اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ Acer

نمایندگی ایسر یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لولای لپ تاپ Acer و تعمیر قاب لپ تاپ Acer و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه تعمیر لولای لپ تاپ Acer و تعمیر قاب لپ تاپ Acer و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی ارائه می نماید.

هزینه تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر

هزینه تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ‌تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ‌تاپ را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیرات لولای لپ‌تاپ ایسر، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد.

از آنجا که جنس لولای لپ‌تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شوداگر شکستگی لولای لپ‌تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ‌تاپ ایسر در این مرکز قابل دریافت است.

Rate this post