اشتراک گذاری

وای‌فای لپ‌تاپ ایسر

وای‌فای لپ‌تاپ ایسر قابلیتی تعبیه شده در این دستگاه است برای وصل شدن کاربران به دنیای مجازی و استفاده از امکانات اینترنت. همانگونه که می‌دانید یکی از مهمترین کاربردهای لپ‌تاپ امروزی استفاده از اینترنت است. به غیر از شرکت‌ها و ادارات بزرگ که در آنها لپتاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی با شبکه به یکدیگر وصل می‌شوند.

در سایر موارد و بخصوص در منازل معمولاً کاربران ترجیح می‌دهند اینترنت موردنیاز خورد را از مودم وایرلس تأمین نمایند. مشکل زمانی آغاز می‌شود که وای‌فای لپ‌تاپ ایسر فعال نمی‌شود و کاربر برای ورود به اینترنت با مشکلاتی روبرو می‌شود.

وای فای لپ تاپ

وصل نشدن وای‌فای لپ‌تاپ ایسر

مشکل وصل نشدن وای‌فای لپ‌تاپ ایسر غالباً مربوط به تنظیمات نرم‌افزاری است و ارتباطی به بخش سخت‌افزاری دستگاه ندارد. بنابراین رفع این اشکال غالباً با ایجاد تغییراتی در بخش نرم‌افزاری دستگاه و چک نمودن مودم مورد استفاده امکان‌پذیر است. در ارتباط با مودم دستگاه پیش  از هر چیز می‌بایست از وصل بودن مودم به آداپتور و روشن بودن آن مطمئن گشت.

برای این کار روی علامتی که سمت راست پایین ال‌سی‌دی لپتاپ می‌بینید کلیک نمایید. شما هرجای ایران که باشید با زدن روی این علامت تعدادی شبکه وایرلس در اطراف خود می‌بینید. مگر  آنکه در محلی باشید که امکان اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد. از طریق این بخش می‌توانید شبکه وایرلس خود را انتخاب نموده و پس از وارد کردن کد اختصاصی، وای‌فای لپ‌تاپ ایسر را فعال نمایید. در صورتیکه شبکه وایرلس خود را نمی‌یابید بخش بعدی این مطلب را دنبال نمایید.

اگه لپ تاپت به وای فای وصل نمی شه پیشنهاد می کنم حتما چرا لپ تاپ به وای فای وصل نمیشود؟ رو مطالعه کن!

علت وصل نشدن وای‌فای لپ‌تاپ ایسر

کلید وایرلس خاموش است:

در لپ تاپ‌های مختلف محل کلید وایرلس متفاوت است. در لپ‌تاپ های ایسر باید کلید Fn را نگاه دارید و F3 رو بزنید. اگر Launch Manager بر روی سیستمتان نصب باشد دو کلید برای روشن و خاموش کردن وایرلس و بلوتوث لپ‌تاپ ایسر ظاهر می‌شود که از طریق آنها می توانید وای‌فای لپ‌تاپ ایسر را خاموش یا روشن کنید.

اگر Launch Manager نصب نیست Fn را نگهدارید و یک یا دوبار F3 را بزنید. درصورتیکه مودم شما روشن باشد آیکون روشن و خاموش شدن وای‌فای لپ‌تاپ ایسر برای شما ظاهر می‌شود.

نصب نبودن درایور وایرلس لپ تاپ:

یکی از دلایلی که سبب عدم دسترسی کاربر به وای‌فای لپ‌تاپ ایسر می‌شود نصب نبودن درایور وایرلس لپتاپ است. این هم یک مطلب نرم‌‌افزاری است و معمولاً می‌توان از طریق گوگل درایور مناسب وایرلس لپ تاپ را پیدا و نصب کرد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هرچه تخصصی‌تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است. این مرکز در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی ایسر در فروشگاه مرکزی ایسر ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر می‌باشد. همچنین در بخش تعمیرات، ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه‌های ایسر نظیر رفع اشکال وصل نشدن وای‌فای لپ‌تاپ ایسر است.

نمایندگی ایسر امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی ایسر -در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده است. این مرکز در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر را کسب نماید. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید