اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر از خدماتی است که معمولا با هدف ارتقا سیستم انجام می شود. ما به همه کاربران ایسر این اطمینان را می دهیم که با بررسی دقیق و همه جانبه کامپیوتر ایسر، هر آنچه را که برای ارتقا و تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر لازم باشد، با بهترین کیفیت انجام می دهیم.

کارت گرافیک در کامپیوتر جایگاهی خاص دارد. کارت گرافیک اطلاعات دیجیتالی کامپیوتر را می گیرد و آن ها را به گونه ای تبدیل می کند که برای انسان قابل مشاهده باشند. در اغلب کامپیوترها، کارت های گرافیک اطلاعات دیجیتال را برای نمایش توسط نمایشگر ، به اطلاعات آنالوگ تبدیل می کنند.

کارت گرافیک ، یک برد مدار چاپی به همراه حافظه و یک پردازنده اختصاصی است. پردازنده با هدف انجام محاسبات مورد نیاز گرافیکی، طراحی شده است. اکثر این پردازنده ها دستورات اختصاصی دارند که به کمک آن ها می توان عملیات گرافیک را انجام داد. برای تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر باید همه این ویژگی ها و قابلیت های کارت گرافیک را به خوبی بشناسیم.

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر

اهمیت تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر

کارت گرافیک یا GPU، یکی از قسمت های اصلی سیستم است که با محاسبات بسیار زیاد و دقیقی برای رندرینگ یا آماده سازی تصاویر انجام می دهد. با استفاده از آن است که می توانید تصاویر را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. از آنجا که این قطعه در نمایش تصویر نقش کلیدی دارد، به همین دلیل است که تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر مهم است.
امروزه با بالا رفتن گرافیک بازی های کامپیوتری، کارت های گرافیک حرفه ای جای خود را در بازارهای جهانی باز کرده اند. این کارت ها به دلیل عدم سرویس فن، خشک شدن خمیر سیلیکون و مواردی از این قبیل باعث بالا رفتن بیش از حد دمای چیپ می شوند و پردازنده اصلی کارت گرافیک را خراب می کنند. اختلالاتی نظیر عدم نمایش تصویر، خرابی تصویر، عوض شدن رنگ ها و به هم ریختگی رنگ تصاویر و غیره، از جمله اشکالات هستند. 

خدمات مربوط به تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر

خدمات زیر در نمایندگی تعمیرت لپ تاپ ایسر برای رفع مشکلات کارت گرافیک ارائه می شود:

  • رفع اتصالی برد کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • تعمیر قطعات روی برد کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • رفع مشکل تصویر صورتی در مرکز تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • برطرف کردن مشکل داغ شدن بیش از حد کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • رفع مشکل نداشتن تصویر پس از چند دقیقه یا چند ثانیه از کارکرد سیستم
  • رفع ریستارت شدن سیستم هنگام نصب درایور کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • رفع مشکل خط های راه راه به صورت عمودی و افقی روی مانیتور کامپیوتر ایسر
  • تعویض فن ها و بررسی اتصال میان چیپ و هیت سینک و سیستم کولینگ کامپیوتر ایسر
  • برطرف کردن مشکل صدای بوق و تصویر ندادن سیستم پس از روشن شدن در کامپیوتر ایسر
  • برطرف کردن مشکل آمدن تصویر و خاموشی سیستم بلافاصله بعد از آن در مرکز تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • ریبال چیپ کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • رفع مشکل نویز در تصویر کامپیوتر ایسر
  • تعویض چیپ کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • رفع مشکل خرابی در تصاویر کامپیوتر ایسر
  • تعمیر پورت (HDMI) کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • تعمیر و رفع مشکلات برد کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • سرویس فن و خنک کننده کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • تعمیر و تعویض پورت (VGA) کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • برطرف کردن مشکل مدار تغذیه کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • تعمیر و تعویض پورت (DVI) در مرکز تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • برطرف کردن مشکل خروجی ندادن تصویر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر
  • برطرف کردن مشکل بهم ریختگی رنگ ها و عوض شدن رنگ ها در کامپیوتر ایسر
نمایندگی تعمیر کارت گرافیک ایسر

چهار مشکل رایج کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

قطعی مکرر صفحه نمایش

اگر صفحه نمایش شما مکرر قطع می شود یا در حین کار نقاط رنگی روی صفحه ظاهر می شوند، به احتمال زیاد مشکل از کارت گرافیک است. اگر این مشکل زمانی رخ می دهد که کارت گرافیک تحت فشار است، بدون شک مشکل از همین قطعه است. منظور ما از مشکل، یعنی شما در حال بازی یا پردازش تصاویر سنگین هستید.

