اشتراک گذاری

نمایندگی ایسر در کرج

نمایندگی ایسر در کرج تمام آن چه که مورد نیاز کاربران است را فراهم کرده است. این نمایندگی به دلیل بهره مندی از متخصصان و کارشناسان حرفه ای تمام خدمات مورد نیاز کاربران را در مدت زمانی کوتاه ارائه می کند. خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر در کرج شامل بخش های مختلفی می باشد.

اصلی ترین این بخش ها خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش را در بر می گیرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. استفاده نیروهای فعال و مهندسان مجرب در این نمایندگی نظم خاصی به این مجموعه بخشیده است. برای آشنایی و شناخت بیشتر این نمایندگی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نمایندگی ایسر در کرج

آدرس نمایندگی ایسر در کرج

اگر از کاربران کرجی هستید و به دنبال خرید یا تعمیر یکی از دستگاه‌‌های ایسر می‌باشید، بهترین راه مراجعه به نمایندگی ایسر در کرج است. این مرکز در منطقه شاهین ویلا کرج قرار گرفته است که از دو واحد مجزا شامل: فروش و تعمیرات محصولات ایسر تشکیل شده است. با این وجود هم می‌توانید هر یک از دستگاه‌های ایسر را با خدمات پس از فروش ویژه از نمایندگی مجاز ایسر در کرج خریداری کنید و هم تعمیرات محصولات ایسر را به تکنسین‌های آن بسپارید. آدرس دقیق نمایندگی فروش و تعمیرات ایسر در کرج، در صفحه تماس با ما همین وب سایت قرار داده شده است.

خدمات نمایندگی رسمی ایسر در کرج

فروش، ارائه گارانتی، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌‌افزاری، تعمیرات سخت‌افزاری و ارائه ضمانت‌نامه تعمیر، همه از خدمات ویژه‌ای است که نمایندگی ایسر در کرج برای کاربران کرجی محصولات ایسر در نظر گرفته است. جهت استفاده از خدمات این مرکز می‌توانید به صورت حضوری به شعبه آن در شاهین ویلا کرج مراجعه کنید. البته نمایندگی رسمی ایسر در کرج خدمات فروش و تعمیرات محصولات ایسر را به تمامی کاربران کرجی در اقصی نقاط این کلان‌شهر از عظیمیه گرفته تا فردیس، گلشهر، مهرشهر و … ارائه می‌دهد.

 تعمیر لپ تاپ ایسر:

کلیه سرویس‌های مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ایسر با حضور در نمایندگی ایسر در کرج قابل دریافت است. لپ تاپ های تحویل داده شده به این مرکز پس از طی فرآیند عیب‌یابی و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در آنها، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تحویل داده شده و کیفیت نخست خود را بازمی‌یابند.

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، به دلیل اطمینان از مهارت بالای تعمیرکاران و کیفیت عملیات انجام شده توسط آنها، مشمول گارانتی و ضمانت است. (جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات؛ چرا که کیفیت این سرویس -یعنی بازیابی اطلاعات لپ تاپ- بستگی به برخورد کاربر با دستگاه دارد).

 تعمیر آل این وان ایسر:

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با آل این وان های ایسر نیز با حضور در نمایندگی رسمی ایسر قابل دریافت است. کاربران کلیه مدلهای آل این وان ایسر می‌توانند با مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه به مرکز تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که در مرکز تعمیر آل این وان ایسر ارائه می گردد عبارت است از: تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش، تعمیر چیپ گرافیک آل این وان ایسر، تعمیر صفحه لمسی آل این وان، تعویض گلس آل این وان ایسر، ارتقاء آل این وان ایسر، تعمیر و تعویض هارد آل این وان ایسر، تعمیر و تعویض مادربرد آل این وان ایسر، تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو آل این وان ایسر و…

تعمیر پروژکتور ایسر:

تعمیرات پروژکتور ایسر در این مرکز به دلیل تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه نظیر خرابی پاور، خرابی پاور لامبلاست، منشور رنگ LCD، چرخ رنگ CARELWEEL، تراشه DMD، اختلال در لنز و اپتیک و مواردی از این دست در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

فرآیند تعمیرات پروژکتور ایسر در این مرکز با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تسلط کارشناسان نمایندگی ایسر در کرج بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های پروژکتور به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

 تعمیر تبلت ایسر:

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری تبلت ایسر با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان در مرکز تعمیر تبلت ایسر انجام می پذیرد. دارندگان هریک از تبلت های ایسر –صرف‌نظر از مدل دستگاه – می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت ایسر، تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دریافت نمایند.

