آموزش تعمیرات ایسر

آموزش تعمیرات ایسر با جدیدترین روش‌های علمی در مرکز سخت افزار ایران انجام می‌پذیرد. علاقمندان می‌توانند با گذراندن این دوره بطور حرفه‌ای با تعمیر محصولات مختلف ایسر آشنا شوند. دوره آموزش تعمیرات ایسر طوری در مرکز سخت افزار ایران طراحی شده که کارآموزان بعد از کلاس میتوانند وارد بازار کار شوند. علاوه بر این شرایطی را مهیا کرده ایم تا در صورت تمایل پس از اتمام دوره بتوانید در کارگاه های فنی همین مرکز مشغول به کار شوید.

آموزش تعمیر لپ‌تاپ، آل این وان ، پروژکتور، تبلت، و همچنین تعمیرات موبایل، دسکتاپ، مانیتور و تی‌وی مانیتور جزء مباحث ارائه شده در این مرکز به شمار می‌رود . لازم به ذکر است، دوره آموزش تعمیرات ایسر توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای با سالیان سال تجربه تدریس میگردد.

آموزش تعمیرات ایسر

تعمیر محصولات ایسر

آموزش تعمیرات ایسر
تعمیر لپ تاپ ایسر
آموزش تعمیرات ایسر
تعمیر پروژکتور ایسر
آموزش تعمیرات ایسر
تعمیر تبلت ایسر
آموزش تعمیرات ایسر
تعمیر آل این وان ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر

یکی از اقداماتی که در دوره آموزش تعمیرات ایسر به شما آموزش داده می شود، تعمیر لپ تاپ های این برند است. برای تعمیر لپ تاپ ایسر، همچون دیگر برندها، باید با ساختار این دستگاه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری آشنا شوید. پس از آن به شما آموزش داده می شود که چطور مشکلاتی همچون بوت نشدن سیستم، ویروسی شدن، هنگ کردن و … را برطرف کنید. به مجموعه این اقدامات، تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ ایسر گفته می شود. همچنین برای آموزش تعمیر سخت افزاری لپ تاپ ایسر، با قطعاتی همچون مادربرد، پاور، پردازنده، کارت گرافیک، ال سی دی و … و نحوه تعمیر و تعویض آن آشنا می شوید.

تعمیر تبلت ایسر

تعمیر تبلت ایسر هم یکی از سرفصل های مهم در دوره آموزش تعمیرات ایسر است. در پایان دوره های تخصصی، می توانید انواع تبلت های این برند را عیب یابی کرده و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آنها را برطرف کنید. برای تعمیر تبلت acer و دیگر برندها اول بخش های نرم افزاری و تعمیرات بررسی می شود. اگر مشکل با اصلاح تنظیمات، ویروس کشی و اقداماتی از این دست برطرف نشد، باید قطعاتی همچون باتری، مادربرد، هارد، ال سی دی و … را بررسی کرد. اگر این قطعات آسیب دیده باشند، متناسب با شدت خرابی، تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیر آل این وان ایسر

آموزش تعمیر آل این وان ایسر هم یکی از مراحل آموزش تعمیرات ایسر است. در این آموزش تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان acer به صورت تئوریک و عملی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. کاربر با ساختار کلی دستگاه آشنا خواهد شد و پله پله به سمت یک تعمیرکار حرفه ای شدن پیش می رود. کارشناسان واحد تعمیرات AIO ایسر، مشکلات این دستگاه و راهکارهای برطرف کردن آنها را به شما آموزش می دهند. ایراداتی نظیر بوت نشدن، ویروسی شدن، اجرا نشدن برنامه ها، پاک شدن ناگهانی اطلاعات، عدم نصب برنامه ها در دسته مشکلات نرم افزاری و ایراداتی همچون خرابی مادربرد، خرابی هارد، صدای زیاد فن یا از کار افتادن آن، خرابی صفحه نمایش، مشکلات دیسک سخت، مشکلات تاچ، مشکلات بخش صدا و … در دسته سخت افزاری قرار می گیرند.

