اشتراک گذاری

تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر

اگر کمی با ساختار لپ تاپ آشنا باشید، احتمالا می دانید که لولا در کدام قسمت نصب شده و چگونه کار می کند. در غیر این صورت هم جای نگرانی نیست؛ چون ادامه مطلب، شما را با نحوه تعمیرات لولای لپ تاپ ایسر آشنا می کند. لولای لپ تاپ، قطعه ای مکانیکی است که به باز و بسته شدن در این دستگاه کمک می کند. بیشتر وزن لپ تاپ روی همین قطعه است و باز و بسته شدن مداوم درب لپ تاپ و ضربه و دیگر عوامل، به مرور زمان عملکرد این قطعه را مختل می کنند. در این شرایط، نیاز به تعمیر لولای لپ تاپ ایسر و یا تعویض این قطعه است. در ادامه مطلب، اطلاعات کاربردی را در زمینه تعمیرات لولای لپ تاپ ایسر در اختیار شما قرار می دهیم تا راحت تر مشکلات این قطعه را برطرف کنید.  برای دریافت خدمات تخصصی تر هم می توانید روی مهارت و تعهد تیم تعمیر لپ تاپ نمایندگی ایسر در مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

تعمیرات لولای لپ‌ تاپ ایسر

هزینه تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر

هزینه تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ‌تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ‌تاپ را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

از آنجا که جنس لولای لپ‌تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شوداگر شکستگی لولای لپ‌تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ‌تاپ ایسر در این مرکز قابل دریافت است.

نکات مهم در ارتباط با لولای لپ‌تاپ ایسر

لولای لپ‌تاپ ایسر قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن دستگاه، بالاترین فشار – درقیاس با سایر قطعات لپ‌تاپ – را متحمل می شود. از همین رو طراحان لپ‌تاپ در زمان تولید و طراحی، عموماً  توجه زیادی به استحکام این قطعه می کنند. با این حال توصیه می شود قبل از خرید لپ‌تاپ استقامت لولا را چک کنید.

در زمان بررسی دستگاه، دقت داشته باشید که اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی نوسان پیدا کند بدین معنی است که لولا کارایی لازم را ندارد. نکته دیگر نمای ظاهری لولای لپ‌تاپ ایسر است. در برخی مدل ها، قسمت لولا کاملاً درون بدنه قرار گرفته و در برخی دیگر نیز مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در ارتباط با تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر از آنجا که جنس لولاها، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست.

بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به نمایندگی ایسر مراجعه نمایید.

شل شدن لولای لپ تاپ ایسر

شل شدن لولای لپ تاپ معمولا پس از ضربه خوردن دستگاه اتفاق می افتد. البته باز و بسته کردن نادرست درب هم می تواند این مشکل را ایجاد کند. لولای لپ تاپ انواع بسیاری دارد که همه آنها به نمایشگر (LED یا LCD) متصل شده اند و اگر شل شوند، درب باز نمی ماند. این مسئله حتی ممکن است سلامت ال سی دی و فلت های تصویر را نیز تحت تاثیر قرار داده و به خطر بیندازد. بهترین راه برای رفع مشکل در این شرایط، تعمیر لولای لپ تاپ ایسر است.

تعمیرات لپ‌تاپ ایسر

تعمیرات لپ‌تاپ ایسر یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر است که بدست تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار انجام می پذیرد. این مرکز فعالیت خویش را همزمان با ورود لپ‌تاپ های ایسر به کشور آغاز نموده است و همگام با توسعه فناوری بکاررفته در این دستگاه ها، تجهیزات و متدهای تعمیر خویش را بروزرسانی ساخته است.

کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره های پیشرفته تعمیر –که هر شش ماه یکبار برگزار می گردند- بر جدیدترین متدهای جهانی حوزه تعمیرات لپ‌تاپ ایسر مسلط بوده و آنها را در حین کار پیاده می سازند. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ایسر با تمرکز بر ساختار لپ‌تاپهای این برند و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند؛ به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر و سرویس آن – از جمله تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر – را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

نحوه تعمیرات لولای لپ تاپ acer

معمولا لولای لپ تاپ، در قسمت نوار فلزی آن در کناره پیچ شده و پس از آن قاب B لپ تاپ روی آن قرار می گیرد و لولا را می پوشاند. یکی از قسمتهای اصلی لولا به LCD   متصل است و سمت دیگر نیز به کف قاب D پیچ شده است. این مسئله در روند تعمیرات لولای لپ تاپ ایسر حائز اهمیت است. برای ترمیم لولا باید مهارت بالایی در باز و بسته کردن لپ تاپ داشته باشید؛ به ابزار خاصی هم نیاز دارید که احتمالا در دسترس شما نیستند. بنابراین بهتر است برای این منظور از تکنسین های تعمیرات لپ تاپ ایسر کمک بگیرید. روند کار به این ترتیب است که قاب های C ، A  و B از هم جدا می شوند و لولا خارج می شود. سپس با جوش دادن لولای لپ تاپ، امکانی فراهم می شود که لولا مثل روز اول کارش را در لپ تاپ انجام دهد.

نمایندگی ایسر و سایر واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه‌های ایسر است.

کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می‌توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. نمایندگی ایسر امکانات خویش را همگام با موفقیت‌‌های اخیر کمپانی ایسر -در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین و طراحی ‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر را کسب نماید. جهت اطلاتع از واحدهای تعمیرات ایسر به بخش زیر مراجعه کنید.

برخی از اخبار، مقالات و سوالات متداول نمایندگی ایسر

Rate this post