اشتراک گذاری

لنز پروژکتور ایسر

لنز پروژکتور ایسر از مهم ترین و اساسی ترین قطعات این دستگاه به شمار می رود. به طوری که تمامی عملکرد این دستگاه به این قطعه وابسته است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع لنز پروژکتور ، تعمیر و یا تعویض آن و همچنین تنظیم این قطعه آشنا کنیم. مطالعه ی این اطلاعات به شما کمک می کند تا با دستگاه مورد استفاده ی خود بیشتر آشنا شده و با عملکرد قطعات پروژکتور ایسر آشنا شوید. 

به یاد داشته باشید این دستگاه از ظرافت ها و پیچیدگی های بسیاری برخودار است، به همین جهت در صورت آسیب دیدگی قطعات آن از تعمیرات ناآگاهانه بپرهیزید. تعمیرات پروژکتور ایسر اگر به دست افراد مبتدی انجام شود آسیب دیدگی های بسیاری را برای آن در پی خواهد داشت.

لنز-پروژکتور-ایسر

انواع لنز پروژکتور ایسر

برای خرید پروژکتور ایسر توجه به ابعاد محیط مورد نظر شما برای نصب پروژکتور و همچنین اطلاع از نوع لنز پروژکتور ایسر حائز اهمیت می باشد. پروژکتورها متناسب با نوع نیاز کاربران برای محیط هایی با ابعاد کم و زیاد در مدل های مختلفی تولید شده اند. 

لنز ویدئو پروژکتور از دیگر آیتم هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.  به طور کلی لنز پروژکتور در سه نوع تولید می شود که لازم است خریداران متناسب با نیاز خود برای خرید یکی از آن ها اقدام کنند. در ادامه به بررسی تخصصی انواع لنز پروژکتور ایسر می پردازیم.

دسته بندی کلی انواع لنز:

  • Ultra Short Throw Lens
  •  Short Throw Lens
  • Normal Lens

 

تفاوت لنز هایی که در این بخش از آن ها نام بردیم در نمایش اطلاعات، تصاویر و اسناد در فاصله های مختلف می باشد. در نظر گرفتن ابعاد اتاق نیز در انتخاب لنز نقشی اساسی دارد.

اینو بخون حتما به کارت میاد :راهنمای خرید پروژکتور

بررسی تخصصی انواع لنز ویدئو پروژکتور

لنزهای Ultra Short Throw Lens :

اگر اتاق بسیار کوچکی دارید این نوع لنز برای شما مناسب است، زیرا الترا شورت ترولنز در فاصله ۱۰ الی ۱۳ سانتی متری نمایش تصویر را امکان پذیر می کند.

لنزهای شورت ترولنز یا Short Throw Lens :

لنزهای شورت ترولنز در فاصله ۷۰ الی ۸۰ سانتی متری نمایش تصویر را امکان پذیر می کند . این نوع لنز برای اتاق هایی با ابعاد کوچک مناسب می باشد.

لنزهای نرمال:

لنز های نرمال به دلیل زاویه ی دید ارائه شده در آن ها برای تشکیل تصویری ۸۰ اینچی از فاصله ۳ الی ۳٫۵ متری مناسب می باشند. اگر ابعاد اتاق مورد نظر شما بزرگ می باشد انتخاب لنز نرمال را به شما توصیه می کنیم.

نکته: نوع لنز انتخابی شما در قیمت پروژکتور ایسر بسیار تاثیرگذار است. از مزیت های انتخاب لنز مناسب می توان به انعکاس نور کمتر در چشم کاربران و همچنین ایجاد سایه های کمتر اشاره کرد.

تعمیر یا تعویض لنز پروژکتور ایسر

تعمیر یا تعویض لنز پروژکتور ایسر در صورت آسیب دیدگی این بخش از دستگاه لازم است توسط مهندسان و کادر فنی مجرب مورد بررسی و تشخیص قرار بگیرد. تیم تعمیراتی حاضر در نمایندگی ایسر در قدم اول تمامی تلاش و ترفند های خود را برای تعمیر لنز پروژکتور به کار می گیرند. در صورتی که این ترفند ها چاره ساز نبود تنها راه بازگرداندن کیفیت اولیه ی دستگاه تعویض لنز آسیب دیده می باشد. لنز ها عموما تحت تاثیر عواملی مثل رطوبت بیش از حد، حرارت و همچنین ضرب خوردگی دچار اختلال می شوند. در صورت وجود نشانه هایی از خرابی لنز پروژکتور حتما به واحد تعمیرات پروژکتور ایسر مراجعه کنید.

تنظیم لنز پروژکتور ایسر

تنظیم لنز پروژکتور ایسر یکی از عواملی است که به هنگام کار با این دستگاه باید به آن توجه داشته باشید. تنظیم نبودن لنز از مواردی است که استفاده از دستگاه را با مشکل رو به رو می کند. در نتیجه ی برای استفاده ی بهتر از این دستگاه لازم است در قدم اول و قبل از روشن کردن آن زاویه ی لنز را در جهت مورد نیاز خود تنظیم کنید. تنظیم لنز پروژکتور ایسر در انواع این دستگاه ها به دو صورت دستی و دیجیتال امکان پذیر می باشد.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر در واحد هایی مجزا از هم فعالیت می کنند. هر یک از این واحد ها به صورت تخصصی برای تعمیر یک محصول فعالیت می کنند. متخصصان و مهندسان حاضر در این واحد ها با دسترسی به جدید ابزارآلات انواع خدمات تعمیراتی را به بهترین شکل ممکن ارائه می کنند. تعویض قطعات فرسوده ی انواع تولیدات ایسر از تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد ارائه می شود. انواع قطعات معیوب با مدل های اورجینال خود جایگزین خواهند شد. کلیه ی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی پروژکتور ایسر

نمایندگی ایسر انواع مختلف این دستگاه را با لنز های گوناگون به فروش می رساند. این محصولات اورجینال بوده و دارای گارانتی اصالت کالا می باشد. ارائه برگه ی ضمانت نامه به همراه این محصولات از ویژگی های خرید از این نمایندگی به شمار می رود. حضور مشاوران و دریافت اطلاعات تخصصی و فنی انواع پروژکتور ها شما را در راستای انتخابی بهتر یاری می کند. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی طرز کار با این دستگاه و همچنین راه هایی برای نگهداری بهتر از این محصول را از مشاوران دریافت کنید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post