اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های ایسر 2018

با وجود کامپیوترهای دسکتاپی، لپ تاپ ها، نوت بوک ها و کروم بوک های متنوع و متعدد در بازارهای امروزی چطور می توان دستگاهی مناسب را انتخاب وخریداری نمود؟ گفتنی است در میان انواع و اقسام سازندگان، کمپانی ایسر طیف وسیعی از رایانه های متفاوت را طراحی و تولید کرده و از این جهت گزینه هایی برای بازی، مدل هایی مقرون به صرفه و لپ تاپ هایی پرکاربرد برای خارج از محیط خانه و دفتر کار را عرضه داشته است. به هر حال در این متن ما برآنیم تا شما را با چند نمونه از بهترین لپ تاپ های ایسر آشنا کنیم در صورت تمایل به آگاهی از ویژگی های هر کدام از آنها می توانید با ما همراه شوید.

بهترین لپ تاپ های ایسر

سه نمونه از بهترین لپ تاپ های ایسر 2018

Acer Aspire E 15 E5-575G-57D4

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین لپ تاپ های ایسر قرار گرفته شده است می توان به Acer Aspire E 15 E5-575G-57D4 اشاره داشت. در ارزیابی های انجام شده این لپ تاپ محبوب، قدرتمندی تحسین برانگیزی را بدون قربانی کردن عمر باتری ارائه داده و از شاخصه های ارزشمندی همچون پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i5-7200U، رم با ظرفیت 8GB، درایو حالت جامد 256GB SSD بهره مند شده است که براساس این ویژگی ها توانایی پشتنیبانی از عملکردهای چند وظیقه ای تان را در طول روز خواهد داشت.

اگرچه صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 این دستگاه کمی تیره است؛ اما رنگ های خارق العاده ای را تولید کرده و رضایت خاطر شما را جلب خواهد کرد. از سویی دیگر، این دستگاه علاوه بر عمر باتری زیاد خود دارای بدنه ای مستحکم و بادوام بوده و برای مصرف روزانه نمونه ای ایده آل به شمار می رود. سخن آخر آنکه این دستگاه روی هم رفته گزینه ای مناسب به شمار رفته  و به واقع ارزش خریدن را خواهد داشت و میتوان آن را در دسته ی بهترین لپ تاپ های ایسر قرار داد.

Acer Aspire S 13

این محصول نیز در کالکشن بهترین لپ تاپ های ایسر جای گرفته و اگر شما به دنبال مدلی مقرون به صرفه هستید می توانید بروی این گزینه حساب باز کنید. لپ تاپ Acer Aspire S 13 دارای صفحه نمایش IPS 13 اینچی با کیفیت رزولوشن 1920x  1080  و نور پس زمینه بوده که در مقایسه با مدل Aspire E15 کمی کوچکتر اما در دو مدل لمسی و غیر لمسی عرضه شده است. البته، با توجه به نیاز و کاربرد شما از این لپ تاپ ممکن است خرید صفحه نمایش لمسی که کمی گران تر نسبت به نمونه غیر لمسی می باشد؛ ارزشش را داشته باشد.

به عنوان دیگر مشخصات فنی این دستگاه محبوب نیز می توان از پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i7-7500U، حافظه داخلی 8GB LPDDR3 SDRAM  و درایو حالت جامد 256GB نام برد. خوشبختانه این لپ تاپ می تواند به مدت 13 ساعت برای تان شارژ نگه داشته و از وزنی کمتر از 3 پوند برخوردار می باشد. همچنین اگر شما به دنبال حفظ موارد ایمنی هستید؛ این لپ تاپ به سنسور اثر انگشت مجهز شده و بواسطه آن اطلاعات و داده های موجود در رایانه تان به هیچ عنوان در دسترس افراد غیر مجاز نخواهد افتاد و جالب تر آنکه این محصول برای تشخیص هویت ازWindows Hello  نیز برخوردار است که به کمک آن برای ورود به ویندوز و برخی از وب سایت ها مجبور به حفظ کردن پسورد نخواهید بود.

Acer Predator 17

این دستگاه نیز علاوه برآنکه یکی از بهترین لپ تاپ های ایسر به شمار می رود؛ گزینه ای ایده آل برای دوست داران بازی های رایانه ای محسوب می شود. در حقیقت لپ تاپ های بازی به نسبت انواع دیگر ساختاری خشن تر داشته و علاوه بر بزرگتر بودن دارای قدرتمندی و قیمت بالاتری نیز می باشند. لپ تاپ Acer Predator 17 نیز شامل مشخصاتی همچون ابعاد 1.56 x 16.65 x 12.66 اینچی، وزن تقریبی 10 پوندی، پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7700HQ، نمایشگر IPS 17.3 اینچی و رزولوشن 1,920 1,080 x است که به واسطه آنها عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

همچنین اگر شما یکی از طرفداران پروپا قرص بازی های کامپیوتری هستید؛ قطعأ از وجود ماژول فن Cooler Master یا همان خنک کننده قدردانی خواهید کرد. گفتنی است این ماژول قابل جابه جایی با درایو نوری لپ تاپ بوده و از گرم شدن بیش از حد دستگاه درحین بازی جلوگیری می نماید. همچنین با فشار دکمه 5 می توانید قابلیت PredatorSense را فعال کرده و از پنل کنترل بازی که به شما امکان سفارشی کردن ویژگی ها به مانند کلیدهای قابل برنامه ریزی ماکرو و کنترل روشنایی نور پس زمینه را می دهد، استفاده کنید.

نمایندگی رسمی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر، ارائه دهنده معتبر و اصلی خدمات فروش و تعمیر تمامی محصولات متنوع ایسر به کاربران گرامی می باشد. انواع محصولات کمپانی ایسر در این نمایندگی مورد اطمینان به فروش رسیده و به شیوه ای کاملأ تخصصی و فنی تعمیر می گردند. از سویی دیگر، تعمیرات ایسر به منظور تحقق شعار مشتری مداری و عرضه سرویس ها و خدمات هر چه با کیفیت تر به شما عزیزان، مشاوره های پیش و پس از فروش را نیز ارائه داده و همواره پاسخگوی تمامی تقاضاها و خواسته های مصرف کنندگان می باشد.

گفتنی است، مشتری مداری به عنوان مهم ترین اولویت نمایندگی acer به شمار رفته و همه پرسنل متعهد و فنی این مجموعه بزرگ، در جهت تحقق این اصل مهم تلاش می کنند. به هر حال، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های دقیق، فروش جدیدترین و آخرین محصولات ایسر، ارائه گارانتی محصول، عیب یابی دقیق نواقص بوجود آمده در محصولات ایسر، ضمانت خدمات تعمیری توسط کارشناسان و استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت لزوم از جمله خدمات این مرکز خوش نام می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات عمومی و تخصصی بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
Rate this post