اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر با توجه به حضور نسبتاً گستردۀ این محصول در بازارهای داخلی کشور، ادعای بسیاری از مراکز موجود در سطح کشور است. لیکن آنچه که شما کاربران گرامی پیش از تحویل لپ‌تاپ خویش به هریک از این مراکز می‌بایست به آن توجه داشته باشید. کسب اطمینان از مجاز و استاندارد بودن مرکز ارائه‌ دهنده خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر است. هوشمندی کاربر در حین مراجعه به یک مرکز و توجه به پارامترهای مذکور، سبب می‌گردد تا از وقوع پیشامدهای ناگوار نظیر خرابی کامل دستگاه به سبب تعمیر در یک مرکز غیرمجاز پیشگیری گردد.

تعمیر لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر، به صورت ویژه بر ترمیم این محصول متمرکز شده است. این مرکز به پشتوانه کادر فنی مجرب خود، مدعی ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیر لپ تاپ acer به کاربران می باشد. کارشناسان مجرب آی تی که در این نمایندگی فعالیت می کنند، با دانش فنی بالای که دارند انواع مشکلات ریز و درشت این محصول را در اسرع وقت برطرف نموده و به کاربران در مورد عدم بازگشت مجدد مشکل، اطمینان خاطر می دهند.

انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر بررسی شده و به شکل حرفه ای و تخصصی ترمیم می گردد. تعویض قطعات نیز در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود و به این ترتیب، می توان از کیفیت عملکردی محصول پس از تعمیر نیز اطمینان کامل داشت. گفتنی است برای تعمیر نرم افزاری لپ تاپ در نمایندگی ایسر، از به روز ترین برنامه های روز دنیا استفاده می شود.

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر

برای اطلاع از هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر، باید تا عیب یابی کامل دستگاه توسط تعمیرکار صبر کنید. باید دید کدام بخش ها و به چه اندازه ای آسیب دیده اند و برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیاز به انجام چه اقداماتی است. قیمت تعمیر لپ تاپ acer در مشکلات نرم افزاری زیاد نیست. اما اگر نیاز به ترمیم و به خصوص تعویض قطعات باشد، باید خود را برای پرداخت مبالغ قابل توجهی آماده کنید. هزینه تعمیرات لپ تاپ، توسط تکنسین های ما تخمین زده شده و به شما اعلام می گردد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که احتمال تغییر روند تعمیر و در نتیجه افزایش یا کاهش قیمت اعلام شده وجود دارد.

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ در محل

ممکن است شما نیز بارها با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در لپ تاپ خود مواجه شده باشید و نیاز به تعمیر لپ تاپ را احساس کرده باشید. به منظور رفع این مشکل ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را در خیابان‌های پر ترافیک و آلودگی هوا سپری کنید تا بتوانید یک مرکز معتبر خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر را پیدا کنید.

از این رو اگر به دنبال مراکزی می گردید که علاوه بر برخورداری از اعتبار و کیفیت مناسب، خدمات خود را در محل مورد نظر مشتریان نیز ارائه نمایند. خدمات تعمیر لپ تاپ در محل به این صورت است که سفیر به محل مورد نظر اعزام شده دستگاه را تحویل گرفته به محل نمایندگی منتقل می کند بعد از انجام تعمیرات لپ تاپ ، دستگاه در محل مورد نظر به مشتری تحویل داده می شود.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ می تواند مشکلات متعدد سخت افزاری لپ تاپ اعم از تعویض قطعات دستگاه، هنگ کردن سیستم، نویز داشتن، خاموشی ناگهانی سیستم، مشکلات کارت حافظه دستگاه، ایرادات مادربرد، هارد دیسک و موارد دیگر را در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت برطرف کند.

تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیرات آنلاین لپ تاپ

یکی دیگر از خدمات جدیدی که برای تعمیر لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد، تعمیرات آنلاین دستگاه از طریق مراکز معتبر است. تعمیر آنلاین لپ تاپ می تواند روشی به صرفه برای مشتریان بوده و علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه رفت و آمد آن ها نیز اثر گذار باشد.

