اشتراک گذاری

معرفی Swift7 ایسر باریک‌ترین لپ تاپ دنیا

Swift7 ایسر باریک‌ترین لپ تاپ دنیا است که تاکنون بشر موفق به ساخت آن شده است. این لپ تاپ فوق باریک در همایش CES معرفی شد. به Swift7 ایسر لقب باربی کمرباریک ایسر را داده‌اند. این نامگذاری بدلیل ضخامت ۰٫۳۵ اینچی این لپ تاپ میباشد.

لپ‌تاپ سوییفت ایسر بعنوان قابل حمل ترین لپتاپ جهان تاکنون شناخته شده است. طبق اعلام رسمی کمپانی ایسر Swift7 در ماه مارس ۲۰۱۸ ابتدا در استرالیا و انگلستان و سپس در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد. این محصول لپ‌تاپ جدید ایسر ۱۶۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

Swift7 ایسر باریک‌ترین لپ تاپ دنیا

مشخصات سخت‌افزاری Swift7 ایسر باریک‌ترین لپ تاپ دنیا

شاید تصور کنید که لپ‌تاپی با ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر سخت‌افزار ضعیفی داشته باشد. اما به هیچ وجه اینطور نیست!! سوییفت ۷ ایسر دارای نمایشگر ۱۴ اینچی است. پردازنده مرکزی این لپ تاپCore i7  و از نسل هفتم اینتل میباشد. شما هشت گیگابایت رم  LPDDR3 جهت پردازش سیستم خود در اختیار خواهید داشت.

هارد ۲۵۶ گیکابایتی آن از نوع SSD است. میزان نگهداری شارژ باتری این لپتاپ به قابلیتهای خوب آن افزوده است. شما میتوانید تا ۱۰ ساعت را با Swift7 به گردش روزانه بپردازید.

مهمترین مشخصه این لپ تاپ را میتوان قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش آن دانست. این نمایشگر از جنس گوریلا گلس بوده و فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰p میباشد. دسترسی به اینترنت پرسرعت در جابجایی های زیاد میتواند دغدغه بسیاری از کاربران باشد.

Swift7 ایسر باریک‌ترین لپ تاپ دنیا با قابلیت اتصال ۴G LTE این نیاز مشتریان را بخوبی برطرف کرده است. از قابلیت‌های امنیتی بکار رفته در این لپ تاپ میتوان به پشتیبانی از قابلیت امنیتی ویندوز Hello و اسکنر اثر انگشت آن اشاره کرد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندکی ایسر همواره بدنبال ارائه خدمات بروز و مناسب نیاز مشتریان خود میباشد. همانطور که در خبر نیز ذکر شد Swift7 ایسر باریک‌ترین لپ تاپ دنیا است که بتازگی توسط این کمپانی معرفی شد. مسلما محصولات جدید وارد شده به بازارهای جهانی دارای قابلیتهای جدید و ظریف‌تر از مدلهای پیشین میباشند. خصوصا لپتاپ ها که به درخواست کاربران خود روزبروز سبکتر و کم‌حجم‌تر میشوند.

کارشناسان نمایندگی ایسر برای تعمیرات مدلهای جدید وارد شده به بازار دارای مهارت‌های بسیاری هستند. این افراد مکررا در دوره‌های آموزش تعمیرات و همایش‌های علمی روز دنیا شرکت میکنند. خدمات نمایندگی محدود به تعمیرات نبوده و فروش محصولات ایسر را نیز شامل میشود. همچنین این مرکز جهت سهولت در امر تعمیرات محصولات ایسر برای کاربران خود امکان سرویس در محل را نیز ارائه میدهد. با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به حمل دستگاه به نمایندگی ایسر نخواهید داشت. دیگر واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر آورده شده است.

Rate this post