تعمیرات آل این وان ایسر

Acer All In One. تعمیرات آل این وان ایسر در این مرکز با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیرات و به دست مجموعه‌ای از شایسته ترین کارشناسان تعمیرات آل این وان ایسر انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی تعمیرات قادر به رفع هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در All-in-one ایسر می‌باشند. جهت تعمیرات آل این وان ایسر کافی است تا با حضور در این مرکز، اشکال ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیرات آل این وان ایسر

خدمات واحد تعمیرات آل این وان ایسر

به خاطر داشته باشید تعمیر آل این وان ایسر در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

شما می‌توانید با یک انتخاب آگاهانه‌ و تعمیر دستگاه خود در مرکز تعمیر آل این وان ایسر، دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه بازسازی کنید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیر آل این وان ایسر می‌باشد.

  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد آل این وان ایسر
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل آل این وان ایسر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری آل این وان ایسر
  • تعمیرات  و تعویض چیپ گرافیگ آل‌ این‌ وان ایسر (VGA)
  • تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر
  • تعمیر صفحه لمسی all in one ایسر
  • تعمیر مشکلات مربوط به درایو آل این وان ایسر
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار آل این وان ایسر
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی آل‌این‌وان ایسر
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس و نیز گشایش قفل  all-in-one ایسر
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش آل این وان ایسر به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ ولتاژ و…
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در آل این وان ایسر
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع آل این وان ایسر
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد آل این وان ایسر
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک آل این وان ایسر (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع آل این وان ایسر
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر آل این وان ایسر

ایرادات شایع آل این وان های ایسر

جهت آشنایی با برخی از مشکلات رایج در آل این وان مطلب زیر را مطالعه کنید:

آیا ویروس نرم‌افزاری می‌تواند موجب خرابی سخت‌افزاری در آل این وان ایسر شود؟

پاسخ به این سوال مثبت است زیرا برخی ویروس‌ها می‌توانند سبب خرابی سخت‌افزاری شوند. ورود ویروس می‌تواند سبب کارکرد بی وقفه CPU شده و افزایش دمای سی پی یو و سپس چیپ گرافیک را در پی داشته باشد. با آسیب دیدن چیپ گرافیک تصاویر ایراد پیدا کرده و ممکن است آل این وان ایسر روشن نشود. در صورت نیاز به رفع مشکلات اینچنینی می‌توانید به مرکز تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه نمایید.

دلایل هنگ‌کردن آل این وان ایسر چیست؟

جهت رسیدن پاسخ قطعی این سوال می‌بایست دستگاه مورد بررسی دقیق قرار بگیرد لیکن به طور کلی می‌توان دلایل هنگ‌کردن آل این وان‌ها را در سه دسته جای داد که عبارتند از: وارد شدن فشار بیش از اندازه به پردازنده یا همان CPU، بالا بودن تعداد برنامه‌هایی که به‌صورت همزمان در حال اجرا هستند، ورود ویروس به دستگاه‌های آل این وان.

آیا تعویض یا ارتقاء گرافیک آل این وان ایسر امکان‌پذیر است ؟

در صورتی که از چیپ گرافیک استفاده شده باشد ارتقاء گرافیک آن کار دشواری است و می‌بایست به دست متخصصان این حوزه انجام پذیرد. توصیه می‌شود جهت ارتقاء کارت گرافیک حتماً به یک مرکز مجاز مراجعه کنید به‌ویژه اگر تخصصی در این‌باره ندارید از اقدام به این کار خودداری نمایید زیرا ممکن است سبب آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه گردید.

چرا می‌بایست حتی‌الامکان از به‌روز رسانی بایوس آل این وان خودداری کرد؟

اگر چه ممکن است از طریق به‌روز رسانی بایوس شاهد تغییراتی اندک در سیستم گردیم، مانند تغییرات نامشخص سخت‌افزاری که چندان نیازی به آن ها نیست اما نباید انتظار داشته باشیم لایه‌های امنیتی سیستم افزایش یافته و یا عملکرد آن بهبود یابد.

