اشتراک گذاری

تعمیر دوربین گوشی ایسر

تعمیر دوربین گوشی ایسر با توجه به این که امروزه گوشی های موبایل توسط کاربران مورد استقبال فراوان قرار گرفته اند و بسیار کاربردی هستند دارای اهمیت ویژه ای است. کارشناسان این مرکز با دارا بودن سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه ی تعمیر دوربین گوشی ایسر و در اختیار داشتن تجهیزاتِ حرفه‌ای این حوزه، قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات احتمالی ایجاد شده در دوربین گوشی ایسر می‌باشند.

تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه در دو بخش جداگانه نرم افزاری و سخت افزاری ، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست با تجربه ترین تعمیرکاران موبایل انجام می گیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده کردن هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دوربین گوشی های ایسر خود به مرکز تعمیر دوربین گوشی ایسر مراجعه کرده و با حضور در بخش مربوطه (سخت افزار یا نرم افزار) تخصصی ترین خدمات مربوطه را دریافت نمایید.

تعمیر دوربین گوشی ایسر

مرکز تعمیر دوربین گوشی ایسر

در بخش زیر متنخصصین ما در مرکز تعمیرات موبایل ایسر، دو راهکار موثر جهت رفع اشکالات پیش آمده در گوشی های ایسر و تعمیر دوربین گوشی ایسر را با شما به اشتراک می گذارند. در صورتی که راه حل های ارائه شده در بخش زیر برای حل مشکل دوربین گوشی شما کارآمد نبود، به مرکز تعمیرات موبایل ایسر مراجعه نمایید.

برنامه های مشکل ساز را با استفاده از حالت ایمن پیدا کنید

از راه حل های پیشنهادی ما برای تعمیر دوربین گوشی ایسر پیدا کردن برنامه های مشکل ساز با استفاده از فعال کردن حالت ایمن گوشی است. برخی از اپلیکیشن های که توسط کاربر دانلود و نصب می شود مانند راه‌اندازی مجدد و اتوماتیک، هنگ کردن، کار نکردن و یا کند شدن گوشی را به دنبال دارند.

برای حل این مسئله می توانید از حالت Safe Mode استفاده کنید تا گوشی موبایلتان فقط با نرم‌افزار و اپلیکیشن هایی که از ابتدا با آن همراه بوده‌اند راه‌اندازی شود. اگر به این طریق مشکل برطرف نشد، احتمالا برنامه دیگری که در دستگاه شما نصب شده مشکل ساز شده است.

حالت ایمن در گوشی ایسر

برنامه های غیرضروری دوربین را حذف کنید

یکی از روش های موجود برای تعمیر دوربین گوشی ایسر حذف برنامه های جانبی دوربین است. برنامه های جانبی دوربین را چک کنید و با انتخاب برنامه های غیرضروری آنها را حذف کنید. اگر آپدیتی برای برنامه دوربین وجود دارد نسخه سیستم عامل گوشی خود را بروزرسانی کنید تا از آن به منظور حل مشکل استفاده شود.

برخی اوقات با بروز رسانی مشکل باگ های کوچک حل می شود. برای بروزرسانی برنامه ها از Google Play استفاده کنید. به منظور بروزرسانی درGoogle Play بر روی آیکون همبرگری (منو تنظیمات) کلیک کرده و گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید. بعد بر روی گزینه Update All کلیک نمایید.

حذف برنامه ها رفع مشکل دوربین گوشی

دوربین گوشی، تعمیر یا تعویض؟

اگر قصدتان تعویض و یا تعمیر دوربین گوشی ایسر است توصیه می شود قبل از مراجعه، از تمیزی لنز دوربین خود مطمئن شوید. علاوه بر آن از اینکه آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه شما نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است، اطمینان حاصل کنید.

تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که اشکال پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد). بهتر است به سایت کمپانی سازنده گوشی مراجعه کنید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین گوشی ایسر ارائه شده باشد.

سرویس های مرکز تعمیر دوربین گوشی ایسر

بعضی از مشکلات مرتبط با دوربین گوشی ایسر که در این مرکز به صورت تخصصی برطرف می شوند عبارتند از:

  • دوربین سیاه است
  • دوربین جلو کار نمی ‌کند
  • دوربین فیلم نمی گیرد
  • خراشیده شدن لنز دوربین
  • ورود مایعات به داخل گوشی
  • تنظیمات نادرست دوربین
  • دوربین خود به خود فوکوس می کند
  • دوربین کیفیت ندارد
  • دوربین لود نمی شود
  • دوربین فوکوس نمی کند
  • دوربین هنگام تصویر برداری صدا را ضبط نمی ‌کند
  • دوربین پیغام حافظه میدهد در صورتی که حافظه پر نیست
  • دوربین خودبخود خارج می شود
  • دوربین صدای وزوز می دهد

تعمیرات موبایل ایسر

مرکز تعمیرات گوشی ایسر با همکاری مجموعه ای از کارشناسان تعمیر و همچنین مجهز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیرات، فضایی فراهم کرده است تا امکان تعمیر و بازسازی تمامی قطعات آسیب دیده در این مرکز ایجاد گردد. نکته مهم  در باب سرویس و مرکز تعمیرات موبایل ایسر آن است که هزینه‌های گرفته شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می شود.

مرکز تعمیرات موبایل ایسر یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه همانند تعمیر دوربین گوشی ایسراست که به دلیل رعایت تمامی پارامترهای استاندارد این حوزه توانسته است رضایت اکثریت مراجعان خود را کسب نمایند.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر در این مرکز دارای دو ویژگی خاص و منحصر به فرد است که زمینه‌ساز متمایز شدن خدمات ارائه شده در این مجموعه از دیگر مراکز هم ردیف خود شده‌ است؛ ویژگی اول آن است که تعمیرات ایسر در این مرکز با بهره‌مندی از تجهیزاتی انجام می‌ شود که سطح سازگاری آن‌ها در تعمیر هریک از تولیدات ایسر، با بررسی های مکرر و تخصصی تعیین شده است و این ابزار صرفاً بعد از تأیید کارشناسان مربوطه در اختیار مهندسان این مرکز قرار گرفته‌اند.

دوم آنکه، در مرکز تعمیرات ایسر، تعمیرات تخصصی در ارتباط با هر محصول، در واحد های جداگانه، با استفاده از تجهیزات تخصصی همان دستگاه و به دست کارشناسان همان محصول انجام گیرد. برخی از پارت‌های موجود در این مرکز عبارتند از: واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر، پارت تعمیرات تبلت ایسر، پارت تعمیر دوربین گوشی ایسر و … . واحدهای تعمیرات ایسر در بخش های زیر معرفی می شوند.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسراعم از لپ تاپ، مادربرد، قطعات شبکه و… را به مشتریان گرامی ارائه می کند. کاربران گرامی محصولات ایسر می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خودشان را دریافت کنند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز شوند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست گروهی از مجرب ترین کارشناسان در حوزه تعمیر و فروش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات انجام می شود.

Rate this post