اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور ایسر

مرکز تعمیرات مانیتور ایسر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با این دستگاه به کاربران ارائه می شود. از آنجا که مانیتورهای ایسر در ابعاد و کاربری های گوناگون طراحی و تولید می گردند خدمات تخصصی مرتبط با این محصول نیز در مرکز تعمیرات مانیتور ایسر در پارت ها متعدد و به دست تیم های گوناگون انجام میپذیرد.

کارشناسان حاضر در این مجموعه جهت تعمیر هر یک از مانیتورهای ایسر از راهکارها و ترفندهای ویژه ای استفاده می کنند. زیرا به این موضع واقفند که مانیتورهای ایسر در ابعاد مختلف، کاربری های گوناگون و با استفاده از تکنولوژی های متفاوت ساخته و تولید می شوند. شما نیز می توانید با حضور در مرکز تعمیرات ماینتور ایسر و یا از طریق سیستم سرویس در محل مانیتور از تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات صفحه نمایش ایسر بهره مند گردید. همچنین شاهد بازگشت کیفیت دستگاه های کارکرده خویش باشید.

تعمیرات مانیتور ایسر

مشکلات رایج مانیتورهای ایسر

با خرابی مین برد مانیتور ایسر چه اتفاقی می‌افتد؟

تجربه‌ی کارشناسان ما در مرکز تعمیرات مانیتور ایسر نشان داده که خرابی مین برد در غالب موارد به دلیل وجود اشکال در برد پاور است. خرابی برد پاور در نهایت سبب خرابی مین برد شده و اشکالاتی را در عملکرد مانیتور ایجاد می‌کند. یکی از نشانه های خرابی مین برد مانیتور آن است که با وجود روشن بودن مانیتور، تصویری در مانیتور به نمایش درنیاید. بدین معنا که ورودی مانیتور قادر به دریافت تصویر نیست. در این شرایط بهتر است ابتدا سوکت های ورودی و کابل ورودی مانیتور از نظر سلامت و صحت عملکرد بررسی شوند. در صورتی که سوکت و کابل سالم باشد، به احتمال زیاد اشکال پیش آمده از مین برد است. از دیگر نشانه‌های خرابی مین برد و وجود اشکال در این بخش، پرش داشتن تصویر مانیتور و یا ثابت ماندن آن است. بروز این اشکال نیز می‌تواند به دلیل وجود خرابی در خود پنل و یا مین برد باشد.

دلیل تصویر نداشتن کابل VGA مانیتور

تصویر نداشتن مانیتور ایسر معمولاً به دلیل وجود اشکالات سخت افزاری در دستگاه اتفاق می‌افتد. برای رفع این ایراد توصیه می‌شود در وهله‌ی نخست کابل VGA چک شود. این کابل آبی رنگ است و معمولاً از پشت به کارت گرافیک متصل شده است. البته در صورتی که ورودی و خروجی تصویر از کابل های DVI و HDMI نیز پشتیبانی می کند، بهتر است هر دو کابل را بررسی کنید. در طول این بررسی، کابل را از پورت جدا کرده و پین های پورت را از نظر شکستگی بررسی کنید.

مجدداً کابل را وصل کرده و تصویر دادن یا ندادن مانیتور را چک کنید. در صورت عدم وجود تصویر بهتر است دستگاه جهت بررسی‌های تخصصی‌تر به یکی از مراکز تعمیرات تحویل داده شود. تعمیرات این بخش از دستگاه و سایر تعمیرات مانیتور ایسر با مراجعه به نمایندگی ایسر قابل دریافت است.

چرا لامپ مانیتور ایسر کم نور شده است؟

یکی دیگر از اشکالات مشاهده شده در مانیتورهای امروزی از جمله مانیتور ایسر مشکل کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور است. در این شرایط کیفیت و وضوح تصویر صفحه نمایش افت محسوسی پیدا کرده و به شدت کاهش پیدا می‌کند. تجربه کارشناسان ما در مرکز تعمیرات مانیتور ایسر نشان می‌دهد که این اتفاق عمدتاً ناشی از دو مسئله است. یک آنکه لامپ نئون مورد استفاده در دستگاه، خود ضعیف شده و نیازمند تعمیر است.

دوم آنکه مدار تغذیه دستگاه دچار اشکال شده و کار برق‌رسانی را به درستی انجام نمی دهد. در صورت بروز این اشکال در دستگاه می توان به یکی از مراکز مجاز و استاندارد مراجعه کرد و سرویس های مرتبط با تعمیرات مانیتور ایسر را دریافت کرد. توصیه می‌شود در زمان حضور در مراکز تعمیر، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و نشانه‌های مشاهده شده در مانیتور را با اپراتور مربوطه در میان بگذارید.