از همین‌ رو به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که دستگاه آل این وان ایسر شما مشکلی ندارد از به‌روز رسانی بایوس آن خودداری کنید.

اما در صورتی که انجام این کار را لازم می‌دانید بهتر است جهت بررسی تخصصی دستگاه و انجام این عمل به مرکز تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه نمایید و از راهنمایی‌های کارشناسان حاضر در این مرکز بهره‌مند گردید.

زیرا این کار کاملاً تخصصی بوده و نیاز به فایل آپدیت بایوس دارد که با سخت افزار سیستم آل این وان سازگار باشد.

Acer All In One
 

تعميرات آل اين وان ايسر و واحدهاي تخصصي تعميرات ايسر

کارشناسان حاضر در مرکز تعميرات آل اين وان ايسر پس از بررسي‌هاي تخصصي و عيب‌يابي صحيح که يکي از اصلي‌ترين مراحل پيش از تعميرات است نسبت به تعميرات و يا ترميم دستگاه اقدام مي‌نمايند. عيب‌يابي صحيح همانگونه که ذکر شد يکي از ضروري‌ترين و مهم‌ترين مراحل پيش از تعمير در نمايندگي ايسر است و سبب مي‌گردد تا از اقدامات اشتباه و تعميرات غيرضروري که گاه زمينه‌ساز خرابي بيش از پيش دستگاه مي‌گردد پيشگيري گردد.

جهت بهره‌مندي از بهترين خدمات تعميرات آل اين وان ايسر دستگاه خود را به مرکز معتبر و مجاز نمايندگي ايسر واحد تعميرات آل اين وان ايسر بسپاريد.

انواع آل این وان ایسر و دیگر محصولات

نمایندگی ایسر ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، ارتقاء و بهبود محصولات شرکتی است که از گذشته تاکنون در تولید محصولات مختلف فعالیت داشته است. فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ تاپ و سرور، تبلت، آل این وان، پروژکتور و …. از جمله تولیدات این شرکت هستند.

این کمپانی در زمینه تولید سرور و سیستم‌های ذخیره‌سازی، پروژکتور، اسمارت فون‌، تلویزیون های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد. برخی شرکت‌های کامپیوترسازی اروپا همانند Gateway ،Packard Bell ،eMachines برخی قطعات خود را از این شرکت تأمین می‌‌کنند. جدیدترین محصولات در بخش زیر معرفی خواهند شد.

نمایندگی ایسر

اخبار آل این وان ایسر و دیگر خبرها

تعمیرات ایسر از آن دست خدماتی است که غالب کاربران دستگاه‌های ایسر به آن نیاز پیدا خواهند کرد. زیرا تولیدات این برند اگرچه بهره‌مند از پیشرفته‌ترین ساختار و تکنولوژی هستند. لیکن به دلایل متعددی ممکن است دچار ایراد و اختلال گردند. از همین رو مرکز تعمیرات ایسر در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران این برند، تیمی از زبده‌ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.
بهر‌ه‌مندی مرکز تعمیرات ایسر از «کارشناسان متبحر» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده‌ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه‌های ایسر گردد. کاربران صرف نظر از نوع دستگاه و اشکال ایجاد شده در آن، میتوانند کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابند. اخبار مرکز تخصصی ایسر از طریق بخش زیر با شما در میان گذاشته خواهد شد.

مقالات تعمیرات آل این وان ایسر و دیگر مقالات

تنوع بالا و تعداد بیشمار تولیدات ایسر مدیریت نمایندگی ایسر در ایران را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات ایسر را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر نمایندگی ایسر در ایران متشکل از پارت‌های تخصصی بی‌شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به کاربران ارائه می‌گردد.

شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه‌های ایسر که هستید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی ایسر در ایران از تعمیرات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره‌مند گردید. مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر از طریق بخش زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول تعمیرات آل این وان ایسر

مرکز تعمیرات ایسر دارای دو ویژگی منحصر به فرد می‌باشد که آن را از دیگر سازمان‌های هم‌ردۀ خود متمایز ساخته است. ویژگی نخست بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان دوره دیده و مجرب است که به دلیل سال‌ها تجربه در امر تعمیرات ایسر قادر به رفع و حل غالب مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه های ایسر می‌باشند.

ویژگی دوم برخورداری این مرکز از آرشیو مجهزی است که تمامی قطعات جانبی دستگاه‌های ایسر را در خود جای داده است. این آرشیو، سبب سرعت‌بخشی به روند تعمیر و تحویل در نمایندگی ایسر (بخش تعمیرات ایسر) می‌گردد و از اتلاف وقت مشتریان گرامی که -ممکن است برای خرید قطعات جانبی صرف گردد،-  جلوگیری می‌کند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان خویش تمامی خدمات تعمیر ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است. سوالات متداول تعمیرات ایسر در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر با ایجاد فضایی مملو از امکانات تخصصی و تجهیزات پیشرفته درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و خدمات پس از آن به کاربران محصولات این کمپانی پیشرو است.

نمایندگی ایسر امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصر به‌ فرد توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر را کسب نماید.

فعالیت هایی که در واحد تعمیرات ایسر انجام می شود

تعمیرات ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان ایسر محدود به موارد خاصی نیست و تمامی خدمات مورد نیاز جهت تعمیر این دستگاه را شامل می‌گردد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • تعمیر مشکلات مربوط به درایوهای نوری آل این وان ایسر
  • تعمیر و تعویض هارد آل این وان ایسر
  • تعمیر و تعویض مادربرد آل این وان ایسر
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو آل این وان ایسر
  • تعمیر و تعویض مادربرد آل این وان ایسر
  • تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش آل این وان ایسر
  • تعمیر چیپ گرافیک آل این وان ایسر
  • تعمیر صفحه لمسی آل این وان ایسر
  • تعویض گلس آل این وان ایسر
  • ارتقاء آل این وان ایسر

ریکاوری اطلاعات هارد آل این وان / Resolve Chip / Rework Chip / Reball Chip / ریسولد چیپ / ریبال چیپ / تعمیرات قاب آل این وان ایسر / قاب سازی آل این وان ایسر / تعویض Blue ray آل این وان / بروزرسانی بایوس آل این وان ایسر / سرویس آل این وان ایسر / تعمیرات فن آل این وان ایسر / تعمیرات هیت سینگ آل این وان ایسر / آل این وان روشن می شود اما تصویر ندارد / آل این وان در زمان روشن شدن بوق می زند / تصویر آل این وان خط خطی ست / تصویر آل این وان به هم ریخته است

سوالات متداول

علت هنگ کردن آل این وان ایسر چیست؟

اگر آل این وان شما هنگ می کند یا کرش می کند، ممکن است مشکل از نرم افزار یا سخت افزار باشد. برای عیب یابی، ابتدا مطمئن شوید که سیستم عامل شما به روز است. اگر این کار کمکی نکرد، می توانید آل این وان خود را برای تعمیر به یک مرکز خدمات مجاز ببرید.

علل سیاه شدن صفحه نمایش آل این وان ایسر چیست؟

اگر صفحه نمایش آل این وان شما سیاه شده است، ممکن است مشکل از منبع تغذیه، مادربرد، کارت گرافیک یا صفحه نمایش باشد. برای عیب یابی، ابتدا مطمئن شوید که منبع تغذیه به برق وصل است و کابل های صفحه نمایش به درستی متصل شده اند. اگر این کار کمکی نکرد، می توانید آل این وان خود را برای تعمیر به یک مرکز خدمات مجاز ببرید.