اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دلیل پیاده‌سازی آن توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپ های ایسر و واکاوی تعداد بی‌ شماری از آن ها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند. به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و اشکال تشخیص داده شده را به بهترین نحو مرتفع می سازند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر در این مرکز به دست مجموعه ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارآمد در حوزه تعمیرات لپ تاپ ایسر گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه است.

مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر با خلق فضایی کارشناسی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل کلیه اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده و در تلاش است تا با برآورده‌سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند این کمپانی خوشنام مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. شعار اصلی واحدهای فعال در مرکز تعمیرات لپ تاپ  سرعت، دقت و کیفیت در ارائه خدمات می باشد.

نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر، یک مجموعه سازمان یافته است که به صورت تخصصی بر ترمیم انواع لپ تاپ های این شرکت متمرکز شده است. از آنجا که تعمیرات لپ تاپ یک حوزه کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد، نمایندگی ایسر از مجرب ترین تکنسین های این حوزه کمک گرفته است. این تکنسین ها، کارشناسان ارشد it بوده و می توانند انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ایسر را برطرف نمایند.

همکاران ما در این مرکز، کاربران را به دقت راهنمایی کرده و محصول آنها را به تخصصی ترین شکل ترمیم می نمایند. اگر در طول هریک از مراحل تعمیر لپ تاپ، نیاز به تعویض یکی از قطعات این دستگاه باشد، کارشناسان مجرب ما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر ، از قطعات اورجینال استفاده می کنند. به این ترتیب می توان از عملکرد بی نقص دستگاه در آینده نیز اطمینان کامل داشت.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر

خرابی رم لپ تاپ

پیش از پرداختن به نشانه‌های خرابی رم لپ تاپ بد نیست نگاهی به این قطعه و عملکرد آن در لپ تاپ داشته باشیم. حافظه رم یکی از مهم‌ترین قطعات بکاررفته در انواع لپ تاپ و کامپیوتر است که به سیستم اجازه می‌دهد ‌با سرعت بالا به داده‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد. نکته دیگر آنکه رم یک حافظه موقتی است که پس از هر بار راه‌اندازی دوباره سیستم عامل تمامی داده‌های ذخیره شده ‌روی آن پاک می‌شود.

خرابی رم لپ تاپ به هر دلیل که اتفاق بیفتد تأثیر بسزایی در عملکرد سایر بخش‌های لپ تاپ خواهد داشت. از این رو توصیه می‌شود به عنوان یک کاربر، نشانه‌های خرابی رم لپ تاپ را بشناسید تا در صورت مشاهده، بلافاصله آنها را برطرف نمایید. در بخش‌های آتی برخی از شایع‌ترین علل خرابی رم و شیوه رفع آنها شرح داده خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی لپ تاپ ایسر

نشانه‌های خرابی رم لپ تاپ

در این بخش برخی از شایع‌ترین نشانه‌های خرابی رم لپ تاپ شرح داده خواهد شد. توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌های ذکرشده در بخش زیر، یکی از احتمالات خود را بر خرابی رم گذاشته و صحت عملکرد آن را نیز چک نمایید. در صورت عدم آشنایی با این کار می‌توانید به کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت نمایید.

فریز شدن ناگهان ویندوز:

یکی از نشانه‌های وجود اشکال در رم لپ تاپ، فریز شدن ناگهانی ویندوز است. در این شرایط برای مثال ممکن است حتی باز کردن ساده‌ی مرورگر نیز چندین دقیقه زمان ببرد. این در حالی است که کاربران ممکن است این اشکال را ناشی از ویروسی شدن لپ تاپ خود بدانند.

صفحه آبی مرگ:

نشانۀ دیگری که می‌تواند دال بر خرابی رم لپ تاپ باشد، نمایش صفحه آبی مرگ است. این صفحه، همانگونه که می‌دانید از کار افتادن سیستم را سبب می‌گردد. البته خرابی رم تنها دلیل نمایش صفحه آبی مرگ نیست. در برخی شرایط، نصب یک برنامه یا نرم افزار نیز ممکن است سبب نمایش صفحه آبی مرگ گردد. اما زمانی که رم معیوب است، نمایش صفحه آبی مرگ، بدون دلیل و بدون نصب هیچ برنامه جدید یا اعمال تغییرات، اتفاق می‌افتد.

ری‌استارت شدن سیستم:

ری استارت شدن پی در پی سیستم مورد دیگری است که می‌تواند دال بر خرابی رم لپ تاپ باشد. البته ری استارت شدن ویندوز دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، اما زمانی که رم کامپیوتر و لپ تاپ خراب باشد، ری استارت شدن بدون انجام تغییر خاصی در کامپیوتر رخ می‌دهد. در صورت عدم توانایی در تشخیص خرابی رم، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

خرابی فایل‌ها و ذخیره نشدن آن‌ها:

یکی دیگر از نشانه‌های خرابی رم لپ تاپ، خرابی فایلها و ذخیره نشدن آنهاست. برای مثال اگر فایل‌‌ها بنا بر آنچه که به ویندوز فرمان داده‌اید، ذخیره نشوند، احتمالاً این اشکال به دلیل خرابی رم است. به ویژه اگر از سلامتی هارد درایو دستگاه مطمئن هستید.

