اشتراک گذاری

مادربرد آل این وان ایسر

مادر برد یا برد اصلی یکی از قطعات مهم و کاربردی در انواع لپ تاپ ها، آل این وان ها و پی سی های خانگی به شمار می روند. هدف از گردآوری این مقاله آشنایی بیشتر کاربران با این قطعه ، کارایی و علائم خرابی مادربرد آل این وان ایسر می باشد. آل این وان ها سیستم بسیار پیچیده ای و فشرده ای دارند و به همین دلیل با خرابی های بسیاری رو به رو می شوند. مادربرد یا برد اصلی قطعه ای است که تمامی قطعات ضروری و کاربردی آل این وان بر روی آن نصب می شوند. این قطعات شامل پل های مادربرد، اسلات های pci ، اسلات کارت گرافیک،  باتری پشتیبان، اتصال فن سی پی یو، ورودی های یو اس بی، ورودی پاور و… می باشند. به همین منظور خرابی این قطعه اختلالات بسیاری را در عملکرد آل این  وان به وجود می آورد. در صورت بروز نشانه هایی از خرابی مادربرد به هیچ عنوان تعمیرات آن را به دست افراد مبتدی نسپارید. افراد غیر متخصص به دلیل عدم بهره مندی از اطلاعات کافی برای تعمیرات مادربرد تعمیر این قطعه را به درستی انجام نداده و این قطعه را با مشکلات بیشتری رو به رو می کنند. به هین علت برای تعمیر مادربرد آل این وان acer حتما به واحد تخصصی تعمیرات آل این وان مراجعه کنید.

علائم خرابی مادربرد آل این وان ایسر

به طور کلی خرابی قطعات در سیستم های الکترونیکی با نشانه هایی همراه است. از علائم خرابی قطعه ی مادربرد می توان به عدم امکان نصب ویندوز، پرش تصویر در آل این وان ، کند شدن عملکرد دستگاه و … نام برد. در صورت مشاهده ی هر گونه از علائم ذکر شده دستگاه را باز نکنید و برای رفع عیوب به واحد تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه کنید. حساسیت های مادربرد تاثیر پذیری این قطعه را افزایش داده است به طوری که از عوامل موثر بر خرابی مادربرد می توان به نوسانات جریان برق ،رطوبت و حرارت اشاره کرد. در صورتی که آل این وان از گردش هوای مناسبی برخوردار نباشد و یا فن این دستگاه به تعویض نیاز داشته باشد گردش و تهویه ی هوا به درستی انجام نشده و باعث افزایش دما در آل این وان می شود. به همین علت لازم است به منظور جلوگیری از خرابی این قطعه و همچنین سایر قطعات آل این وان ها گردش هوای مناسبی برای این دستگاه ایجاد کنید.

تعمیر مادربرد آل این وان ایسر

همان طور که در بالا اشاره کردیم قطعات بسیاری بر روی مادربرد نصب شده اند و به همین علت این قطعه یکی از قطعات پیچیده ی آل این وان به شمار می رود. نزدیکی قطعات موجود بر روی مادربرد اعمال فرآیند تعمیرات را با مشکل مواجه کرده و نیاز به نیروی متخصص را افزایش می دهد. متخصصان به دلیل اطلاع از کاربرد هر یک از قطعات نصب شده بر روی مادربرد و نحوه ی عملکرد آن ها فرآیند تعمیرات را به درستی اعمال می کنند همچنین در صورتی که قطعات مادربرد به تعویض نیاز داشته باشند قطعات فرسوده و معیوب را با نمونه های اورجینال جایگزین می کنند. به یاد داشته باشید تعویض قطعات تنها در صورتی که با نمونه های اصلی جایگزین شوند در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه موثر هستند.

نمایندگی تعمیرات ایسر

نمایندگی تعمیرات ایسر در راستای ارائه ی بهترین خدمات به کاربران در واحد های فروش و تعمیرات سرویس دهی می کند. فروش در واحد مربوطه با همراهی گروهی از مشاوران برتر انجام می شود. انواع محصولات در نمایندگی رسمی acer، به صورت اورجینال به فروش می رسند. مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر تمامی اطلاعات تخصصی و فنی محصولات را دریافت کنند. با دریافت این اطلاعات امکان خریدی هوشمندانه برای کاربران فراهم می شود. تمامی محصولات در نمایندگی  acerهمراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. تعمیرات ایسر از دیگر واحد های فعال در نمایندگی رسمی ایسر به شمار می رود. متخصصان و مهندسان حاضر در این واحد با بهره مندی از اطلاعات و دانش های تعمیراتی می توانند انواع عیوب محصولات ایسر را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند. دسترسی واحد تعمیرات ایسر به انواع قطعات و وسایل مورد نیاز برای تعمیرات سبب شده تا این فرآیند با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post