اشتراک گذاری

تعویض گلس گوشی ایسر

تعویض گلس گوشی ایسر یکی از سرویس های تعمیراتی مرتبط با این دستگاه است که متقاضیان آن می توانند با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پارت تعمیرات موبایل ایسر آن را دریافت نمایند. تعویض گلس گوشی acer در این مرکز با استفاده از باکیفیت ترین گلس‌های سازگار با این دستگاه، بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و توسط خبره‌ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد.

جهت اسودگی خیال مراجعان گرامی سرویس های مرتبط با تعویض این بخش از دستگاه به همراه گارانتی و ضمانت ارائه می گردد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض گلس گوشی ایسر پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را به شما ارائه خواهند داد.

تعویض گلس گوشی ایسر

تعویض گلس گوشی ایسر (صفحه نمایش)

اگر چه تعویض گلس گوشی ایسر یا همان محافظ صفحه نمایش کار نسبتاً ساده‌ای بنظر می آید اما ریزه‌کاری های بسیاری دارد که عدم توجه به آنها، تمامی زحمات شما را به باد خواهد داد. این کار تا بدانجا ظریف و دقیق است که حتی تعمیرکاران حرفه‌ای نیز با اندک بی‌مبالاتی در این کار شکست می خورند و ناچارند تا گلس دیگری را استفاده نمایند.

بنابراین پیشنهاد ما آن است که تعویض گلس گوشی acer یا همان محافظ صفحه نمایش را به تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب بسپارید. در بخش زیر با برخی از نکاتی که رعایت آنها در حین تعویض گلس گوشی ایسر (محافظ صفحه نمایش) ضروری است آشنا می شویم:

  1. تعویض گلس موبایل ایسر در محیطی عاری از گرد و غبار
  2. تمیز بودن کامل دست ها (عاری بودن از هر گونه چربی و کثیفی)
  3. پاک کردن تمام و کمال صفحه نمایش (برای این کار می توانید از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل استفاده نمایید)
  4. توجه به سمت و سوی صفحه نمایش گوشی جهت چسباندن گلس (دقت کنید که دوربین و اسپیکر برچشب با دوربین و اسپیکر گوشی یکجا باشد).
  5. در چسباندن گلس نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. عدم توجه به این کار سبب ایجاد حباب در زیر گلس می شود. حباب هایی که گاه رفع آنها ممکن نیست.

تعویض گلس گوشی ایسر (گلس داخلی موبایل)

در تعویض گلس گوشی ایسر آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است. بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود.

در تعویض گلس گوشی ایسر، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. ضمن اینکه هزینه این کار نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است.

نکته شایان ذکر در باب شکستگی گلس آن است که این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاطی که گوشی شما ترک خورده است). هنگامی که گوشی از دست تان می افتد و ترک برمی دارد شکستن گلس آن نسبت به حالت های بعدی خوشبینانه ترین حالت است. تعویض گلس گوشی ایسر در قیاس با تعویض ال سی دی، هزینه کمتری خواهد داشت.

تعویض گلس گوشی ایسر با دستگاه OCA

استفاده از دستگاه OCA جهت تعویض گلس گوشی ایسر و البته سایر برندهای گوشی، راهکار جدیدی است که مورد توجه برخی از تعمیرگاه های مجاز گوشی های تلفن همراه قرار گرفته است. دستگاه OCA در واقع دستگاهی است که تعویض گلس گوشی را به صورت لمینت انجام می دهد. این دستگاه تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر متصل می‌کند و آنها را به یکدیگر می‌چسباند.

توجه داشته باشید ال سی دی زمانی تعمیر می‌شود که اولا گلس که همان شیشه بیرونی گوشی می‌باشد شکسته باشد دوما شما همچنان تصویر داشته باشید و تاچ بدون لگ کار کند. در هر حال، با استفاده از این دستگاه تعویض گلس ال سی دی با استفاده از تجهیزات مدرن و چسب OCA امکان پذیر است.

در این نوع تعمیر، ال سی دی به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. از مزایای این روش می‌توان به دقت بالا در صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال سی دی و ایمنی بالای آن اشاره نمود.

تعویض گلس گوشی ایسر با دستگاه OCA

تعمیرات گوشی ایسر

تعمیرات گوشی ایسر یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ایسر است که توسط برترین کارشناسان این حوزه و در پارت تخصصی خویش انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات گوشی ایسر مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز از جمله سرویس های مرتبط با تعویض گلس گوشی ایسر را دریافت نمایند.

تعمیرات گوشی ایسر در این مرکز با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

تعمیرات ایسر

مرکز تعمیرات ایسر در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران این برند، تیمی از زبده ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.

بهره مندی مرکز تعمیرات ایسر از «کارشناسان متبحر» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ایسر گردد و کاربران صرف نظر از نوع دستگاه و اشکال ایجاد شده در آن، بتوانند کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابند.

تعویض گلس گوشی ایسر یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با گوشی های تلفن همراه در مرکز تعمیرات ایسر است که در بخش های فوق به آن پرداخته شد. سایر واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد.

به نحوی که تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پرات مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

Rate this post