به همین منظور مشتریان باید ابتدا فرم مربوط به ثبت سفارش را کامل کنند و سپس تیم پشتیبانی مرکز خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر با آن ها تماس می گیرد. پس از هماهنگی های انجام شده، کارشناس به صورت آنلاین و بعد از تایید دسترسی از طریق برنامه any desk (انی دسک) لپ تاپ را عیب یابی و تعمیر می نماید. مشکلات مربوط به نرم افزار دستگاه اعم از بالا نیامدن ویندوز، سرعت پایین سیستم، ریستارت شدن ناگهانی دستگاه، نصب آنتی ویروس و موارد دیگر به صورت آنلاین قابل انجام است.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

مشکلات رایج لپ تاپ ایسر و راه‌های مقابله با آن‌ها

در ادامه شما را با رایج‌ترین مشکلاتی که کاربران لپ تاپ، حین کار کردن با این دستگاه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، آشنا خواهیم کرد. از داغ کردن بیش از اندازه لپ تاپ گرفته تا کند شدن سرعت این دستگاه، وصل نشدن آن به اینترنت وای فای و بوت نشدن لپ تاپ. علاوه‌بر این راهکارهایی را جهت رفع این مشکلات به شما آموزش خواهیم داد.

بوت نشدن لپ تاپ ایسر

از دلایل نرم‌افزاری که می‌تواند موجب بوت نشدن لپ تاپ شود می‌توان به ویروسی شدن این دستگاه و اعمال تنظیمات اشتباه بر روی بایوس اشاره کرد. اما اختلالات سخت‌افزاری هم در بوت نشدن لپ تاپ نقش دارند که شامل: خراب شدن رم و هارد لپ تاپ می‌باشند. اگر مشکل لپ تاپ نرم‌افزاری باشد می‌توانید از Startup Repair استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به این آپشن دسترسی پیدا کنید باید لپ تاپ خود را سه بار خاموش و روشن کنید. به گونه‌ای که باید بعد از دیدن لوگوی ویندوز، لپ تاپ را خاموش کنید. بعد از بار سوم ویندوز به حالت Diagnostics درمی‌آید و پنجره ریکاوری باز می‌شود. در این پنجره باید بر روی گزینه Advance Option کلیک کنید. سپس گزینه Troubleshoot و پس از آن گزینه Advance Option را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید گزینه Startup Repair را ببینید و آن را انتخاب کنید. اگر با انجام این کار لپ تاپ شما بوت نشد می‌توانید ویندوز را ریست فکتوری کنید. اگر باز هم لپ تاپ بوت نشد عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر بسپارید.

کند شدن سرعت لپ تاپ ایسر

تمامی عواملی که در داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ نقش دارند، در کند شدن سرعت این دستگاه نیز دست دارند از نصب نرم‌افزارهای سنگین بر روی لپ تاپ گرفته تا ویروسی شدن این دستگاه، باز نگه‌داشتن چندین اپلیکیشن به صورت همزمان بر روی لپ تاپ و خراب شدن CPU. البته عامل سخت‌افزاری دیگری هم در بروز این مشکل نقش دارد که شامل: خرابی هارد لپ تاپ می‌شود. درصورتی که مطمئن هستید هیچ یک از مشکلات نرم‌افزاری عامل اصلی کند شدن لپ تاپ شما نیستند و در این اواخر ضربه یا فشار سنگینی به لپ تاپ شما وارد شده است، بهتر است این دستگاه را جهت عیب‌یابی به نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر بسپارید. چراکه وارد شدن ضربه به لپ تاپ عامل اصلی خراب شدن هارد این دستگاه می‌باشد. به این دلیل که هارد از قطعات مکانیکی برخوردار است در برابر ضربه آسیب‌پذیر می‌باشد. البته خراب شدن هارد لپ تاپ علائم دیگری هم دارد مانند: بوت نشدن لپ تاپ و نمایش ارور هنگام حذف و ذخیره اطلاعات جدید.

داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر

چندین عامل مهم در داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر نقش دارند که شامل: نصب نرم‌افزارهای سنگین و حرفه‌ای بر روی لپ تاپ که با سخت‌افزار این دستگاه ناسازگار هستند، ویروسی شدن لپ تاپ، نصب بدافزارها بر روی لپ تاپ، باز نگه‌داشتن چندین نرم‌افزار به صورت همزمان بر روی لپ تاپ، گرفتگی مجرای ورودی و خروجی هوای لپ تاپ، خراب شدن CPU لپ تاپ، خراب شدن فن CPU لپ تاپ و خراب شدن باتری آن می‌باشند.

با این وجود بهتر است قبل از نصب هر نرم‌افزاری مشخصات سیستمی که آن نرم‌افزار به آن نیاز دارد را بررسی کنید و اگر به این نتیجه رسیدید که نرم‌افزار موردنظر مناسب سیستم شماست آن را نصب کنید. از نصب نرم‌افزار از وب سایت‌های نامعتبر که موجب ویروسی شدن سیستم شما می‌شوند، خودداری کنید. لپ تاپ خود را ویروس‌کشی کنید و از باز نگه داشتن چندین نرم‌افزار به صورت همزمان بر روی آن خودداری کنید. اگر گرد و غبار موجب بسته شدن مجرای ورودی و خروجی هوا در لپ تاپ شده است این دستگاه را سرویس کنید و از قرار دادن این دستگاه بر روی بالش و پتو که موجب بسته شدن مجرای ورودی و خروجی هوا لپ تاپ و آسیب رسیدن به پردازنده این دستگاه می‌شود، خودداری کنید. اگر با رعایت تمامی این موارد باز هم با مشکل داغ شدن لپ تاپ مواجه شدید، عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز، این دستگاه را از نظر خرابی CPU و باتری بررسی کنند.

وصل نشدن لپ تاپ ایسر به اینترنت وای فای

مشکل وصل نشدن لپ تاپ به اینترنت وای فای دو حالت دارد یا به این شکل است که تنها لپ تاپ شما به اینترنت وصل نمی‌شود اما دیوایس‌های دیگر به راحتی به اینترنت وصل می‌شوند. یا به این شکل است که نه تنها لپ تاپ شما بلکه هیچ یک از دیوایس‌های دیگر هم نمی‌‌توانند به اینترنت وای فای وصل شوند. در حالت اول به احتمال زیاد ایراد از تنظیمات اشتباه است اما در حالت دوم ایراد از مودم و شبکه اینترنت است. اگر تنها لپ تاپ شما به اینترنت وصل نمی‌شود شما می‌توانید این دستگاه را ریبوت کنید، از Troubleshooting ویندوز یا دستورات Command Prompt استفاده کنید. اما اگر هیچ یک از دیوایس‌های شما به اینترنت وای فای وصل نمی‌شوند شما باید مودم خود را ریبوت کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد به عنوان آخرین راهکار شبکه وای فای را ریست کنید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ acer

عیب یابی تخصصی، تعمیرات سخت افزاری، تعمیر نرم افزاری، نصب و ارتقاء سیستم عامل، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات هارد، تعمیرات رم، تعمیر تخصصی هارد، ترمیم و رفع نواقص مادربرد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، بررسی و ترمیم cpu ، ترمیم تاچ پد، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، رفع مشکلات برنامه ها، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اصل و اورجینال، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض کیبورد، تعویض فن، تمیز کردن بخش هایی همچون فن و کیبورد، تعمیر قاب و بدنه، تعمیر و تعویض لولا، ترمیم شارژر، تعویض باتری، تعویض آی سی ها و خازن های آسیب دیده و … بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر به شمار می روند. این خدمات، دارای گارانتی مدت دار (بسته به مورد تعمیراتی) هستند و نمایندگی ایسر مرکز سخت افزار ایران، اصالت و صحت آنها را تضمین می کند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، تغییر حالت خازن، سوختگی اسلات‌های حافظه، خرابی اسلات‌های AGT و PCI و … همه از عواملی هستند که موجب خرابی و آسیب‌دیدگی مهم‌ترین قطعه از لپ تاپ یعنی مادربرد آن می‌شوند. اما از کجا باید بفهمیم که مادربرد لپ تاپ با مشکل روبه‌رو شده است؟ درواقع یکی از رایج‌ترین مواردی که نشان می‌دهد مادربرد لپ تاپ با مشکل روبه‌رو شده است زمانی است که پاور لپ تاپ را می‌زنید تا سیستم را روشن کنید؛

