اشتراک گذاری

تعمیرات کامپیوتر ایسر

تعمیرات کامپیوتر ایسر یکی از خدمات مهم نمایندگی ایسر است. مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر ایسر ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت تعمیرات تخصصی کامپیوتر ، آمادگی کامل خود را جهت ارائه خدمات تخصصی تعمیرات در تمامی زمینه ها اعلام می دارد.

در این مرکز با سابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران تایید شده از سوی مراکز معتبر علمی به نحوی به رفع ایراد دستگاه می پردازند. به طوری که کاربر پس از استفاده از محصول با افزایش کارایی آن مواجه می گردد . امید است بتوانیم  با ارائه خدماتی باکیفیت موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم آوریم .

تعمیرات کامپیوتر ایسر

نمایندگی تعمیر کامپیوتر ایسر

کامپیوتر ها سیستم های ارزشمندی هستند که امروزه مسیرهای طولانی را برای بشر کوتاه و ساده نموده اند. این جعبه های جادویی برای ادامه حیات خود نیازمند مراقب و توجه بشر هستند. از این رو در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در ساختار نرم افزاری و سخت افزاری این سیستم ها می بایست هرچه سریع تر اقدام به تعمیر و بازسازی آن کرد.

هر کامپیوتر از بخش های زیادی ساخته شده است. انسجام و هماهنگی این بخش ها منجر به یک خروجی موفقیت آمیز می شود. حال اگر یکی از قطعات و یا بخش های مختلف کامپیوتر دچار مشکل شود، کل سیستم را معیوب می کند. در این زمان نقش یک تعمیرکار متبحر و با تجربه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

همانطور که گفتیم هر کامپیوتری ممکن است درگیر مشکلی شود که یافتن دلیل آن تنها به دست یک مهندس متخصص امکان پذیر است اما هر دارنده سیستم کامپیوتری، می بایست اندک اطلاعاتی از کامپیوتر چه سخت افزار و چه نرم افزار داشته باشد. تا در صورت بروز مشکلات جزئی بتواند  مشکل سیستم را حل کند. در این مطلب به صورت کوتاه در مورد تعمیر کامپیوتر ایسر به صورت جزء به جزء نکاتی مفید را بیان می کنیم.

تعمیر CPU

CPU  را می توان مغز یک سیستم کامپیوتر دانست که در صورت ایجاد هر نوع مشکلی برای آن کامپیوتر از کار می افتد. از دلایلی که موجب سوختن یا عدم کارکرد صحیح CPU  می شود، وارد آمدن شوک حرارتی و الکتریکی به دستگاه است. حتی الکتریسیته ساکن هم به این قطعه ی مهم آسیب می رساند.

اگرچه راهکارهای خانگی بسیاری برای تعمیر و یا احیای CPU های سوخته شده در صفحات مختلف اینترنت پیشنهاد شده است، اما باید بیان کنیم که این راه ها تنها نوش داروی پس از مرگ است و کمکی به حل مشکل شما نمی کند. برای رفع مشکل عدم کارکرد و یا سوختن CPU، بهتر است کیس خود را در اولین فرصت به یک متخصص کاربلد بسپارید تا اقدام به تعمیر کامپیوتر ایسر نماید. این مطمئن ترین اقدامی است که می توانید برای نجات کامپیوتر خود از مرگ مغزی انجام دهید.

 تعمیر پاور کامپیوتر ایسر

پاور هم یکی از اجزای حیاتی در کارکرد کامپیوتر است. در واقع اگر پاور کار نکند وجود سایر اجزای کامپیوتر بی معنی خواهد بود. پاور وظیفه انتقال برق به بخش های مختلف کامپیوتر را برعهده دارد. درواقع نقش پاور همان سرآشپزی است که غذا را به عدالت در بین افراد تقسیم می کند.

اگر کامپیوتر در اتصال به برق دچار مشکل است و یا به یک باره خاموش می شود، ممکن است نقصی در پاور پیش آمده باشد. در این زمان از دستکاری های بی مورد در پاور خود داری کنید و سیستم را به یک مهندس با تجربه بسپارید. تعمیر پاور خطر برق گرفتی را متوجه کاربر می کند. بنابراین اکیدا از تعمیر غیرتخصصی این قطعه خودداری کنید.

کارت گرافیک کامپیوتر ایسر

کارت گرافیک وظیفه تصویر سازی در کامپیوتر را بر عهده دارد. آنچه که شما در صفحه نمایشگر می بینید، حاصل زحمات این قطعه ارزشمند است. در واقع کارت گرافیک موظف است اطلاعات دریافتی از سوی CPU تبدیل و به نمایشگر هدایت کند. کاهش کیفیت و یا عدم نمایش تصاویر در نمایشگر، درصورت سالم بودن نمایشگر و کابل های اتصال، مشکل را متوجه کارت گرافیک می کند. در صورت مشاهده مشکلاتی همچون وجود خطوط و نقاط اضافی در تصویر، عدم تعادل رنگ ها و تغییر ناگهانی رنگ تصاویر باید کارت گرافیک را تعمیر و یا تعویض نمایید. در صورت بروز علائم فوق می توانید جهت تعمیرات کامپیوتر ایسر با کارشناسان ما در نمایندگی ایسر تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر تعمیر کامپیوتر ایسر ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرات ایسر

 تعمیر هارد کامپیوتر ایسر

هارد وظیفه ذخیره تمامی اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر را بر عهده دارد. دلایل مختلفی ممکن است منجر به عدم کارکرد و یا اخلال در کارکرد آن شود. با توجه به این که این قطعه اطلاعات مهمی را در خود ذخیره دارد، تعمیر نابجای آن ممکن است منجر به از دست رفتن اطلاعات شما شود. اطلاعات شخصی موجود در هارد هم دلیل دیگری است که باید در سپردن هارد و تعمیر کامپیوتر ایسر خود به دست هر فردی به آن توجه داشته باشید.

