اشتراک گذاری

تعمیر تبلت ایسر

تعمیر تبلت ایسر یکی از خدمات تخصصی نمایندگی ایسر است. احترام به حقوق مشتریان گرامی مهم ترین رکن در تعمیر تبلت ایسر است. کادر پشتیبانی تعمیرگاه تخصصی ایسر، با صبر و حوصله شما را راهنمایی کرده و به پرسش های شما پاسخ خواهند گفت. شایان ذکر است ، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر زیر نظر واحد ارتباط با مشتریان به دقت مورد بررسی قرار گرفته و به مدیریت گزارش خواهد شد. در صورت هرگونه نارضایتی مشتریان از روند تعمیرات، مراتب به بخش مدیریت گزارش شده و اقدامات  لازم جهت برخورد با شخص خاطی انجام خواهد شد.

تعمیر تبلت ایسر در نمایندگی دارای گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید. چنانچه در استفاده از تبلت ایسر خود دچار مشکل شده اید به واحد تعمیر تبلت ایسر در نمایندگی مراجعه فرمایید. کادرفنی مستقر دراین مرکز اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین می توانید از خدمات مشاوره در محل در زمینه تعمیر تبلت ایسر بهره مند گردید.

تعمیر تبلت ایسر

نمایندگی تعمیرات تبلت ایسر

نمایندگی تعمیرات تبلت ایسر در خدمت شماست تا تخصصی ترین سرویس های تعمیراتی این دستگاه را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. در این مجموعه، کارگاه های پیشرفته ای وجود دارد که به پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیراتی روز دنیا مجهز شده اند.

تعمیرکاران دوره دیده و مجرب با استفاده از این تجهیزات، انواع مشکلات و ایرادات تبلت را عیب یابی  کرده و برطرف می کنند. نمایندگی تعمیر تبلت ایسر برای تعویض قطعات آسیب دیده این دستگاه، تنها از نمونه های اورجینال استفاده کرده و این مهم را تضمین می کند.

تعمیر تبلت ایسر در تهران و کرج

تعمیر تبلت ایسر در تهران و کرج، توسط شعب نمایندگی ایسر انجام می شود. مرکز سخت افزار ایران برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، چندین شعبه را در مناطق مختلف تهران و کرج راه اندازی کرده است که تعمیر انواع تبلت های acer را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهند. برای تعمیر تبلت های ایسر در تهران، می توانید به یکی از شعب ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، فرجام، پیروزی و … مراجعه کنید. تعمیرات تبلت ایسر در کرج هم توسط شعبه کرج نمایندگی acer واقع در شاهین ویلا انجام می شود.

خدمات تعمیر تبلت ایسر

خدمات تعمیر تبلت ایسر، شامل تمامی اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری است که منجر به برطرف شدن مشکلات عملکردی این دستگاه می شوند.

تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر دوربین، تعمیر و تعویض باتری، تعمیرات نرم افزاری، ویروس کشی، فلش نرم افزاری، تعمیر برد، تعمیر و تعویض آی سی تغذیه، تعویض مدار شارژ، تعمیر شارژر، تعمیر و تعویض سوکت شارژ، بازیابی اطلاعات، اصلاح تنظیمات، رفع مشکلات سیستم عامل، تعمیر هارد و رم و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات تعمیر تبلت acer به شمار می روند. این خدمات با ضمانت نامه رسمی و معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و می توانید از کیفیت بالا و اصالت آن ها اطمینان کامل داشته باشید.

مشکلات تبلت ایسر

اگر شما هم دارنده یک تبلت ایسر هستید، احتمالا در جریان مشکلاتی که در ادامه بحث به آنها اشاره می شود، هستید. همانطور که می دانید، تبلت ایسر از حساسیت های ویژه ای برخوردار است و در نگهداری آن باید حداکثر مراقبت ها را به خرج دهید. اما اگر روزی این سیستم پر کاربرد دچار مشکل شد، واکنش شما چیست؟طبیعتا باید به فکر رفع آن مشکل به هر قیمتی باشید. چرا که قیمت لوازم الکترونیکی با شتاب زیادی در حال بالارفتن است و خرید مجدد این اسباب به هیچ وجه به صرفه نیست.

مشکلات نرم افزاری تبلت ایسر

از جمله مشکلاتی که برای هر تبلتی رخ می دهد و تبلت ایسر هم گاها دچار این ایرادها می شود، ایجاد اختلالاتی همچون کند شدن سرعت تبلت، قطع شدن صدای تبلت، باز نشدن حافظه، عدم نصب برنامه و صدها مشکل دیگر است. مشکلات نرم افزاری غالبا توسط خود کاربر قابل حل است و می توان با یک جستجوی کوتاه در اینترنت و یا کمک گرفتن از افراد متخصص مشکل پیش آمده را حل کرد.

تعمیر تبلت ایسر در محل

مشکلات سخت افزاری تبلت ایسر

و اما به مشکلات سخت افزاری که می رسید، ناچارید سیستم خود را به دست شفا دهنده تعمیرکاران متخصص تبلت بسپارید. حل مشکل سخت افزاری در تبلت کاری نیست که یک کاربر معمولی بتواند از پس آن بر بیاید.  مشکل باتری، درگاه شارژر و هندزفری، مشکل آنتن دهی تبلت، روشن نشدن و بسیاری مسائل دیگر از جمله اتفاقاتی است که ممکن است برای هر تبلتی رخ دهد. هرگونه اقدام غیر حرفه ای در جهت تعمیر تبلت ایسر به دلیل حساسیت های ویژه این سیستم، منجر به آسیب های غیرقابل جبران می شود.

تعویض باتری تبلت ایسر

در صورتی که با مشاهده عدم کارکرد صحیح باتری تبلت و یا ظاهر غیر عادی آن روبرو شدید، باید برای تعویض باتری تبلت از طریق کارشناسان و تکنسین های تعمیرات تبلت ایسر اقدام نمایید. یکی از اولین نشانه هایی که باعث می شود بدانید باتری دچار خرابی شده، تخلیه سریع شارژ تبلت است.

در این شرایط اگر قبلا تا 10 ساعت با تبلت کار می کردید و سپس باتری آن تخلیه می شد، حالا به 5 ساعت کاهش یافته است. ممکن است شما نیز تا به حال این موضوع را نشنیده باشید که در برخی مواقع هنگ کردن تبلت می تواند نشان دهنده خرابی باتری تبلت باشد.

خاموش شدن تبلت در حین کار، خوردگی باتری، باد کردن باتری تبلت، چرخش سریع باتری، داغ شدن بیش از حد باتری تبلت یا بدنه دستگاه، ریستارت شدن ناگهانی دستگاه، بهم ریختن ساعت و تاریخ تبلت و مواردی از این قبیل می تواند نشان دهنده ایراد در باتری و زمان تعویض آن باشد.

تعمیر سوکت شارژ تبلت ایسر

تعمیر سوکت شارژ تبلت ایسر

با توجه به اینکه تمام انرژی مورد نیاز تبلت برای کار کردن به باتری بستگی دارد، سوکت شارژ به عنوان مهم ترین بخش تبلت به شمار می رود. در صورتی که با علائم خرابی سوکت شارژ روبرو شده اید، باید برای تعمیرات تبلت ایسر اقدام کرده و مشکل را رفع کنید.

شارژ نشدن تبلت یکی از ابتدایی ترین علائم خرابی سوکت شارژ بوده که باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که مشکل از شارژر نباشد، باید سلامت سوکت شارژر را چک کنید. دیگر علائم خرابی سوکت شارژ، عدم اتصال کابل OTG به آن است که تبلت قادر به شناسایی آن نمی باشد. با مشاهده هر یک از علائم بالا باید برای عیب یابی دستگاه اقدام کنید.

تعمیر اسپیکر تبلت ایسر

اسپیکر تبلت قطعه بسیار ظریف و حساسی است. مشکلات و اختلالات این قطعه مشخص هستند و در همه انواع تبلت به یک شکل بروز پیدا می کنند. کاهش یا قطع شدن صدا، قطع و وصل شدن های مکرر و یا شنیده شدن صدای وزوز یا صدای اضافه از اسپیکر نشان دهنده وجود ایراد در این قطعه هستند. نفوذ گرد و غبار به داخل تبلت و رسیدن آن به اسپیکر، می تواند باعث کاهش صدای این قطعه شود. آب و مایعات را نیز می توان به عنوان یکی از دشمنان اصلی اسپیکر معرفی کرد. وقتی آب به اسپیکر می رسد، مدارهای این قطعه از کار افتاده و می سوزند.

به تبع این اتفاق، اسپیکر از کار افتاده و صدای آن به طور کلی قطع می شود. البته نباید از به هم ریختن تنظیمات صدا هم غافل شد. تعمیر تاچ تبلت ایسر در صورت خرابی این قطعه یک کار تخصصی است و باید توسط افرادی انجام شود که مهارت کافی در این زمینه دارند. تکنسین های مرکز تعمیرات تبلت ایسر گاهی برای ترمیم مشکلات این بخش، برنامه ها و تنظیمات آنها را اصلاح می کنند.

تعمیر تبلت ایسر و جدیدترین اخبار

مرکز تعمیر تبلت ایسرجدیدترین اخبار را در مورد کمپانی ایسر، محصولات و تعمیرات ایسر در اختیار کاربران ومتخصصین مرکز تعمیر تبلت ایسرقرار داده است. متخصصین این مرکز باتمامی ایرادات و نکات تعمیراتی تبلت ایسر آشنایی داشته و راه حلی سریع و مطمئن برای تعمیرات تبلت ایسر در نظر خواهند گرفت. نمایندگی ایسر با تکیه بر تخصص، مهارت کارشناسان و کادر فنی خود، مجموعه ای مطمین و قابل اعتماد را جهت ارائه خدمت به کاربران تبلت ایسر راه اندازی نموده است.

تعمیر تبلت ایسر در نمایندگی ایسر با صرف هزینه ای مناسب ودر کمترین زمان ممکن انجام می گردد. مدیریت مرکزتعمیر تبلت ایسر، پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار کارشناسان خود قرار داده است. علاوه براین، متخصصین تعمیرتبلت ایسر، ملزم به گذراندن دوره های فوق تخصصی هستند که جهت به روز رسانی اطلاعات برگزار می گردد. مطالعه اخبار نمایندگی ایسر را به شما کاربران گرامی پیشنهاد می نماییم. اخبار کمپانی ایسر توسط کارشناسان نمایندگی ایسر مورد بررسی قرار گرفته و پس از تحلیل و اطمینان از صحت آن در اخیار کاربران گرامی قرار می گیرد.

مقالات تعمیر تبلت ایسر

مطالعه مقالات تعمیر تبلت ایسر و سایر محصولات این برند کمک شایانی به استفاده بهتر و بهینه تر از این محصولات خواهد کرد. تعمیر تبلت ایسر از جمله مهم ترین موارد تعمیراتی است. امروزه شاهد استفاده روز افزون از تبلت ها هستیم، دراین میان تبلت ایسر از پرطرفدارترین تبلت ها بین کاربران است و تعمیرات آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بخش مقالات ایسر، لازم می دانیم به توضیحاتی در مورد تبلت ها، قابلیت های آن ها و هم چنین انواع تبلت های برند ایسر بپردازیم.

تبلت یا رایانه تخت (به انگلیسی: Tablet Computer یا Tablet) یک رایانه قابل حمل است که از یک تلفن همراه یا دستیار دیجیتال شخصی، بزرگتر است و دارای یک صفحه لمسی است. هدف اصلی تبلت، انجام امور با استفاده از تماس صفحه نمایش به جای استفاده از صفحه کلید است. سهم اصلی در بازار تبلت در ابتدا فقط در اختیار شرکت اپل بود، سپس شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ، آمازون، گوگل، اِیسوس و اچ‌پی نیز به فکر ارائه تبلت افتادند

تبلت‌ها در ابعاد ۷ اینچ، ۱۰ اینچ و بزرگتر از ۱۰ اینچ تولید می شوند. تبلت‌های ۷ اینچی به دلیل سبک و کوچک بودن طرفداران بیشتری دارند. تبلت ایسر از جمله محصولات پرطرفدار این کمپانی است. با مطالعه مقالات ایسر در این بخش با ما همراه باشید.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر سال ها است به عنوان برترین و قدرتمند ترین کمپانی در زمینه تعمیر و فروش محصولات شرکت ایسر فعالیت می کند و در طی این سال ها نمایندگی ایسر توانسته است به عنوان برترین تعمیرگاه مجاز در بین رقبای خود مطرح گردد. 

نمایندگی ایسر همواره در تلاش است که در جهت رفع مشکلات کاربران گام بردارد. همان گونه که اشاره کردیم فعالیت اصلی  نمایندگی ایسر تعمیرانواع محصولات ایسر که توسط برترین کارشناسان و مهندسین کشوربه صورت فوق تخصصی و حرفه ای انجام می گیرد. از مهم ترین دلایل موفقیت نمایندگی ایسر توجه به استقبال و رضایت مشتریان از این مرکز است.

این استقبال دلایل مختلفی دارد که عبارتند از؛ به کارگیری متخصصین حرفه ای ، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت  تعویض ، تعهد و توجه به اصول اخلاقی و… . نمایندگی ایسر تمامی فعالیت های خود را در جهت رضایت مشتریان برنامه ریزی کرده است ، به عنوان یک مثال کوچک می توان از همین وب سایت آغاز کرد . مطالعه پیشینه نمایندگی ایسر رهنمودی جهت اعتماد شما به این مرکز است.