مشاهده‌ی رنگ‌های نامتعارف:

اگر در حین کار با لپ تاپ متوجه وجود رنگ های نامتعارف در صفحه نمایش شدید، می‌توانید احتمال دهید که خرابی‌هایی در رم لپ تاپ اتفاق افتاده است. این خرابی خود را به صورت ارسال ناموفق دیتا روی اسکرین نمایان می‌سازد.

شنیدن صدای بوق ممتد:

نشانه‌ی دیگری که می‌تواند دال بر خرابی رم لپ تاپ باشد، شنیده شدن صدای بوق ممتد از دستگاه است. بسته به نوع سخت افزاری که از آن استفاده می‌شود، خرابی رم با این صدا به کاربر گزارش می‌شود.

تشخیص و عیب یابی رم لپ تاپ

یکی از روش‌های موجود برای عیب یابی و تشخیص خرابی رم لپ تاپ، استفاده از نرم افزار Memtest86 است. این نرم افزار یکی از قدیمی‌ترین و بهترین نرم افزار‌های موجود جهت تست و عیب یابی RAM است. برای استفاده از این نرم افزار کافی است فایل نصبی را روی سی دی یا فلش مموری بریزید و فلش مموری را به لپ تاپ وصل کنید. پس از این کار بر روی فایل در درایو مربوطه دو مرتبه کلیک نمایید تا مراحل نصب آن طی شود.

پس از نصب نرم افزار، سیستم را ری‌استارت نمایید. از مزایای این برنامه امکان نصب آن بر روی لینوکس و مک است. در زمان تست با این برنامه، دو گزینه نمایش داده خواهد شد. (دو گزینه مشابه به تصویر زیر). توصیه می‌شود این دو گزینه به همین حالت و به صورت پیش فرض باقی بماند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر تماس بگیرید.

تشخیص و عیب یابی رم لپ تاپ

نمایندگی ایسر و واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا  جهت تعمیرات ایسر ، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و در نهایت با تمرکز بر محصولی خاص و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت ارتقاء یابد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی ایسر به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ایسر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی ایسر و خدمات تخصصی ارائه شده در هر کدام از آنها به بخش زیر مراجعه نمایند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر و اخبار مرکز تخصصی ایسر

هدف نهایی مرکز تعمیر لپ ‌تاپ «ترمیم و تعمیر» قطعات لپ‌ تاپ‌ های معیوب است. از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. (در صورت ارائه قطعه از سوی شرکت مبدأ از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر لپ ‌تاپ استفاده خواهد شد). این امر به منظور پیشگیری از به کاربردن قطعات فِیک و تقلبی در تعمیرات لپ‌ تاپ ایسر صورت می‌گیرد.

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه ‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد. این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در لپ تاپ خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز جهت انجام تعمیرات لپ تاپ ایسر هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر مراجعه کنید.

شما کاربران گرامی می توانید دیگر مطالب و اخبار مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید. کارشناسان ما در این بخش جدیدترین اخبار مرکز تخصصی ایسر رویدادهای مرتبط با ایسر و محصولات آن را پیگیری نموده و در اختیار شما علاقمندان و کاربران ارجمند قرار می دهند.

اخبار لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر

تعمیرات لپ ‌تاپ ایسر در این مرکز به دلیل حضور کارشناسان باتجربه و بهره ‌مندی از ابزارآلات پیشرفته، به ‌گونه‌ای انجام می ‌پذیرد که می‌توان مدعی رفع اکثریت قریب به اتفاق اشکالات پیش آمده به دست متخصصان این مرکز بود. سال ها تجربه در امر سرویس لپ‌ تاپ ایسر، تکیه بر دانش متخصصان و بکارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر در امر تعمیرات لپ‌ تاپ، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، ترمیم، تعویض قطعات و سرویس لپ تاپ ایسر گردد.

عیب یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ تاپ، انجام سرویس های جامع و تعمیرات لپ تاپ ایسر، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

تعهد مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر به پیاده سازی استانداردهای این حوزه سبب گشته تا کاربران این دستگاه با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در لپ تاپ های خویش را رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی ‌نیاز گردند. شما کاربران گرامی می توانید دیگر مطالب و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید. در این مقالات، مطالبی مرتبط با لپ تاپ های ایسر و دیگر دستگاه های این برند گنجانده شده اند

نمایندگی ایسر و جدیدترین محصولات نمایندگی ایسر

شرکت چندملیتی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه های رومیزی، لپ تاپ و سرور و ….  فعالیت دارد. مدیران ایسر در جشن چهل سالگی این برند در ایران عنوان داشته اند که این شرکت در حال حاضر از نظر میزان فروش چهارمین برند خاورمیانه به‌حساب می‌آید و قصد دارد با تمرکز بر بازار ایران، سهم بیشتری از آن را به تصاحب خود درآورد.

