اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی در نمایندگی رسمی ایسر ارائه می شود. کارت گرافیک همانند مادربرد و سایر بخش های لپ تاپ از قطعات حساس آن به شمار می آید. در صورت وجود هر گونه خرابی برای تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ ایسر لازم است به مرکز رسمی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید.

تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ ایسر نیازمند مهارت و تخصص بسیار می باشد. به همین دلیل اگر تعمیرات توسط افراد نابلد انجام شود، خرابی ها بیشتر شده و به سایر بخش های دستگاه منتقل می شود. تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر نیازمند تخصص و ابزارآلات مدرن می باشد. به طور کلی کارت گرافیک یکی از قطعات اساسی و پایه برای لپ تاپ محسوب می شود.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

دلایل خرابی و تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

اصلی ترین دلیل برای خرابی و آسیب دیدگی های قطعات داخلی دستگاه های الکترونیکی رطوبت و دمای بالا می باشد. کارکرد بیش از حد دستگاه سبب داغ شدن قطعات داخلی می شود که کارت گرافیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرگونه اختلال در عملکرد کارت گرافیک کارکرد کلی لپ تاپ را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین وجود لپ تاپ در محیط های مرطوب باعث بروز اختلالات در عملکرد آن می شود. اگر لپ تاپ شما در محیط مرطوب قرار دارد، با استفاده از تهویه می توانید گردش هوای مناسبی برای لپ تاپ ایجاد کرده و از بروز اختلال برای تمام بخش های لپ تاپ خود جلوگیری کنید.

نصب نبودن درایو کارت گرافیک نیز یکی دیگر از دلایل عدم عملکرد این دستگاه می باشد. به همین دلیل قبل از هرگونه تعمیرات بهتر است از نصب درایو مربوط به کارت گرافیک لپ تاپ ایسر اطمینان داشته باشید. اگر به هر دلیل لپ تاپ شما با خرابی مواجه شد، برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر به نمایندگی رسمی ایسر مراجعه کنید.

می دونستی چطور میشه بین دو کارت گرافیک لپ تاپ سوئیچ کنی؟ مقاله سوئیچ کردن بین دو کارت گرافیک لپ تاپ رو مطالعه کن! 

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر

  • ارتقاء رم لپ تاپ
  • تعویض فن لپ تاپ
  • تعویض انواع چیپستهای گرافیک VGA CHIPSET لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض انواع کارت شبکه بی سیم WIFI لپ تاپ
  • رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

 

  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسر
  • حل مشکل بدسکتورها در لپ تاپ
  • حل مشکل ریست شدن لپ تاپ
  • تعمیر یا تعویض کیبورد لپ تاپ

 

  • تعویض lcd لپ تاپ ایسر
  • تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر
  • تعمیرات cpu لپ تاپ ایسر
  • تعویض کارت گرافیک لپ تاپ ایسر درصورت سوختن یا نیم سوز شدن

تعمیرات لپ تاپ ایسر

واحد تعمیر لپ تاپ ایسر به دلیل بهره مندی از تیمی مجرب می تواند تمام عیوب لپ تاپ را برطرف کند. مشکلات لپ تاپ ها به طور کلی در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود. نصب برنامه های مورد نیاز کاربر، ارتقاء قطعات و سیستم عامل، تعمیر تمام نواقص لپ تاپ، تعمیر و تعویض  lcd لپ تاپ از جمله خدماتی است در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر ارائه می شود.

تمامی تعمیرات ذکر شده توسط کارشناسان و مهندسان برتر انجام می شود. تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در واحد تعمیرات لپ تاپ ارائه می شود.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش به خریداران سرویس ارائه می کند. تمام خدمات این نمایندگی تحت نظر مجرب ترین متخصصان ارائه می شود. مدیریت نمایندگی رسمی ایسر شعار های مشتری مداری و تضمین کیفیت را برای کاربران تحقق بخشیده است.

به همین منظور انتخاب اول برای کاربران ایسر مراجعه به این نمایندگی معتبر می باشد. جهت اطمینان بیشتر در انتخاب خود می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان در این نمایندگی بهره مند شوید. مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات فنی محصول مورد نظر شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر تمام نیاز های کاربران را پشتیبانی می کند. خدمات ارائه شده در این واحد شامل تعمیرات تخصصی انواع محصولات ایسر می باشد. تعمیرات ایسر از واحد هایی مجزا تشکیل شده است که با بهره مندی از متخصصان مربوطه تعمیرات هر یک  از محصولات ایسر را به صورت تخصصی انجام می دهند.

دسترسی این واحد به پیشرفته ترین امکانات و ابزارآلات سبب شده است تا کیفیت خدمات تعمیراتی دوچندان شده و روند انجام آن با سرعت بیشتری همراه باشد. تمام تعمیرکاران این مجموعه از مهارت و دانش لازم برای تعمیرات انواع محصولات ایسر برخوردار هستند.

Rate this post