اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر توسط اساتید برتر این حوزه، در دو دوره تخصصی و عمومی و با استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی در نمایندگی ایسر انجام می‌پذیرد. اساتید دوره‌های مذکور، با حضور در دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر که توسط کمپانی مبدأ یعنی ا برگزار می‌گردد بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در فرآیند آموزش تعمیر به کار می‌گیرند.

کارآموزان با حضور در دوره آموزش تعمیرات لپ‌تاپ acer بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در فرآیند آموزش های عملی بکار می‌گیرند. تدریس پیچیده‌ترین متدهای تعمیر و نوین‌ترین روش های بهسازی لپ‌تاپ های ایسر در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر گردد.

آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر با فراهم ساختن دو کارگاه مجزا و بررسی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تمامی لپ‌تاپ‌های ایسر، در تلاش است تا تخصصی‌ترین فضای ممکن جهت آموزش و یادگیری را فراهم آورد.

وجود کارگاه‌های متعدد و مجهز، همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر و بهسازی، تشکیل دوره‌ها با حداکثر پنج نفر کارآموز، آموزش اصولی جدیدترین متدهای تعمیر، تدریس نوین‌ترین روش‌های عیب‌یابی، استفاده از استانداردهای جهانی حوزه تعمیر و عیب‌یابی و …

برخی از ویژگی‌های بارز و برجسته مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر است که سبب تمایز این مجموعه از سایر مراکز آموزشی گشته است. دانش آموختگان این مرکز، به دلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات هر یک از لپ‌تاپ‌های ایسر یافته و به راحتی جذب بازار کار می‌گردند.

تماس با مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

جهت تماس با مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر، می‌توان از طریق شماره‌های موجود در ذیل همین وبسایت و یا از طریق راه‌های برقراری ارتباط، موجود در بخش «تماس با ما» اقدام کرد.

متقاضیان حضور در دوره‌های آموزشی تعمیرات لپ تاپ ایسر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و روند ثبت نام و حضور خود در این دوره‌ها را پیگیری نمایند.

توصیه می‌شود در حین تماس، پرسش‌های احتمالی خویش در باب این دوره‌ها نظیر مدت زمان برگزاری دوره، هزینه ثبت نام در دوره مبتدی و یا پیشرفته، تعداد کاراموزان حاضر در هر کلاس، امکان یا عدم امکان جذب توسط مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر پس از اتمام دوره و مواردی از این دست را با کارشناسان ما در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر در میان بگذارید.

سرفصل‌های آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

مدار AC و DC، شناسایی قطعات الکتریکی و الکترونیکی مقاومت، خازن، فیوز، سلف، دیود، ترانزیستور، آی‌سی، ترانس، کریستال، چیپ ست ها، پردازنده، بافر، بایوس، B,S.B.I/O ,SOUND IC ,CLOCK ,LAN

هیتر، هویه LMD، هویه SMD، انواع پنس، خارباز کن، اسپتول، لوپ، مولتی متر، خازن سنج، آی‌سی کش ساکشن، قلع کش، خمیر فلکسی، مایع فلکسی، تمیزکننده ها، ابزار الکترونیک، سیم قلع، منبع تغذیه، فانکشن جنریتور، اوسیلوسکوپ ، دستگاه تعمیر باتری

شناسایی انواع CD، DVD ، نحوه صحیح باز و بستن، شناسایی قطعات، تعمیرات برد اصلی، اصول کار سنسورها و عیب‌یابی آن، شناسایی انواع موتور و استپ موتور، عیب‌یابی و تعویض اپتیک، تنظیم پتانسیومتر، تعویض و تست دکمه، تست و تعمیر قفل درب، مگنت و عیب‌یابی آن، تست کابلهای فلت، نحوه تست و تنظیم اپتیک، بررسی مشکلات مکانیک و رفع خرابی‌های رایج در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

 

شناسایی انواع هارد دیسک، شناسایی ساختمان داخلی، ولتاژگیری برد، شناسایی انواع برد و تعمیر، بد سکتور گیری، بازیابی اطلاعات، بررسی مشکلات دیتکت هارد دیسک، بررسی مشکلات FIRMWARE، نحوه جراحی هارد، تعویض هد و دیسک، مشکلات SMART ، اندازه گیری سرعت، برداشتن پسورد هارد

نحوه کارکرد تاچ‌پد و کیبورد، خطاها و نحوه ایرادیابی

ایرادیابی RAM، بررسی ایرادهای مختلف و ارتقاء آن

تست، تعمیر و عیب‌یابی اسپیکر و مشکلات مربوط به آن

نحوه صحیح باز و بستن انواع مدلهای لپ‌تاپ. شناسایی انواع برد و اطلاعات. بلوک دیاگرام. شناسایی و نحوه کارکرد انواع آی‌سی. شماتیک و رابط قطعات. تست و تجزیه و تحلیل رابط آی‌سی. تشخیص وظایف آی‌سی و چیپ ها I/O، B، S.B، SOUND، LAN، CLOCK، POWER. تست و پروگرام BIOS با دستگاه. تست و تعویض آی‌سی LOCKCHARGE. تست و تعویض آی‌سی CONTROL. بلوک دیاگرام و ساختمان داخلی آی‌سی ها. ولتاژ گیری. فرکانس گیری.