مرکز آموزش تعمیرات ایسر

مرکز آموزش تعمیرات ایسر با سرلوحه قرار دادن هدف کسب رضایت کارآموزان به فعالیت می‌پردازد. کارآموزان عزیز در بخش آموزش تعمیرات ایسر میتوانند با جدیدترین محصولات ایسر آشنا شده و براحتی آنها را عیب‌یابی و تعمیر کنند. مرکز سخت افزار ایران با تجربه‌ای درخشان در امر آموزش تعمیر یکی از قویترین مراکز تعمیرات و آموزش در ایران می‌باشد.

از جمله مزایای این مرکز می‌توان به داشتن متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای سخت افزار ، ابزارآلات جدید تعمیرات و دستگاه‌های جدید و قابل تعمیر برای آموزش اشاره کرد. خاطر نشان میسازیم کارآموزان پس از اتمام دوره می‌توانند نسبت به اخذ مدرک معتبر از مرکزسخت افزار ایران اقدام نمایند.

سرفصل‌های آموزش تعمیرات ایسر

دوره‌ی عمومی تعمیرات ایسر

مرکز آموزش تعمیرات ایسر با راه‌اندازی دوره عمومی ترتیبی داده است تا کاربران عادی نیز بتوانند با روش‌های جدید تعمیر آشنا شوند . بدیهی است با شرکت در این دوره می‌توانید با اصول اولیه تعمیر و ویژگی‌های محصول خود آشنا شوید . برخی از مباحثی که در این دوره تدریس می‌گردد عبارت است از :

دوره‌ی تخصصی تعمیرات ایسر

دوره تخصصی مرکز آموزش تعمیرات ایسر ویژه تعمیرکاران و تکنسین ها راه‌اندازی شده است . پس از اتمام این دوره می‌توانید با روش‌های جدید تعمیر محصولات ایسر آشنا شوید. برخی از مباحثی که در این دوره تدریس می گردد عبارت است از :

آموزش نکات مهم در تعمیر ایسر

مدرسین مرکز آموزش تعمیرات ایسر مهمترین نکات در تعمیر محصولات ایسر را به کارآموزان تدریس می‌نمایند. درواقع کارآموزان پس از اتمام دوره‌های آموزشی مرکز سخت افزار ایران به زیر و بم تعمیر مسلط می‌گردند. کارگاه‌های آموزش تعمیرات ایسر مجهز به تجهیزات بروز در تعمیر است . کارآموزان با شرکت در این دوره که زیر نظر تعمیرکار حرفه‌ای برگزار میشود، بهترین نتیجه را در کسب و کار خود بدست می‌آورند.

در توضیح دانش کارشناسان و اساتید این مرکز باید به این نکته اشاره نماییم که این افراد با شرکت در دوره‌های بومی و بین المللی صاحب دانشی به روز گشته‌اند. پس با اطمینان خاطر می‌توانید نسبت به شرکت در کلاسهای مرکز سخت افزار ایران اقدام نمایید.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر ، واحدهای تعمیرات ایسر را مجزا راه اندازی کرده است. بدیهی است هدف از این امر افزایش راندمان کاری مجموعه و کسب رضایت حداکثری مشتریان می‌باشد. به دلیل مجزابودن واحدها چنانچه با افت عملکرد در دستگاه خود مواجه شدید باید به واحد مرتبط مراجعه نمایید. پروسه تعمیر در این مرکز با بکارگیری دو عنصر کارشناسان متخصص و ابزارالات مدرن صورت می‌گیرد.

تعمیرکاران نمایندگی ایسر با بکارگیری جدیدترین تجهیزات بهترین خدمات تعمیر را ارائه می‌کنند. کیفیت خدمات تعمیر کارشناسان ما به نحوی است که کاربر پس از استفاده از محصول با افزایش کارایی آن مواجه می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را در حیطه مرکز آموزش تعمیرات ایسر با پرسنل مجموعه در میان بگذارید.

 

در سایر صفحات ما اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را دنبال کنید.