 کارت صدا کامپیوتر ایسر

کارت صدا همانطور که از نام آن مشخص است، وظیفه تنظیم و پخش صدا در کامپیوتر را بر عهده دارد. این قطعه اطلاعات دریافتی از سوی CPU را تبدیل و به اسپیکر می فرستد. در صورت قطع شدن صدای کامپیوتر، اگر تمامی مسائل احتمالی را بررسی کردید و نتیجه نگرفتید، باید سراغ این قطعه بروید. قبل از هر چیزی از سالم بودن سیم ها و کابل های اتصال به اسپیکر ها و سالم بودن اسپیکر ها اطمینان حاصل کنید.

تعمیرات کامپیوتر ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات ایسر

واحدهای تعمیرات ایسر در قالب کارگاه های مجزا راه اندازی شده است. تعمیرکاران در هر واحد به عیب یابی و تعمیر یک دستگاه می پردازند. همین امر موجب می گردد کارشناسان با تمامی توجه خود پروسه ریکاوری را انجام دهند. چنانچه با افت عملکرد دستگاه مواجه شدید به دلیل مجزا بودن واحدها باید به واحد مرتبط مراجعه کنید.

تمامی تعمیرات در این مرکز براساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده انجام میگردد. امروزه به دلیل تولید گسترده انواع رایانه نیاز به تعمیر و بازیابی آن نیز هر روز بیشتر می شود . همین امر موجب گشته به تشکیل تیمی حرفه ای درزمینه تعمیرات بپردازیم . هزینه تعمیرات در این مرکز با قیمتی مناسب از کاربران اخذ می گردد.

تعمیر دسکتاپ ایسر

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر ایسر

  • آموزش تخصصی تعمیرات کامپیوتر ایسر
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در کامپیوتر ایسر
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر ایسر شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل کامپیوتر ایسر

اخبار کامپیوتر ایسر و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات کامپیوتر ایسر برای بروز کردن اطلاعات کاربران بخش اخبار را در سایت طراحی کرده است. این خبرها پس از ویرایش و اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار کاربران قرار میگیرند. ضمنا با مطالعه خبرهای مذکور دیگر نیازی برای سرچ های طولانی در اینترنت نخواهید داشت.

تکنسین‌های نمایندگی ایسر پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی میپردازند. در کامپیوترهای ایسر بصورت معمول یک مجموعه نرم ‌افزار یا سیستم ‌عامل برای کنترل سخت ‌افزار بکار میرود. با کلیک روی لینک اخبار کامپیوتر ایسر و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

مقالات کامپیوتر ایسر و دیگر مقالات

پیشنهاد مهندسان مرکز تعمیرات ایسر به شما کاربران گرامی آن است که توصیه‌های مهندسان سخت افزاری و نرم افزاری را درباره شیوه‌ استفاده و نگهداری از کامپیوترهای ایسر را جدی بگیرید. درصورت انجام این امور استهلاک این دستگاه ها به کمترین میزان ممکن میرسد. عملی ساختن توصیه‌هایی که از سوی کارشناسان ایسر به شما ارائه می‌گردد به عمر دستگاه شما افزوده و از تحمیل هزینه‌های غیرضروری به شما پیشگیری می‌ کند.

شما کاربران گرامی می‌توانید اطلاعاتی را در زمینه‌ شیوه‌‌های درست استفاده از رایانه ، نرم‌افزار و سخت‌افزار آن و هر آن‌چه که به آن نیاز دارید را از طریق مراجعه به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی  ایسر دریافت نمایید.

سوالات متداول تعمیرات کامپیوتر ایسر

کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر ارائه‌دهندۀ خدمات تعمیرات کامپیوتر ایسر به دو شیوه «تعمیر کامپیوتر در محل» و «تعمیر کامپیوتر در نمایندگی ایسر» هستند. شما کاربران گرامی می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام تعمیرات را به یکی از دو شیوه مذکور داشته باشید.

در صورت داشتن هرگونه پرسش و ابهام درباره خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسر با کارشناسان ما تماس گرفته و پاسخ های خویش را دریافت نمایید.

کامپیوترهای رومیزی ایسر

انواع کامپیوتر ایسر و دیگر محصولات

کارشناسان ما در نمایندگی ایسر با معرفی و عرضه هر دستگاه جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب، به بررسی و واکاوی آن پرداخته و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را استخراج می نمایند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس کامپیوترهای ایسر شده است. همچنین این امر سبب گشته تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در مرکز تعمیرات ایسر بازیابی گردند. انواع کامپیوتر ایسر و دیگر محصولات ایسر از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر در تلاش است تا با بکارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات مورد نیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آن ها ارائه دهد.

نمایندگی ایسر تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده است. این مرکز در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.

1/5 (1 امتیاز)