نمایش شکل موج. تست و تعمیر مدار تغذیه CPU. تست و تعمیر مدار تغذیه RAM. تست و رفع مشکلات FAN. کار با دیباگر. استفاده از انواع امیلاتور. تعویض و ریبال انواع چیپ. کار با شابلون و فیکسچر. انواع توپ قلع. استفاده از ابزارهای تعویض چیپ. کار با انفرارد. کار با BGA ماشین. نکات کلیدی تعویض چیپ. تست و تعمیر چیپ گرافیک. تست و تعمیر آمپلی فایر در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

نحوه صحیح باز و بستن، تعویض سوکت و تعویض کابل، عیب‌یابی و تعویض المانهای معیوب در ولتاژگیری صحیح قسمتهای مختلف – کار با مدار تست

نحوه صحیح باز و بستن، ولتاژگیری، سنجش آمپر ، تشخیص سلول معیوب، شارژ صحیح باتری، اضافه کردن سلول به باتری، استفاده از دستگاه REPOWER برای تعمیر باتری بدون نیاز به باز کردن آن، تشخیص سلامت باتری بر حسب درصد، دریافت مشخصات کامل باتری اهم از شرکت سازنده، تاریخ ساخت، تعداد سلول و موارد دیگر جهت تعمیر یا تعویض صحیح، مشکلات عدم شناسایی باتری

شناسایی انواع (های ولتاژ) در LED. اصول کار (های ولتاژ ). شناسایی قطعات و المانهای برد. شناسایی انواع ولتاژ ورودی. شناسایی ولتاژ تحریک. نحوه تست (های ولتاژ). نحوه تست لامپ LCD. نحوه تست LED. نحوه استفاده از (های ولتاژ UNIVERSAL). تست (های ولتاژ ) در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

سایر مباحث دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر عبارتند از:

  • آشنایی با عملکرد مدارات SOUND , RST , PWM , VCORE و ولتاژهای رایج این بخش‌ها
  • راههای رفع مشکل ایرادات شایع مدارات RST , PWM , VCORE MAXIM, IC S,CLOCK
  • آشنایی با استراکچر یا ساختار الکترومکانیکی درایو DVD-RW
  • آشنایی و رفع مشکلات خرابی های مربوط به کیبورد
  • آموزش نحوه تعویض انواع دگمه های کیبرد و رفع مشکلات کابل فلت کیبورد
  • آشنایی با مشکلات رایج صدا ( چیپ صدا و اسپیکر ها )
  • آموزش نحوه تعویض و تشخیص خرابی های آی سی صدا
  • آشنایی با ولتاژ های مدار صدا در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر
  • آشنایی کامل با عملکرد CPU و نحوه تست آن ها و تست سوکت های مادربرد
  • شرح کامل بخش های داخلی وایرلس
  • آشنایی با مدار بلوتوث و قطعات تشکیل دهند برد بلوتوث
  • آشنایی کامل با انواع LED , LCD در سایز ها و انوع های مختلف (نحوه تشخیص LCD , LED)
  • آموزش بررسی LED و LCD های شکسته برای تعمیر انواع LED و LCD سوخته
  • بررسی اشکالات هنگ، ریست، داغ کردن لپ تاپ، بالا آمدن رندم ویندوز و اشکال صفحه آبی
  • روشهای نصب ویندوز اصلی و سیستم عامل با نصب درایورهای اصلی
  • بررسی قطعات الکترونیکی تشکیل دهنده روی مادربرد لپ تاپ
  • شناخت چیپ های تشکیل دهنده مهم در سخت افزار لپ تاپ
  • آشنایی با درجه حرارت هیتر و هاتگان برای تعویض چیپ روی مادربرد لپ تاپ
  • بررسی شماتیک کلی لپ تاپ و آنالیز مدلهای مختلف در بازار
  • عملکرد کارت دیباگر لپ تاپ برای عیب یابی
  • بررسی کدهای خطای عیب یاب های مختلف لپ تاپ
  • آشنایی با سوکت های مجازی cpu و روش کار با آن
  • آموزش باز و بسته کردن لپ تاپ
  • ارتباط قطعات تشکیل دهنده روی برد لپ تاپ
  • نقشه خوانی عمومی لپ تاپ و بررسی یک نوع نقشه
  • آموزش تعمیر و تعویض جک پاور لپ تاپ در مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر
  • آشنایی با ولتاژ های انواع آداپتور سوکت شارژ آداپتور و مدار پاور
  • آشنایی کامل با ساختار یا استراکچر شارژر لپ تاپ
  • آموزش تعمیر و تعویض سوکت های مادربرد اعم از USB , SERIAL , HDMI , LAN

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

کارآموزان با حضور در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر با ساختار تخصصی این دستگاه اعم از ساختار فیزیکی و نرم‌افزاری آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می‌آموزند. در ابتدای دوره، پیشرفته‌ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می‌شود.

آموزش نوین‌ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بهسازی، آشنایی با تکنولوژی‌های بکاررفته در این دستگاه و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر به کارآموزان تدریس می‌گردد. کارآموزان با اتمام این دوره می‌توانند به راحتی جذب بازار کار گشته و در حوزه تعمیر و بهسازی دستگاههای لپ تاپ فعالیت نمایند.

دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر

در دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر ، سرفصل‌های اصولی و پایه به آندسته از متقاضیانی که هیچگونه آشنایی با مباحث فنی و نظری لپ‌تاپ ندارند، تدریس می‌گردد. حضور در این دوره پیش نیاز حضور در دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر است.

بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات آموزشی تدریس می‌گردد. شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات لپ تاپ ایسر نخواهند داشت و بلافاصله می‌توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسر اقدام نمایند.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ایسر ، ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم محصولات ایسر است. خدمات مرتبط با آموزش نظیر آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر و سایر دستگاه‌های این برند نیز در آموزشگاه مرکزی ایسر برگزار می‌گردد. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می‌توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

شما کاربران گرامی می‌توانید در سایر صفحات ما اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را دنبال کنید.

لینک های مفید

1/5 (1 امتیاز)