فریز شدن تصویر

اگر مدام در حین کار با لپ تاپ ایسر خود با مشکل فریز شدن تصویر، چشمک زدن یا افت فریم مواجه می شوید، یکی از شاخص های کارت گرافیک معیوب شده است. البته چنین مشکلاتی ممکن است در رم و هارد یا حتی بدافزارها ریشه داشته باشند. به طور کلی اولین حدس در اشکالات مربوط به نمایش تصاویر ایراد در کارت گرافیک است.

بالا رفتن سرعت و صدای فن

اگر فن دستگاه شما صدای بلندتری نسبت به همیشه دارد، یعنی بخشی از آن بیش از حد گرما تولید می کند. اگر مشغول انجام امور همیشگی هستید، باید بررسی شود که چرا چنین چیزی رخ داده است. معمولاً معیوب بودن کارت گرافیک، یکی از دلایل اصلی داغ کردن لپ تاپ های ایسر و نیاز به تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر ایسر است.

صفحه آبی یا سیاه

نمایش ارور صفحه آبی یا ریستارت شدن مکرر لپ تاپ، نشان از مشکلی جدی دارد که باید در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام کنید. ادامه کار با چنین مشکلی جز آسیب بیشتر نتیجه ای ندارد. مشکلات سخت افزاری از جمله ایراد در کارت گرافیک، از اصلی ترین دلایل بلو اسکرین هستند.

مرکز تعمیرات کارت گرافیک ایسر

تعمیرات ایسر

واحد تعمیرات ایسر با استفاده از تجهیزات برتر و مطمئن قابلیت تعمیر همه محصولات ایسر را دارد. این واحد تعمیراتی برای بالا بردن راندمان کاری خدمات خود، در یک اقدام هوشمندانه، همه واحد های تعمیرات کامپیوتر را از هم جدا کرده تا تعمیرکاران اختصاصی هر بخش تنها در حوزه خاص خود فعالیت کنند و به این شکل کیفیت خدمات تعمیراتی در مرکز پیشرفت چشمگیری کند.

همکاران ما در واحد تعمیرات کامپیوتر ایسر از میان افرادی لایق و با تجربه انتخاب و گلچین شده اند که سابقه طولانی و درخشان  در زمینه تعمیرات، خاصه تعمیرات ایسر، دارند. با مراجعه به این واحد تعمیراتی معتبر ضمن دریافت خدماتی امن و مطمئن، همه نگرانی های رایج شما درباره تعمیر دستگاه مورد نظرتان از بین خواهد رفت.

خدمات تعمیر برای تمام قطعات از جمله کارت گرافیک کامپیوتر ایسر، صفحه نمایش، صفحه کلید، پردازنده و غیره ارائه می شود. 

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر درگاه امن و مورد اطمینانی همه کاربران ایسر است. این نمایندگی استاندارد با رعایت همه قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسر، تلاش می کند با اقدامات کاملا قانونی خود، همواره پشتیبان و حامی کاربران ایسر باشد. در این نمایندگی شما این امکان را خواهید داشت تا مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات مربوط به حوزه فناوری های جدید کمپانی ایسر را دریافت کنید و در نهایت رضایت کامل نیز داشته باشید.

نمایندگی ایسر نه تنها در دو حوزه پر ترافیک فروش و خدمات پس از فروش با قدرت تمام در خدمت کاربران است، بلکه در زمینه برگزاری دوره های آموزش تعمیرات ایسر نیز فعالیت ویژه دارد و داوطلبان این بخش را حمایت و پشتیبانی می کند. در حقیقت نمایندگی رسمی ایسر یک نهاد جامع و کامل است که همه خدمات مربوط به کمپانی ایسر را با بهترین کیفیت به کاربران ارائه می دهد.

Rate this post