برخی از این مشکلات این دستگاه که در مرکز تعمیر تبلت ایسر رفع می گردند عبارتند از: ویروسی شدن و آلودگی به نرم افزارهای خراب و یا بدافزار، خرابی سیستم عامل، خرابی بخش های مختلف سخت افزار نظیر باطری ها، شکستگی تاچ و ال سی دی، بروز اختلال در تاچ و … .

ویژگی های نمایندگی ایسر در کرج

از ویژگی های نمایندگی ایسر در کرج می توان به بهره مندی این نمایندگی از کارشناسان و متخصصان حرفه ای برای تعمیرات انواع محصولات اشاره کرد. دسترسی این نمایندگی به مدرن ترین ابزار آلات برای تعمیرات انواع دستگاه ها نیز از ویژگی های آن به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های نمایندگی ایسر در کرج می توان به فروش اورجینال تمام تولیدات کمپانی ایسر به همراه گارانتی معتبر اشاره کرد. ویژگی دیگر نمایندگی ایسر در کرج عیب یابی دقیق تعمیرکاران این مجموعه می باشد. عیب یابی دقیق از دستگاه روند تعمیرات را به درستی پیش می برد.

نمایندگی تعمیرات ایسر در کرج

نمایندگی تعمیرات ایسر در کرج تمام خدمات مورد نیاز کاربران در زمینه ی تعمیرات محصولات ایسر را به صورت تخصصی ارائه می کند. این خدمات شامل ترمیم و تعمیر تمام قطعات داخلی محصولات ایسر، تعویض قطعات داخلی محصولات ایسر می باشد.

به طور کلی اگر شما هم یک از کاربران محصولات شرکت ایسر هستید و دستگاه شما دچار خرابی شده است می توانید به نمایندگی ایسر در کرج مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. تعویض قطعات در این نمایندگی توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شود.

تمام قطعات مستهلک و آسیب دیده ی دستگاه های ایسر در این و احد با نمونه های اورجینال جایگزین خواهد شد. تیم تعمیراتی این نمایندگی تمام توان خود را برای تعمیرات قطعات فرسوده به کار می گیرند و اگر تعمیرات امکان پذیر نبود به تعویض قطعات می پردازند.

 نمایندگی فروش ایسر در کرج

نمایندگی فروش ایسر در کرج تمام محصولات این برند مطرح را به فروش می رساند. تولیدات این کمپانی عبارتند از انواع لپ تاپ، پروژکتور، آل این وان، تبلت ، موبایل، تی وی مانیتور و desktop. تمامی این محصولات در نمایندگی ایسر در کرج همراه با گارانتی معتبر و به صورت اورجینال به فروش می رسند. تمام موارد ذکر شده در کارت گارانتی در این نمایندگی به کاربران ارائه می شود.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر با استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در این مرکز انجام می شود. لازم به ذکر است که متخصصان این واحد توانایی لازم و کافی برای تعمیر انواع محصولات ایسر را دارند. استفاده از مجهز ترین تکنولوژی دنیا در این واحد ها روند تعمیرات را به صورت قابل توجه سرعت بخشیده است.

کارشناسان و مهندسان حاضر در این واحد تمام امور تعمیرات را با بالاترین سطح کیفی ارائه می کنند. لازم به یادآوری است که تعویض قطعات انواع محصولات ایسر در این واحد با اطلاع و رضایت مشتریان انجام می شود.

3/5 (2 امتیاز)