در حالی که چراغ لپ تاپ روشن می‌شود و فن آن شروع به کار می‌کند، صفحه نمایش روشن نمی‌شود و بعد از 10 الی 15 ثانیه هیچ صدایی از هارد دیسک لپ تاپ شنیده نمی‌ شود. این حالت نشان می‌دهد که مادربرد لپ تاپ شما با مشکل روبه‌رو شده است و نیاز به تعمیر دارد. تخصصی‌ترین مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر، نمایندگی لپ تاپ ایسر است که پیشنهاد می‌کنیم درصورت بروز هرگونه مشکلی در لپ تاپ ایسر به این مرکز مراجعه کنید.

تعمیر فن لپ تاپ ایسر

اگر فن لپ تاپ مورد سرویس قرار نگیرد و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای درون لپ تاپ را از دست می دهد و از کار می افتد. این اتفاق در نهایت سبب خرابی فن شده و تعمیر آن را ضروری می‌سازد.

در هر حال اگر فن لپ تاپ ایسر شما نیز در طول روزهای اخیر دچار مشکل و خرابی گشته است می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر و حضور در پارت تخصصی تعویض و تعمیر فن لپ تاپ، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. کلیه خدمات ارائه شده، از جمله خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ از جمله تعمیر فن لپ تاپ در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسر

عموماً تشخیص اینکه ال سی دی لپ تاپ ایسر نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد. اگر لپتاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با LCD جدید جایگزین کرد.

اگر صفحه نمایش لپتاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپتاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپتاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است. اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. توجه داشته باشید که انجام این مراحل بهتر است توسط کارشناسان تعمیرات لپ تاپ ایسر انجام شود و کاربران عادی از انجام این روش‌ها خودداری نمایند.

تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

عیب یابی تخصصی کارت گرافیک لپ تاپ، نقشی بسزا در تشخیص درست اشکال پیش آمده در این قطعه و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. از اینرو در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر، بر این مرحله –مرحله عیب یابی- و طی صحیح آن تأکید ویژه‌ای می شود.

برخی از موارد ابتدایی در عیب یابی کارت گرافیک لپ تاپ عبارتند از: اطمینان از قرارگیری صحیح کارت گرافیک در Slot مربوطه، تمیز بودن اینترفیس کارت گرافیک، اطمینان از سالم بودن و درستی کارکرد فن، اطمینان از نبود برخی ایرادات نرم افزاری در سیستم عامل نظیر آپدیت درایور و دیگر تنطیمات مرتبط با کارت گرافیک، بررسی لحیم سردی پورت‌های خروجی کارت گرافیک لپ تاپ و اطمینان از سالم بودن این بخش، چک و بررسی قطعات SMD روی بورد و … .

تعمیر کارت شبکه لپ تاپ ایسر

کارت شبکه لپ تاپ ایسر نیز همچون سایر قطعات تعبیه شده در این محصول، گاه دچار خرابی شده و عملکرد لپ تاپ را با اشکال مواجه می‌سازد. همانگونه که می‌دانید خرابی‌های پیش آمده در کارت شبکه لپ تاپ، منجر به عدم برقراری ارتباط با شبکه‌های اینترنت و تجهیزات ارائه‌دهنده خدمات شبکه نظیر مودم و .. می‌گردد.

البته بد نیست بدانید که به طور کلی کارت شبکه لپ تاپ، اصولاً چیزی برای خراب شدن ندارد و معمولاً یا اتصالات آن مشکل پیدا می‌کند و یا مشکل از سیستم عامل است. از همین رو خرابی‌های پیش آمده در کارت شبکه لپ تاپ ایسر، با اندک دستکاری در قطعات دستگاه و تنظیمات آن، قابل رفع است مگر آنکه خرابی پیش آمده حاد و شدید باشد.

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسر ممکن است به دلایل مختلفی صورت گیرد. یکی از علت های رایج تعمیر باتری، این است که شاید سایر قطعات در ضعیف شدن عملکرد باتری لپ تاپ تاثیر داشته باشند.. به همین دلیل، قبل از تعویض باتری لپ تاپ ایسر، باید دستگاه به یک تعمیرکار متخصص معرفی شود تا مشکلات دیگر جستجو شده و رفع گردند. همچنین، باتری ها در طی زمان و به دلیل استفاده مکرر، قابلیت نگهداری شارژ را از دست می دهند در این موارد، تعویض باتری می تواند به عمر و بازدهی لپ تاپ کمک کند.

تعمیرات فلت لپ تاپ ایسر

خوشبختانه خرابی فلت لپ تاپ نیز از آن دست اشکالاتی است با تعویض یا تعمیر این بخش از دستگاه قابل رفع است و این مسئله –یعنی نیاز به تعمیر یا تعویض فلت- بسته به نظر کارشناس تعمیر لپ تاپ دارد. یکی از نشانه‌های خرابی فلت لپ تاپ بروز مشکل No-Boot در لپ تاپ است.

مشکل No-Boot در لپ تاپ زمانی رخ می دهد که لپ‌تاپ ظاهراً روشن بوده و حالت نرمال دارد اما تصویری در آن مشاهده نمی‌شود. در چنین مواردی کارشناسان تعمیر فلت لپ تاپ ایسر به کنترل سیگنال‌های خروجی گرافیک پرداخته و پس از بررسی نتایج، جهت تعمیر این بخش از دستگاه اقدام می‌نمایند

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ ایسر

کلیه تعمیرات و سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ ایسر نیز با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر قابل دریافت است. نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ،

نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ است که متقاضیان می‌توانند با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ‌تاپ Acer از آنها بهره‌مند گردند.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ ایسر

در صورتی که کیبورد لپ تاپ ایسر شما به هر دلیل ریختن مایعات بر روی آن، افتادن شی سنگین و … دچار خرابی و شکستگی شده است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر مشکلات کیبورد لپ تاپ را دریافت نمایید.

تعمیرات کیبورد ارائه شده در این مرکز منحصر به نوعی خاص نیست و کاربران انواع کیبوردهای لپ تاپ می توانند با حضور در این مرکز، نسبت به رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ خویش اقدام نمایند. در این مرکز تخصصی‌ترین تعمیرات و سرویس‌های مرتبط با انواع کیبورد تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد.

تعمیر لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر در این مرکز به دست مهندسان جوان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات لپ تاپ ایسر اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت تعمیر لپ تاپ ایسر را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو دارا هستند.

دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند. دوره‌های برگزار شده در دو حوزه «تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ ایسر» و «تعمیرات نرم‌افزاری لپ تاپ ایسر» برگزار می‌گردند و تنها ویژه کارمندان و کارشناسان همین مرکز می‌باشند.

وصل نشدن لپ تاپ به وای فای

تعمیر لپ تاپ ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات ایسر

خدمات تعمیر ارائه شده در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و دربردارندۀ تمامی تجهیزاتی است که در کمپانی ایسر تولید می‌گردند. هدف نهایی مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر ترمیم و تعمیر قطعات معیوب لپ‌تاپ‌ها است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین شده در مرکز تعمیر لپ تاپ ار بالاترین سطح کیفی برخوردارند.

خدمات واحد تعمیر لپ تاپ ایسر

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. برخی از خدمات واحد تعمیر لپ تاپ ایسر عبارت است از:

  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ ایسر
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر تخصصی انواع شارژر لپ تاپ ایسر (آداپتور لپ تاپ ایسر)
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ ایسر
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ ایسر
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ ایسر وایو (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ ایسر وایو (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ ایسر
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ ایسر
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ ایسر و نیز گشایش قفل لپ تاپ ایسر
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ ایسر
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ ایسر
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ ایسر به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …

مقالات لپ تاپ ایسر و دیگر مقالات

کلیه سرویس‌های نمایندگی ایسر به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن مدارک دانشگاهی، با حضور در دوره‌های تخصصی و بین‌المللی دانش فنی مورد نیاز را کسب نموده‌اند. نکته شایان ذکر در باب هر دو بخش -فروش و تعمیر- آن است که شما مشتریان گرامی می‌توانید تخصصی‌ترین اطلاعات موجود در هر دو زمینه را (نظیر شیوه‌‌های صحیح استفاده از دستگاه، جدیدترین دستگاه‌های ایسر عرضه شده به بازارهای جهانی، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هر یک از دستگاه‌های ایسر و…) از کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسر کسب نمایید.

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ ایسر

  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ ایسر
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ ایسر (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ تاپ ایسر در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ ایسر (VGA)
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ ایسر
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ ایسر
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک

برآورد هزینه تعمیر در مرکز تعمیر لپ‌ تاپ ایسر

  • میزان پیچیدگی عملیات تعمیر لپ تاپ ایسر
  • مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی لپ تاپ ایسر
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین عملیات تعمیر
  • تخصصی یا عمومی بودن عملیات تعمیر
  • نیاز یا عدم نیاز به افزودن برخی از قطعات به دستگاه در حین تعمیر

سوالات متداول تعمیرات ایسر

مرکز تعمیرات ایسر در راستای پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را جهت بررسی عملکرد کارشناسان تعمیر و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات ایسر راه‌اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید پرسش های خود درباره عیوب هریک از دستگاه های ایسر و شیوه های تعمیر هر یک از آنها با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات ایسر یاری کنید. کادر پشتیبانی مرکز تعمیرات ایسر با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود.

تعمیر قطعات لپ تاپ ایسر

  • ست سلامت انواع هارد دیسک
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ ایسر ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیر هارد دیسک لپ تاپ ایسر ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ ایسر یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیر باتری لپ تاپ ایسر ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و …)
  • تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر ( آداپتور لپ تاپ ایسر )
  • تعمیر مودم لپ تاپ ایسر و تعویض انواع مودم لپ تاپ ایسر (Modem )
  •  تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیر گرافیگ لپ تاپ ایسر و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ ایسر(VGA)
  • تعمیر وایرلس لپ تاپ ایسر ، تعمیر بلوتوث لپ تاپ ایسر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ ایسر ( wifi , bt )
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD لپ تاپ ایسر ، تعمیر LED لپ تاپ ایسر و تعویض LCD و LED لپ تاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیر لولای شکسته لپ تاپ ایسر ، تعمیر قاب شکسته لپ تاپ ایسر و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ ایسر

خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر ارائه شده در نمایندگی ایسر

  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر
  •  کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ ایسر (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • عمیرات تخصصی انواع شارژر لپ‌تاپ ایسر
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ ایسر (مکانیکی و الکترونیکی)
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ‌تاپ ایسر
  •  گردگیری منافذ ورودی هوا به داخل لپ‌تاپ ایسر در بخش تعمیر لپ تاپ ایسر
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک درواحد تعمیر لپ تاپ ایسر
  •  خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ‌تاپ ایسر

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ ایسر در واحد تعمیر لپ تاپ ایسر

  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های ایسر ( نوت بوک های ایسر )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های ایسر ( نوت بوک های ایسر )
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ ایسر
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ ایسر
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …

انواع لپ تاپ ایسر و دیگر محصولات ایسر

کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر با معرفی و عرضه هر تبلت جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس لپ تاپ گشته و سبب می گردد تا لپ تاپ های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.

دیگر خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر

  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ‌تاپ ایسر
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ ایسر گشایش قفل لپ‌تاپ ایسر
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ‌تاپ ایسر
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌تاپ ایسر
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر ( مادربرد نوت بوک ایسر ) به صورت فوق تخصصی
  •  بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی لپ تاپ ایسر و تعویض آنها در صورت لزوم
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ‌تاپ ایسر، به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ ولتاژ و…
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ ایسر
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN
  •  رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ‌تاپ ایسر (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ‌تاپ ایسر، در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ‌تاپ ایسر (VGA)
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ‌تاپ ایسر

لینک های مفید

 تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /   تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا /

تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور /مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ / تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی

4.7/5 (47 امتیاز)