محصولات نمایندگی مجاز ایسر

محصولات ایسر ،  به وسیله ی  کارشناسان و متخصصین  نمایندگی ایسر رصد شده و مشخصات آن ها در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. معرفی محصولات در نمایندگی مجاز ایسر در راستای رفع نیاز کاربران ، انجام شده و کاربران پس از اطلاع از زیرا پس از آگاهی از مشخصات محصول با دیدی باز دست به انتخاب محصول مورد نظر خود می زنند.

همچنین مطالعه ی مشخصات محصول ، برای برخی از کاربران  که علاقه مند به مطالعه ی ویژگی ها و قابلیت های جدید محصولات هستند بسیار مفید خواهد بود. کارشناسان  مرکز تعمیرات ایسر علاوه بر معرفی محصولات  به تعمیر محصولات ایسر، در واحدهای تعمیرات acer می پردازند. لازم به ذکر است ، گارانتی خدمات در نمایندگی ایسر با توجه مورد خدماتی انجام خواهد شد.

محصولات نمایندگی مجاز ایسر

انواع محصولات نمایندگی مجاز ایسر

ایسر / acer یک شرکت چندملیتی می‌باشد که مرکز آن در تایوان است و در زمینه ی  فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت می‌کند. در سال ۱۹۷۶ گروهی که متشکل از ؛ استن شیه (Stan Shih) ، همسرش کارولین یه (Carolyn Yeh) و یک گروه پنج نفری  دیگربودند .

تحت نام مالتی تک یا Multitech  ،  شرکت ایسررا پایه گذاری کردند . اولین فعالیت های این شرکت ،  در زمینه ی  توزیع قطعات الکتریکی و مشاوره در زمینه ی  استفاده از فناوری‌های ریزپردازنده بود . در سال ۲۰۱۰ ایسر، رتبه ی دوم در بازار تولید رایانه شخصی در جهان را به‌دست‌آورد .

در این قسمت سال شمار محصولات و فعالیت های شرکت ایسر ذکر می شوند :

  • سال‌ ۱۹۸۱، این شرکت ، با طراحی‌ و تولید یک‌ کامپیوتر آموزشی‌ به‌ نام‌ میکروپروسسور برای‌ اولین‌ بار موفقیت‌ در بازارهای‌ جهانی‌ را کسب کرد .
  • سال ۱۹۸۴ ، شرکت برای نخستین بار طرح‌های تشویقی خرید سهام را در تایوان ارائه کرد؛ این امر موجب شد در طول چهار سال آینده ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت به سهامداران بپیوندند.
  • سال‌ ۱۹۸۸،  سهام‌ شرکت از طریق‌ بازار بورس‌ به‌ عموم‌ مردم‌ عرضه‌ شد . این اقدام سود چشمگیری نصیب شرکت کرد ، به گونه ای که ،  سود خالص شرکت به ۲۵ میلیون دلار رسید.
  • سال ۱۹۹۰،   درآمد ایسر به ۱ میلیارد دلار رسید این در حالی بود که سود شرکت تنها ۴ میلیون دلار بود.
  • سال ۱۹۹۲،   یک سیستم UNIX چندکاربره به همراه دو کامپیوتر شخصی ۳۸۶ و ۴۸۶ بیتی  توسط شرکت ایسرارائه شد . ایسر همچنین سال بعد از یک کامپیوتر جدید مبتنی بر تراشه RISC و جدیدترین نسخه ویندوز مایکروسافت رونمایی کرد.
  • از سال‌ ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۵، این کمپانی به نهمین شرکت بزرگ سازنده کامپیوتر تبدیل شد .
  • سال ۱۹۹۶، کمپانی ایسر تولید قطعات الکترونیک، پخش کننده فیلم و تلفن‌های تصویری را آغاز نمود و بدین ترتیب توانست برای محصولات خود بازاری جهانی ایجاد نماید.
  • سال ۱۹۹۷،  با خرید بخش تولید لپ‌تاپ شرکت تگزاس اینسترومنتز (Texas Instruments Laptop division) تولید لپ تاپ در شرکت ایسرآغاز شد .
  • سال   ۲۰۰۰ ،  ایسر استراتژی بازاریابی را برای افزایش فروش محصولات خود پیش گرفت .
  • سال ۲۰۰۷ ،   شرکت ایسر گیت وی را به بهای ۷۱۰ میلیون دلار خریداری کرد.
  • ژوئیه ۲۰۰۷ ، وب‌سایت شرکت  سفارشات تلفنی را متوقف و همه محصولات گیت وی از طریق سیستم پخش ایسر به بازار عرضه شد. در همین سال ، ایسر همچنین موفق شد کمپانی رقیب Packard Bell را از آن خود کند.
  • سال ۲۰۰۸ ، شرکت ایسر ۳۵ درصد بازار جهانی نوت بوک ها را به خود اختصاص داد .
  • سال ۲۰۰۹ ،  شرکت  ایسر اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود و بر همین اساس نخستین گوشی هوشمند خود تحت عنوان  Acer Liquid A1 را در انگلستان عرضه کرد.
  • سال ۲۰۱۰ ، ایسر موفق به کسب رتبه دوم در بازار تولید رایانه شخصی شد .  نخستین دستگاه تبلت ساخت ایسر نیز در این سال وارد بازار شد .
  • سال   ۲۰۱۱،  ایسر با  ۱۶ میلیارد دلار درآمد و ۷۵۰۰ کارمند توانست به چهارمین قطب سازنده PC در جهان تبدیل شود.
  • در سال های اخیر، شرکت ایسر موفق به کسب جایگاه سوم در جمع تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی شده و به این ترتیب جایگاهی بالاتر از رقیب خود Lenovo کسب کرده است .

