اشتراک گذاری

تعویض باتری تبلت ایسر

تعویض باتری تبلت ایسر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری ارائه شده در نمایندگی ایسر است که توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد.

کارشناسان ما در واحد تعویض باتری تبلت ایسر، دستگاه تحویل داده شده به این مرکز را، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزاتِ عیب یابی بررسی کرده و در صورت محرز شدن خرابی باتری، اقدامات لازم جهت تعویض آن را آغاز می نمایند.

در تعویض باتری تبلت acer تلاش می شود تا از نمونه اورجینال و شرکتی آن استفاده شود؛ در غیر اینصورت اصل نبودن باتری تبلت حتما با صاحب دستگاه در میان گذاشته شده و در صورت رضایت وی تعویض می گردد.

هر چند تلاش شده تا تمامی باتری های استفاده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی برخودار باشند اما آگاهی از سطح کیفی قطعه حق مشتری است.خدمات ارائه شده در این مرکز، منحصر به تعویض باتری تبلت ایسر نیست و شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به کارشناسان این مجموعه خدمات مرتبط با بازیابی و احیا این قطعه را دریافت نمایید و باتری های به اصطلاح مرده خویش را عمر و کیفیت دوباره ببخشید.

تعویض-باتری-تبلت-ایسر

زمان تعویض باتری تبلت ایسر

زمان تعویض باتری تبلت ایسر بسته به آیتم های متعددی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود. به عبارتی دیگر نمی توان جهت تعیین زمان تعویض باتری تبلت ایسر یک نسخه پیچید و به همه کاربران همان را توصیه کرد.

برای مثال اگر باتری تبلت شما فقط ۴۰ درصد از ظرفیت اولیۀ خود را دارد و به عبارت دیگر در نرم‌افزارهای بررسی سلامت باتری عبارتی شبیه Wear Level به معنی سطح فرسودگی حدود ۶۰ درصدی را مشاهده می‌کنید و در عین حال مشکلی با عمر باتری وسیله‌ی همراه خود ندارد، نیازی به تعویض آن نیست.

در شرایطی دیگر ممکن است ظرفیت مفید باتری شما ۸۰ درصد باشد اما این میزان از عمر باتری، برای استفاده‌های شما باشد. همین امر سبب می شود تا نیاز به تعویض باتری تبلت ایسر را احساس کنید.

اگر په پیشنهاد ما خودداری از این کار و استفاده از یک پاور بانک است. نکته‌ی مهم دیگری که توجه به آن الزامی است این است که برخی ویروس‌ها با پردازش مداوم، توان مصرفی وسایل همراه را افزایش داده و شارژ باتری زودتر خالی می‌شود.

حتی ممکن است برخی اپلیکیشن‌ها هم اثر زیادی روی کاهش عمر باتری داشته باشند. در واقع آنچه که در تعیین زمان تعویض باتری تبلت ایسر مهم است نوع استفاده شما از دستگاه و میزان پاسخگویی باتری دستگاه به این استفاده است.

تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسر

خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسر در این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر تبلت acer برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایند.

به عبارتی دیگر ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات تبلت سبب می گردد تا باتری دستگاه شما عمر دوچندان یافته و کارآیی بیشتری داشته باشد؛ کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت acer با واکاوی و آنالیز باتری های بی شمار این ترفندها را شناسایی کرده و با مراجعان خود به اشتراک می گذارند.

برخی از خدمات ارائه شده در پارت تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسر در بهش زیر معرفی می گردند:

  • کالیبره کردن باتری در واحد تعمیر و تعویض تبلت ایسر
  • نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی
  • عیب یابی آداپتور تبلت ایسر
  • عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و …
  • احیا باتری تبلت ایسر
  • تعویض سلول باتری تبلت ایسر
  • شوک دادن به باتری تبلت ایسر (پس از عیب یابی باتری)
  • تست باتری تبلت ایسر
  • تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی

 نکات مهم در نگهداری از باتری تبلت ایسر

  • توصیه می شود باتری نو را ۴ یا ۵ مرتبه هر مرتبه ۴ الی ۸ ساعت به طور کامل شارژ کنید.
  • گرم شدن باتری هنگام شارژ و استفاده طبیعی است.
  • باتری در شارژ اولیه ممکن است بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ شود. شارژ باتری نو برای دستگاه کار دشواریست زیرا تا بحال کامل شارژ نشده و به نوعی در مقابل شارژ شدن مقاومت میکند. در این حالت گوشی را از شارژر جدا نمایید و دوباره بزنید. ممکن است لازم باشد چند بار این کار تکرار شود. نگران نباشید این حالت طبیعی است.
  • برای آنکه باتری تبلت عمر طولانی تری داشته باشد هر دو یا سه هفته یکبار، شارژ را کاملا خالی کنید. البته باتریهای Li-Ion از این قاعده مستثنی هستند و نیازی به خالی کردن هفتگی ندارند.
  • کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسر همیشه به مراجعان خود توصیه می کنند که در صورت عدم استفاده از Wi-Fi و Bluetooth آنرا غیر فعال نمایند.
  • توصیه دیگر کارشناسان ما در مرکز تعمیر و تعویض باتری تبلت ایسر آن است که در صورت شارژ گوشی در شب آنرا خاموش کرده سپس به شارژر متصل نمایید تا گوشی بهتر شارژ شود.
  • از شارژرهای دیگر جهت شارژ دستگاه خود استفاده نکنید، زیرا مقدار ولتاژ و شدت جریان آنها متفاوت است و به باتری شما صدمات وارد می‌کند.

تعمیرات تبلت ایسر

تعمیرات تبلت ایسر از سرویس هایی است که در این مرکز با تقاضای بالایی از سوی کاربران مواجه گشته، از همین رو تلاش شده است تا خدمات مرتبط با آن با بهترین کیفیت و در بالاترین سطح انجام پذیرد.

جهت دستیابی به این اهداف، مدیریت مرکز تعمیرات تبلت ایسر تیمی از زبده ترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات مرتبط با این حوزه را در اختیار آنان قرار داده است.

تلفیق این دو پارامتر یعنی «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات» سبب گشته تا کارشناسان ما قادر به رفع و حل تمامی اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و به قدرت و بی هیچ اغراقی مدعی آن باشد که در مرکز تعمیرات تبلت ایسر «همه چیز در کنترل ماست».

تعویض باتری تبلت ایسر، تعویض صفحه نمایش تبلت، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت ایسر و مواردی از این دست برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که کاربران تبلت های ایسر می توانند از آنها بهره مند گردند.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد.

به نحوی که تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پرات مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی ایسر به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع نمایند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می گردند.

لینک‌های مفید

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگ / تعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی /  تعمیرات تبلت توشیبا 

Rate this post