اشتراک گذاری

تعویض تاچ گوشی ایسر

برخی از قطعات گوشی های تلفن همراه، احتمال بروز خرابی و شکستگی در آنها دوچندان است. این امر هم به دلیل محل قرارگیری این قطعات در گوشی های تلفن همراه و هم به دلیل کارکردی است که دارند. به عبارتی دیگر، برخی قطعات، نظیر گلس گوشی، ال سی دی، قاب پشت، تاچ، دوربین و مواردی از این دست، به دلیل آنکه در بخش خارجی دستگاه جاگیر شده اند، این احتمال وجود دارد که با اندک ضربه ای دچار شکستگی و خرابی گردند.

در صورت بروز شکستگی و خرابی در این قطعات، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است. یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعات وجود دارد و دو آنکه آیا تعمیر آنها بصرفه‌تر از تعویض آنهاست؟ اگر شما کاربران گرامی دارنده یکی از گوشی های ایسر هستید و در حال حاضر تاچ این دستگاه دچار مشکل شده است می توانید با حضور در نمایندگی acer  و مراجعه به پارت تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت.

تعویض تاچ گوشی ایسر

تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر

اگر گوشی ایسر شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست. اگر تاچ گوشی ایسر دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی ایسر انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

در صورتی که اشکال پیش آمده در تاچ گوشی ایسر حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی ایسر – پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد. تعویض تاچ گوشی acer، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

کار نکردن تاچ گوشی ایسر

کارنکردن تاچ گوشی ایسر اشکالی است که گاه – به ویژه در موقعیت های اضطراری- دردسرساز خواهد بود. در این بخش راهکارهایی جهت رفع مشکل کار نکردن تاچ گوشی ایسر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر موبایل acer گردآوری گشته اند با شما به اشتراک گذاشته می شود. در صورت عدم رفع این مشکل می توانید به این مرکز مراجعه کرده و با حضور در واحد تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر تخصصی ترین سرویس های مرتبط را دریافت نمایید.

  1. گوشی را خاموش نمایید. در صورتی که دکمه پاور گوشی تان نیز غیرفعال شده با فشردن همزمان دکمه اور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه سیستم را مجدداً راه اندازی کنید.
  2. در صورتی که با استفاده از روش فوق، امکان راه اندازی مجدد گوشی خود را نداشتید، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدداً سر جای خود بازگردانید و دستگاه را روشن نمایید.
  3. اگر قفل شدن دستگاه موبایل تان در زمان کار با برنامه خاصی اتفاق می افتد بهتر است آن برنامه را پاک نمایید.
  4. در صورتی که از طریق هیچ یک از راه حل های بالا گوشی شما از حالت قفل (هنگ) خارج نشد، لازم است تا آن را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از دست خواهد رفت.
  5. کارشناسان ما در واحد تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر آمادگی ارائه تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دارا هستند.

تفاوت تاچ و ال سی دی گوشی ایسر

اگر در پی تعمیر یا تعویض تاچ گوشی ایسر خویش هستید، پیش از اقدام به این کار، مطلب زیر را مطالعه نمایید. در مطلب زیر اطلاعاتی در مورد شکستگی گلس، تاچ و در نهایت ال سی دی ارائه شده است.

در مورد شکستگی گلس گوشی ایسر بد نیست بدانید که اگر گلس شیشه گوشی تان شکسته باشد، این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت مگر روی نقاطی که گوشی شما ترک خورده است. هنگامی که گوشی از دست تان می افتد و ترک برمی دارد شکستن گلس آن نسبت به حالت های بعدی خوشبینانه ترین حالت است. تعویض گلس در قیاس با تعویض ال سی دی گوشی ایسر، هزینه کمتری خواهد داشت.

شکستگی تاچ گوشی ایسر

در ارتباط با شکستگی تاچ گوشی ایسر، باید بدانید که در تاچ اسکرین، لایه شفافی از پلاستیک است که سیگنال لمس ها را می خواند و آن را به واحد پردازشگر منتقل می کند. اگر تاچ گوشی شما شکسته باشد، عملکرد لمسی گوشی از کار می افتد اما هنوز هم می توان موارد نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مشاهده کرد و خود نمایشگر گوشی همچنان در حالت نرمال کار خود را ادامه خواهد داد.

در شرایطی که ضربه وارد شده به گوشی منجر به شکستگی ال سی دی گوشی شود، پنل صفحه نمایش گوشی دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو خواهد شد. در چنین وضعیتی احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.

اگر صفحه نمایش تان دارای خطوطی در داخل خود است و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی ایسر خواهید داشت. وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن کاربر همچنان می تواند تصاویر را با یک ال سی دی خراب مشاهده کند اما صفحه آن بسیار تاریک است.

از آن جا که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته اگر وارد شدن ضربه به گوشی، منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن گلس و تاچ بصورت همزمان شود باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود (زیرا در هر حالت ال سی دی شکسته است.) تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر با حضور در نمایندگی ایسر قابل دریافت است.

تعمیرات موبایل ایسر

هدف نهایی مرکز تعمیرات موبایل ایسر سرویس و تعمیر قطعات و دستگاه‌های معیوب موبایل است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند.

مرکز تعمیرات موبایل ایسر کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید با دریافت خدمات واحد تعمیرات موبایل ایسر هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید.

تعویض تاچ گوشی ایسر یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که در بخش های فوق با روند انجام آن آشنا شدید. جهت آگاهی از سایر خدمات مرتبط با این دستگاه که در مرکز تعمیرات موبایل ایسر ارائه می گردد به سایر صفحات وب سایت مراجعه نمایید.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش محصولات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است.

کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

Rate this post