این کمپانی در زمینه تولید سرور و سیستمهای ذخیره سازی، پروژکتور، اسمارت فون‌، تلویزیون های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد و برخی شرکت ‌های کامپیوترسازی اروپا همانند  Gateway، Packard Bell، eMachines  برخی قطعات خود را از این شرکت تأمین می‌ کنند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ایسر آشنا شوید. تمامی محصولات ایسر در بدو ورود به بازار داخلی کشور، توسط مهندسان و کارشناسان نمایندگی ایسر آنالیز گشته و ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید نتایج بررسی‌ ها و آنالیزهای صورت گرفته را با مراجعه به این بخش مشاهده نمایید.

جدیدترین لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر و سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسر

جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات در مرکز تعمیرات ایسر تمامی تجهیزات روز دنیا در اختیار متخصصان این حوزه گذاشته شده‌ تا این مجموعه بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان دستگاه‌های ایسر را تعمیر و بازسازی نمایند. کارشناسان تعمیرات ایسر ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و بازسازی هستند که هر شش ماه به منظور ارتقاء دانش فنی و به‌روز رسانی اطلاعات  آنان برگزار می‌گردد.

حضور در این دوره‌های تخصصی-آموزشی سبب به‌روز رسانی دانشِ تعمیرات کارشناسان این مجموعه و ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس های ایسر گشته است. به صورتی که میزان خرابی مجدد این دستگاه ها پس از تعمیر -در قیاس با تعمیرات انجام شده در دیگر مراکز- به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

مدیریت مرکز تعمیرات ایسر کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می دهد که کارشناسان این مرکز تا حصول نتیجه رضایت بخش در کنار شما خواهند بود.

شما کاربران گرامی می توانید سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسر خویش را در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق بخش زیر یا دیگر راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ های ممکن را دریافت دارید.

سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ ایسر

|| تعمیرات acer ||

  • تعمیرات هارد لپ تاپ ایسر
  • تعویض هارد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر فلت هارد لپ تاپ ایسر
  • تعمیرات فلت هارد لپ تاپ ایسر
  • تعویض فلت هارد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسر
  • تعمیرات کیبرد لپ تاپ ایسر
  • تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر
  • تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسر
  • تعمیر ال ای دی لپ تاپ ایسر
  • تعمیر مانیتور لپ تاپ ایسر
  • تعویض کیبرد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر کی برد لپ تاپ ایسر
  • تعمیرات کی برد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر تخصصی کی برد لپ تاپ ایسر
  • تعویض کی برد لپ تاپ ایسر
  • تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر فلت کیبرد لپ تاپ ایسر
  • تعمیرات فلت کیبرد لپ تاپ ایسر
  • تعویض فلت کیبرد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر بک لایت کیبرد لپ تاپ ایسر

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ ایسر که عبارت است از :

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )

  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های ایسر ( نوت بوک های ایسر )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های ایسر ( نوت بوک های ایسر )
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ ایسر
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ ایسر

تعمیرات قطعات لپ تاپ ایسر

  • تعمیر فلت ال سی دی لپ تاپ ایسر
  • تعمیر فلت تصویر لپ تاپ ایسر
  • تعویض فلت تصویر لپ تاپ ایسر
  • تعمیر بک لایت لپ تاپ ایسر
  • تعویض تاچ لپ تاپ ایسر
  • تعویض کانکتور تاچ لپ تاپ ایسر
  • تعویض فلت تاچ لپ تاپ ایسر
  • تعویض باتری اینترنال لپ تاپ ایسر با گارانتی
  • تعویض شارژر لپ تاپ ایسر
  • ارتقاء لپ تاپ ایسر
  • تعویض پورت USB2.0 لپ تاپ ایسر
  • تعویض پورت USB2.0 نوت بوک ایسر
  • تعویض پورت USB3.0 لپ تاپ ایسر
  • تعویض پورت USB3.0 نوت بوک ایسر
  • Resolve Chip / Rework Chip / Reball Chip / ریسولد چیپ / ریبال چیپ
  • تعویض باتری لپ تاپ ایسر
  • تعویض باطری لپ تاپ ایسر

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسر :

  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسر ( مادربرد نوت بوک ایسر )  به صورت فوق تخصصی
  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ ایسر (  مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ ایسر ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیرات باتری لپ تاپ ایسر ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و… )
  • باز کردن قفل (Bios) انواع لپ تاپ ایسر یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیرات مودم لپ تاپ ایسر و تعویض انواع مودم لپ تاپ ایسر (Modem )
  • تعمیرات گرافیگ لپ تاپ ایسر و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ ایسر (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لپ تاپ ایسر ، تعمیرات LED لپ تاپ ایسر و تعویض  LCD و LED لپ تاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیرات شارژر لپ تاپ ایسر ( آداپتور لپ تاپ ایسر )
  • تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسر و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیرات وایرلس لپ تاپ ایسر ، تعمیرات بلوتوث لپ تاپ ایسر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ ایسر ( wifi , bt )
  • تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ ایسر ، تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ ایسر و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ ایسر
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات  مدار SOUND  و مدار LAN ،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK ،  رفع مشکلات  مدار POWERING ،  رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ PU ،  رفع  مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی
Rate this post