اشتراک گذاری

مراقبت از لپ تاپ

لپ تاپ ها به علت یکپارچه بودن فشار بسیاری را تحمل می کنند. ادامه دار بودن این فشار ها به صورت روز افزون بر عملکرد دستگاه تاثیر گذار بوده و عدم توجه به هشدار های لپ تاپ که از خرابی این دستگاه خبر می دهند منجر به عدم عملکرد این دستگاه خواهد شد.

 لپ تاپ ایسر یکی از پر طرفدارترین  لپ تاپ های این حوزه است که  از این قاعده مستثنی نیست. لپ تاپ ها یکی از ابزار های گران قیمت محسوب می شوند بنابراین برای حفظ کیفیت و کارایی آن لازم است راه کار هایی برای مراقبت از لپ تاپ را یاد بگیرید. هدف از گرد آوری این مقاله مرور نکاتی در خصوص مراقبت از لپ تاپ و بررسی راه کار هایی در جهت افزایش طول عمر این دستگاه می باشد. در ادامه به بررسی موضوعات ذکر شده می پردازیم.

مراقبت-از-لپ-تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

نمایندگی رسمی ایسر انواع لپ تاپ های ایسر را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رساند. در بروز هر گونه مشکل در لپ تاپ ایسر می توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر به دلیل بهره مندی از به روز ترین امکانات می تواند انواع تعمیرات در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را ارائه کند. تعویض قطعات فرسوده ی لپ تاپ ایسر یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این واحد به شما ر می رود.

نکات کاربردی در مراقبت از لپ تاپ

استفاده از قطعات اورجینال:

استفاده از قطعات اورجینال نیز یکی دیگر از روش هایی است که کارایی و کیفیت دستگاه را به آن باز گردانده و در مراقبت از لپ تاپ موثر می باشد. قطعات فیک و تقلبی با اینکه قیمت کمتری دارند اما بر لپ تاپ اثر مخرب داشته به مرور زمان دستگاه را ضعیف می کنند. ضعیف شدن دستگاه در مرور زمان نیاز شما را به خرید لپ تاپ جدید افزایش خواهد داده و درنتیجه برای خرید لپ تاپ جدید مجبور به پرداخت هزینه ای سنگین خواهید شد.

سرویس به موقع قطعات:

سرویس به موقع قطعات لپ تاپ یکی از راه کار های اساسی برای مراقبت از لپ تاپ به شمار می رود. فرسودگی قطعات و آسیب دیدگی آن ها عواملی هستند که اگر به موقع مورد بررسی و تعمیر قرار نگیرند مشکلات زیادی را برای این دستگاه به وجود می آورند. قطعات لپ تاپ در جایگاه هایی بسیار نزدیک به هم نصب شده اند و خرابی یک قطعه بر سایر قطعات نیز تاثیرگذار خواهد بود. به همین منظور سرویس به موقع قطعات یکی از عواملی است که در حفظ کارایی و کیفیت دستگاه موثر می باشد.

این مقاله برای شما مفید است :چرا لپ تاپ به تلویزیون وصل نمی شود؟

تمیز کردن نمایشگر لپ تاپ:

تمیز کردن لپ تاپ و ماندگاری بخش از مایعات مواد پاک کننده بر روی ال سی دی لپ تاپ یکی از راه کار هایی است که برای حفظ کیفیت و کارایی دستگاه باید به آن توجه شود. برای تمیز کردن نمایشگر پس از انتخاب پارچه ای لطیف اسپری را به پارچه بزنید و در صورتی که رطوبت اصلی آن گرفته شده بود تمیز کردن نمایشگر را شروع کنید.

ماندگاری مایعات و جمع شدن ان ها در زیر ال سی دی به مرور زمان باعث سوختگی پیکسل های پنل شده و امکان نمایش تصاویر را از دستگاه سلب می کند. در مواردی سوختن چند پیکسل باعث ایجاد نقاط کم نور تر بر روی ال سی دی لپ تاپ می شوند.

قرار ندادن لپ تاپ در ارتفاع:

قرار دادن این لپ تاپ در ارتفاع یکی از عواملی است که احتمال شکستگی و ضرب خوردگی دستگاه را افزایش می دهد. ضرب خوردگی و شکستگی لپ تاپ یکی از عواملی است که منجر به عدم عملکرد دستگاه می شود.

گذاشتن لپ تاپ در مکان هایی با ارتفاع نسبتا زیاد مثل لبه ی میز خطر افتادن دستگاه را در پی دارد. بنابراین برای مراقبت از لپ تاپ خود به محل نگهداری لپ تاپ خود توچه ویژه داشته باشید.

راه کار ها افزایش طول عمر لپ تاپ

شارژ به موقع لپ تاپ:

باتری های لپ تاپ نیز همانند باتری گوشی در صورتی که شارژ داشته باشند نیازی به شارژ مجدد ندارند. ماندگاری لپ تاپ در شارژ بدون توجه به نیاز شارژ باتری از عواملی است که مرور زمان باتری این دستگاه را ضعیف می کند. برای مثال شارژ کردن دو سه بار باتری لپ تاپ در طول روز آسیب های بسیاری را به این دستگاه وارد خواهد کرد.

استفاده از کول پد:

استفاده زا کول پد از دیگر را ه کار هایی است که جهت افزایش طول عمر مفید دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. کول پد ها امکان گردش مناسب هوا را برای لپ تاپ ایجاد می کنند ر نتیجه دستگاه داغ نشده و به درستی کار می کند. داغ شدن بیش از حد دستگاه و توجه نکردن به این مشکل منجر به سوختن و از کار افتادگی لپ تاپ خواهد شد.

از حمل و نقل های غیر ضروری بپرهیزید:

جا به جایی های بی دلیل این دستگاه طول عمر مفید آن را کاهش می دهد در نتیجه تنها در مواقعی که نیاز ضروری برای جا به جایی لپ تاپ وجود دارد این کار را انجام دهید.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر در این نمایندگی توسط تیمی مجرب انجام می شود. فرآیند تعمیرات به وسیله ی مدرن ترین تجهیزات و امکانات انجام می شود. تعمیرات ایسر از واحد هایی جداگانه تشکیل شده است که هر کدام دارای کادر فنی مربوط به خود است. قطعات فرسوده و مستهلک هر دستگاه با نمونه ی اورجینال آن ها جایگزین می شوند.

تمامی قطعات دارای ضمانت بوده و فقط در صورت رضایت مشتری تعویض می شوند. تعمیرات ایسر به دلیل بهره مندی از متخصصانی مجرب ی تواند تمام خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه کند. تعویض قطعات انواع تولیدات ایسر و تعمیر تمامی دستگاه ها با مراجعه به این واحد امکان پذیر می باشد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر با بهر مندی از مشاورانی زبده توانسته است به فروش و تعمیرات انواع تولیدات شرکت ایسر بپردازد. سرویس های گارانتی کالا، تعمیرات تخصصی دستگاه ها و فروش انواع محصولات در این نمایندگی انجام می شود. نمایندگی ایسر تمام خدمات مرتبط به فروش و تعمیرات محصولات را به بهترین شکل ارائه می کند.

استفاده از مشاوارن برتر خرید از این نمایندگی را برای کاربران آسان تر کرده است. مشاوران این نمایندگی تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار دارند و به خریداران ارائه می کنند. شعار این نمایندگی حمایت از مشتریان می باشد. اولویت اصلی نمایندگی ایسر رعایت حقوق کاربران است. تمامی تولیدات کمپانی ایسر در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post