تعمیر تبلت ایسر در محل

یکی از خدمات مهمی که نمایندگی تعمیرات تبلت ایسر ارائه می کند، تعمیر تبلت در محل است. به این ترتیب مشتریان می توانند با نمایندگی تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را با کارشناسان حاضر در مرکز مطرح کنند. سپس آدرس را داده و تبلت را به آن ها تحویل می دهد تا با خود به مرکز تعمیرات ببرند.

در مرکز تعمیرات تبلت، دستگاه را عیب یابی کرده و مشکل دستگاه را تشخیص می دهند. سپس به ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده آن و یا اقدامات نرم افزاری می پردازند. در نهایت شما می توانید دستگاه خود را سالم تحویل گرفته و از آن استفاده کنید.

معرفی محصولات

تمامی مطالب این وب سایت جهت رفاه حال  مشتریان گرامی و آشنایی آن ها با انواع محصولات شرکت ایسر و همین طور معرفی خدمات نمایندگی ایسر طراحی و برنامه ریزی شده است. ایسر یک شرکت چندملیتی است که مرکز آن در تایوان است و در زمینه  فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، تبلت، لپ‌تاپ و سرور فعالیت می کند. 

در این بخش ضمن معرفی دیگر محصولات ایسر، تکنولوژی به کار رفته در این محصولات به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. تازه ترین محصولات ایسر، همزمان با ورود آن ها به کشور، معرفی خواهند شد. همچنین ورود جدیدترین مدل محصولات ایسر به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید. جهت آشنایی با محصولات کمپانی ایسر با ما همراه باشید.

سوالات متداول تعمیر تبلت ایسر

پرسش های متداول تعمیرات ایسر

دراین قسمت کاربران گرامی می توانند پرسش های خود را در زمینه تعمیرات ایسر مطرح کرده و پاسخ دقیق را که توسط کارشناسان و متخصصین بیان می گردد، مطالعه نمایند. همچنین پرسش های متداولی که برای هر یک از کاربران در زمینه تعمیرات ایسر مطرح می گردد در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. 

تعمیرات ایسر با توجه به محصولات متنوع این برند و همچنین به دلیل استقبال کاربران از محصولات این کمپانی اهمیت ویژه ای دارد.  مطالعه پرسش های این بخش در هنگام بروز مشکل در محصولات ایسر، موجب خواهد شد از اقدامات ناشیانه در هنگام بروز مشکل پرهیز نمایید. همچنین داشتن مطالعه کافی در مورد محصولات ایسر موجب خواهد شد از اقدامات خود سرانه یا مراجعه به مراکز غیرمجاز در امان باشید.

تعمیرات ایسر در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد، بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید. بارها شاهد مراجعه افرادی بوده ایم که دستگاه آن ها به دلیل تعمیرات غیر تخصصی و نادرست آسیب دیده است. مرکز تعمیرات ایسر جهت پیشگیری از بروز این مشکلات در بخش پرسش های متداول پاسخگوی تمامی ابهامات و پرسش های شما خواهد بود.

هنگ کردن تبلت یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای برخی از کاربران اتفاق بیفتد. بروز این مشکل دلایل متعددی دارد که از قرار زیر هستند:

  • نصب کردن و استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های مشکل دار و قدیمی
  • ایراد داشتن کارت حافظه یا ویروسی بودن آن
  • استفاده از برنامه های متعدد و سنگین به طور همزمان
  • هنگ کردن تبلت پس از استفاده مداوم از اینترنت

داغ شدن بیش از حد دستگاه های الکترونیکی یکی از مشکلات رایجی است که باعث خرابی دستگاه شده و کاربران را با دردسرهایی روبرو می کند. داغ شدن بیش از حد تبلت دلایلی دارد که از قرار زیر هستند:

  • نصب برنامه های سنگین یا بازی های سنگین روی دستگاه
  • نصب برنامه های مشکل دار و ویروسی شدن تبلت
  • باز بودن و اجرای برنامه ها در پس زمینه تبلت
  • خراب شدن باتری تبلت یا مشکل در شارژ شدن دستگاه
  • استفاده از کاور نامناسب برای تبلت
  • قرار دادن تبلت در مکان های گرم و نامناسب
  • تنظیمات نادرست دستگاه
  • به روز رسانی سیستم عامل تبلت

شارژ نشدن تبلت ایسر یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است کاربران با آن مواجه شده باشند. علت شارژ نشدن تبلت ایسر به موارد گوناگونی بستگی دارد که از قرار زیر هستند:

  • خرابی پورت شارژ تبلت
  • خرابی آداپتورهای برق تبلت
  • وارد نشدن صحیح شارژر به دستگاه
  • قدیمی بودن باتری تبلت
  • استفاده از لوازم جانبی دستگاه های دیگر
  • آسیب دیدن برد اصلی تبلت
1/5 (1 امتیاز)