تعمیر مانیتور acer

چگونه می‌توان پیکسل معیوب مانیتور را شناسایی کرد؟

در صورت مشاهده اشکال در پیکسل‌های مانیتور بهترین راه جهت رفع اشکال پیش آمده مراجعه به مراکز تعمیرات مانیتور ایسر است. البته پیش از مراجعه به مراکز تعمیر می‌توان از نرم افزارها و اپلیکیشن های آنلاین موجود جهت شناسایی پیکسل های معیوب استفاده کرد. اجرای این برنامه‌ها بر روی رایانه و یا دستگاه کمک می‌کند تا پیکسل های معیوب شناسایی شده و تعمیر گردند. یکی از ابزارهای موجود برای این کار، ابزار LCD2 است. رابط کاربری این نرم افزار در حال حاضر جذاب‌تر شده است و به آسانی می‌توان از آن برای یافتن پیکسل های معیوب نمایشگر استفاده کرد.

گزینه Massage the Pixel که در این ابزار وجود دارد، پیکسل‌های گیر کرده و معیوب را تحریک و جهت رفع آن ها اقدام می‌نماید. در این نرم افزار حالت Fix My Screen نیز وجود دارد که امکان اجرای آزمون های موجود را برای مدت زمان بیشتری به کاربر می‌دهد تا احیای پیکسل های آسیب دیده به خوبی انجام شود.

خدمات مرکز تعمیرات مانیتور ایسر

  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات صفحه نمایش ایسر
  • تعمیرات LED ایسر و تعویض LCD و LED ایسر ( مانیتور ایسر)
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  •  تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل
  • ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

معرفی برخی مدل های مانیتور ایسر

S200HQ

  • اندازه مانیتور : ۱۹٫۵”
    Panel TechnologyTwisted Nematic Film
  • زمان پاسخ : ۵ ms
  • حداکثر وضوح تصویر : ۱۶۰۰* ۹۰۰
  • روشنایی : ۲۵۰ Nit

FT200HQL bmjj

  • اندازه مانیتور : ۱۹٫۵”
    Panel TechnologyTwisted nematic
  • زمان پاسخ : ۵ ms
  • حداکثر وضوح تصویر : ۱۶۰۰*۹۰۰
  • روشنایی : ۲۰۰ Nit

T272HUL

  • اندازه مانیتور : ۲۷”
    Panel TechnologyAdvanced Hyper Viewing Angle
  • زمان پاسخ : ۵ ms
  • حداکثر وضوح تصویر :۲۵۶۰*۱۴۴۰
  • روشنایی : ۳۰۰ Nit

S242HL Bwid

  • اندازه مانیتور : ۲۴”
    Panel TechnologyTwisted Nematic Film
  • زمان پاسخ : ۵ ms
  • حداکثر وضوح تصویر :۱۹۲۰*۱۰۸۰
  • روشنایی : ۲۵۰ Nit

تعمیرات مانیتور ایسر و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر

تعمیرات مانیتور ایسر در این مرکز به دست متخصصانی انجام می پذیرد که ترفندهای تعمیر صفحه نمایش ایسر را متناسب با ساختار و نوع مانیتور بر می گزینند. این کارشناسان با عیب یابی صحیح دستگاه، بهترین راهکار جهت رفع عیوب ایجاد شده در آن را به کار می برند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مانیتور ایسر به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بی شماری از این دستگاه ها بر ویژگی های فنی و نرم افزاری این محصول مسلط هستند. آنها قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ایسر هستند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی ایسر و جدیدترین محصولات نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد. در ضمن تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پرات مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید. جدیدترین محصولات نمایندگی ایسر در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

تعمیرات ایسر و اخبار مرکز تخصصی ایسر

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ایسر به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تولیدات ایسر می ‌باشند. با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات ایسر بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند.

تعمیرات ایسر در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات ایسر به اثبات رسیده است. کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های ایسر و تدوین اشکالات شایع در آنها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات ایسر بسته‌‌اند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر سایر مطالب و اخبار مرکز تخصصی ایسر را پیگیری نمایید.

نمایندگی ایسر و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر

هزینه بالای خرید در برخی از محصولات ایسر سبب گشته تا در مرکز تعمیرات ایسر تمامی امکانات جهت بهبود دستگاه معیوب به کار گرفته شود و از تحمیل هزینه های جانبی به صاحب دستگاه پیشگیری گردد. کارشناسان این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر صفحه نمایش ایسر و حضور در دوره های تخصصی-آموزشی قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل در محصولات ایسر ایجاد شده اند.

صبر و حوصله کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل موفقیت مرکز تعمیرات ایسر در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات مورد نیاز خویش را با مراجعه به بخش زیر و دریافت مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر کسب نمایید.

تعمیرات ایسر و سوالات متداول تعمیرات مانیتور ایسر

تعمیرات ایسر سطوح متفاوتی را شامل می گردد که بسته به اشکال ایجاد شده، این سطح ممکن است از نوع ابتدایی و یا پیچیده باشد. بدیهی است که اشکالات ابتدایی ایجاد شده در دستگاه توسط کاربران مبتدی نیز قابل رفع است و کاربر می تواند با دانشی اندک آن را برطرف سازد.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش ها و ابهامات خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. همچنین تخصصی ترین پاسخ ها و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت دارید. سوالات متداول تعمیرات مانیتور ایسر نیز در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است. همچنین در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است.

Rate this post