تاریخچه ی موبایل ایسر / acer

ایسر در زمینه موبایل و فناوری های مربوطه همانند شرکت هایی مثل سامسونگ گسترده نیست . این شرکت قبلا یک گوشی با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸ راهی بازار کرده بود که Liquid M220 نام داشت و این گوشی جزو محصولات ارزان قیمت بازار به‌حساب می‌آمد .

ایسر در زمینه موبایل چندان قدرتمند نشان نداد ،  اما  در سال ۲۰۱۵ شرکت ایسر گوشی های جدید خود را  با ویندوز ۱۰ به بازار عرضه کرد . سپس گوشی هوشمند شرکت Acer با نام Liquid Jade۲ وارد بازار شد که مدل جدیدی از گوشی   Acer Jade Primo  به حساب می آمد و سیستم آندروید در آن جایگزین ویندوز ۱۰ شده بود. در اولین ماه سال ۲۰۱۶ لیکویید ایکس ۲ / liquid x2 در بازارهای آسیایی عرضه شد .

گوشی جدید ایسر Liquid Jade 2 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. اگرچه پرچم‌داران معرفی شده همگی از کیفیت QHD بهره می‌برند، ولی Full HD نیز نباید کاربران را نگران کند.

به لطف بهره‌گیری از فناوری  Zero Air Gap ، ایسر توانسته خوانایی صفحه نمایش را در زیر نور مستقیم افزایش دهد. در کنار این ویژگی ایسر از محافظ گوریلا گلس و پوشش ۲٫۵D برای محافظت و افزایش ارگونومی محصول خود استفاده کرده است.

معرفی محصولات نمایندگی مجاز ایسر

معرفی محصولات نمایندگی مجاز ایسر ، عبارت است از شرح مشخصات فنی ، ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ، مزایا و معایب هر محصول که در این بخش در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد . مطالعه ی ویژگی های هر محصول پیش از خرید آن کمک شایان ذکری به کاربران در راستای یک انتخاب درست و هوشمندانه خواهد نمود.

کارشناسان نمایندگی Acer  از طریق ارائه ی مشخصات فنی دستگاه به بررسی محصول مورد نظر مبادرت می ورزند . پس از این مرحله ، توضیح مفصل وکاملی در ارتباط با مشخصات نرم افزار و سخت افزار دستگاه ارائه خواهد شد. سپس تکنسین ها و کادر فنی نمایندگی مجاز ایسر به اعلام نقاط قوت و ضعف هر محصول می پردازند . جهت مطالعه ی مشخصات هر محصول روی لینک مربوط به محصول مورد نظر کلیک نمایید.

نتیجه‌ای پیدا نشد.