درباره نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ایسر عرضه دارد.

چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر گردند.  نمایندگی رسمی ایسر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء دستگاه های ایسر به به مراجعان گرامی ارائه می گردد.

دارندگان و کاربران تمامی دستگاه های این برند، اعم از موبایل، تبلت، کامپیوتر و … می توانند با حضور در نمایندگی رسمی ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز اعم از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند.

درباره نمایندگی رسمی ایسر

ویژگی های نمایندگی رسمی ایسر

با توجه به تأکید مدیریت نمایندگی رسمی ایسر بر رعایت اصول مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیرات ملزم به رعایت قوانین زیر می‌باشند:

  • رعایت اصل مشتری مداری در نمایندگی ایسر
  • پاسخگویی صبورانه به تمامی مراجعان در نمایندگی رسمی ایسر
  • ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم و تعمیر محصولات ایسر
  • ارائه‌ی مشاوره‌ و راهنمایی درباره‌ی نقاط قوت و ضعف هر محصول
  • فروش محصولات ایسر با ضمانت‌نامۀ اصل و اورجینال بودن محصول
  • سرعت‌بخشی به روند تهیه و تحویل کالای خریداری شده توسط مشتریان محترم
  • ارائه‌ی تمامی خدمات پس از فروش همراه با ضمانت و گارانتی در نمایندگی رسمی acer
  • احترام به ارباب رجوع
  • ارائه‌ی تمامی اطلاعات مورد نیاز به خریدار پیش از خرید در نمایندگی ایسر

نمایندگی رسمی فروش ایسر

نمایندگی رسمی فروش ایسر عرضه کننده کلیه تولیدات و محصولات ایسر به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. متقاضیان خرید هر یک از دستگاه های ایسر نظیر لپ تاپ، آل این وان، پروژکتور، تبلت و … می توانند به نمایندگی رسمی ایسر مراجعه کرده و پس از دریافت راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مورد نیاز، جهت خرید دستگاه مورد نظر اقدام نمایند.نمایندگی رسمی فروش ایسر تمامی دستگاه های عرضه شده از سوی این کمپانی محبوب را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در این مرکز می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش دستگاه خریداری شده بهره‌مند گردند.صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

نمایندگی رسمی تعمیر ایسر

نمایندگی رسمی تعمیرات ایسر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان ارائه می‌گردد. برخی از پارت های ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ایسر عبارتند از: پارت تعمیرات ای وی مانیتور ایسر، پارت، پارت تعمیر لپ تاپ ایسر، واحد تخصصی تعمیر موبایل ایسر، مرکز تخصصی تعمیر تبلت ایسر، پارت تعمیر تخصصی پروژکتور ایسر، پارت تعمیر دسکتاپ ایسر، پارت تعمیر آل این وان ایسر و … .

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی تعمیر ایسر به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی، تهیه گزارش فنی از وضعیت دستگاه، انجام سرویس‌های جامع و تعمیر هر دستگاه، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در نمایندگی رسمی ایسر در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره مند گشت.

خدمات نمایندگی رسمی ایسر

  • تعمیرات دسکتاپ ایسر و تعویض قطعات معیوب
  • تعمیر در محل مانیتور ایسر
  • تعمیر در محل تی وی مانیتور ایسر
  • آموزش تعمیرات ایسر و برگزاری تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات ایسر
  • تخصصی ترین سرویس های تعمیر، بهسازی و ارتقاء لپ تاپ ایسر
  • تعمیر و ارتقاء آل این وان ایسر و تعویض قطعات معیوب
  • سرویس در محل پروژکتور ایسر و انجام تخصصی ترین تعمیرات پروژکتور acer
  • تعمیرات تبلت و موبایل ایسر

تماس با نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر دستگاههای ایسر به کاربران این محصول ارائه دارد. توصیه می شود پیش از مراجعه به نمایندگی رسمی ایسر، در صورت امکان، با این مرکز تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چه بسا سرویس های مورد نیاز شما در حوزه تعمیر و فروش، تنها با یک تماس مرتفع گردد و نیازی به حضور فیزیکی شما نباشد. شماره های تماس با نمایندگی رسمی ایسر در بخش «تماس با ما» همین وبسایت قابل دریافت است.

واحدهای تعمیرات ایسر

مرکز تعمیرات ایسر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء یکی از دستگاه های ایسر به متقاضیان ارائه می گردد. مجموعه تعمیرات acerبه منظور ارائه تخصصی ترین خدمات پس از فروش، راه انداری گشته است و با انجام اقدامات زیربنایی در این زمینه موفق به خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان گشته است.

حضور مهندسان زبده و کارآمد، استفاده از تخصصی ترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین ابزار عیب یابی، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و اجزا جانبی دستگاه ها، ویژگی تک تک پارتهای موجود در نمایندگی رسمی  acer در ایران هستند که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی رسمی ایسر به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ایسر در ایران بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی گشته اند.

دیگر خدمات نمایندگی رسمی ایسر

دیگر خدمات نمایندگی ایسر مرتبط با دو حوزه فروش و آموزش است. فروش محصولات ایسر در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که بر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه ها مسلط بوده و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های پیش از خرید را ارائه می نمایند.

در صورت نیاز به خرید محصولات ایسر می توانید در فروشگاه مرکزی ایسر حضور یافته و پس از دریافت تخصصی ترین مشاوره ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. سرویس دیگر ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسر، برگزاری دوره های آموزش تعمیرات ایسر است که در راستای تأمین نیروی کار فعال در مراکز مجاز تعمیراتی انجام می پذیرد.