اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ Acer

تعمیرات لپ‌تاپ acer، جزء خدمات تخصصی نمایندگی ایسر بوده و توسط کادر فنی مجرب این مرکز به کارکنان ارائه می گردد. به موجب این فرآیند، انواع مدل های لپ‌تاپ مورد بررسی قرار گرفته و در دو زمینه ی نرم افزار و سخت افزار، ترمیم می گردند.

برای اینکه خیال کاربران از کیفیت تعمیرات ارائه شده راحت باشد، از پیشرفته ترین تجهیزات و برنامه های روز دنیا برای رفع مشکلات این محصول استفاده می شود. از آنجا که لپ‌تاپ، دستگاهی بسیار پر کاربرد بوده و کاربران باید با مشکلات و روش های ترمیم آن آشنایی داشته باشند، مطلب امروز را به بررسی تعمیرات لپ‎‌تاپ acer اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

تعمیرات لپ تاپ Acer / تعمیرات نوت بوک Acer

AcerService.ir یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ ( نوت بوک ) و انواع بردهای الکترونیکی محصولات Acer، در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیرات لپ تاپ Acer و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لپ تاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی انجام می گیرد.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ Acer :

  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعمیرات کیبورد لپ تاپ Acer و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ Acer ( نوت بوک Acer )
  • تعمیرات وایرلس لپ تاپ Acer ، تعمیرات بلوتوث لپ تاپ Acer و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ Acer ( wifi , bt )
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لپ تاپ Acer ، تعمیرات LED لپ تاپ Acer و تعویض LCD و LED لپ تاپ Acer ( نوت بوک Acer )
  • تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ Acer ، تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ Acer و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ Acer
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی
  • تعمیرات شارژر لپ تاپ Acer ( آداپتور لپ تاپ Acer )
  • تعمیرات مودم لپ تاپ Acer و تعویض انواع مودم لپ تاپ Acer (Modem )
  • تعمیرات گرافیگ لپ تاپ Acer و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ Acer (VGA)
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ Acer ( مادربرد نوت بوک Acer ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی
  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ Acer ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ Acer ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ Acer یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ Acer ( نوت بوک Acer )
  • تعمیرات باتری لپ تاپ Acer ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )

نکات مهم در تعمیرات لپ‌تاپ acer

از آنجا که لپ‌تاپ از قطعات و بخش های مختلفی تشکیل شده که در ارتباط با یکدیگر کار می کنند، در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات، باید به چند نکته ی بسیار مهم توجه کرد. یکی از نکات مهم در تعمیرات لپ‌تاپ acer، لزوم بررسی و ترمیم این محصول توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص می باشد.

به عبارت واضح تر، چنانچه این محصول به دست افرادی تعمیر شود که مهارت لازم در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری را نداشته باشند، نه تنها مشکل پیش آمده برطرف نمی شود، بلکه احتمال بروز مشکلات جدی تر در سایر بخش های لپ‌تاپ نیز وجود دارد.

نکته ی دیگری که در تعمیرات لپ‌تاپ ایسر باید رعایت گردد، بهره گیری از تجهیزات و برنامه های پیشرفته و نوین در این فرآیند می باشد. به خصوص در بخش ترمیم نرم افزاری، بسیار مهم است که از برنامه ها و نرم افزارهای جدید برای رفع مشکلات استفاده شود. قدیمی بودن ابزار و برنامه ها، مراحل تعمیرات لپ‌تاپ acer را با مشکل مواجه کرده و موجب افت کیفیت این فرآیند می شود.

مشکلات مورد توجه در تعمیرات لپ‌تاپ acer

به طور کلی خرابی های لپ‌تاپ، یا در قطعات سخت افزاری این محصول به وجود می آید و یا ناشی از مشکلات بخش نرم افزار است. بنابراین ما در این بخش، به ارائه ی توضیحاتی در مورد این دو گروه از مشکلات مورد توجه در تعمیرات لپ‌تاپ acer می پردازیم:

از عنوان مشکلات نرم افزاری لپ‌تاپ ایسر مشهود است که به اختلالات مربوط به برنامه ها و بخش های نرم افزاری این محصول اشاره دارد.

مسائلی همچون: فرمت شدن اطلاعات، بوت نشدن سیستم، عدم شناسایی و اجرای سیستم عامل، ویروسی شدن فایل ها و برنامه های سیستم، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، عدم اتصال به اینترنت، عدم اجرای صحیح برنامه ها و مشکلاتی از این دست، ناشی از ایرادات بخش نرم افزار لپ‌تاپ می باشد.

البته نباید فراموش کنید که برخی از مشکلات این بخش، می تواند با نواقص قطعات سخت افزاری نیز در ارتباط باشد؛ این دو بخش در تعامل با یکدیگر عمل می کنند. به هر ترتیب، مشکلات نرم افزاری نیز به عنوان قطب دیگر مشکلات مورد توجه در تعمیرات لپ‌تاپ acer شناخته می شود.

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام کار با لپ‌تاپ خود، ناگهان دستگاه خاموش شده است. یا در تصاویر نمایشگر، مشکلاتی به وجود آمده است. گاهی ممکن است صدای دستگاه دچار مشکل شده و به هیچ یک از روش های موجود، برطرف نشود.

همچنین کار نکردن کیبورد و پورت های مختلف لپ‌تاپ نیز بسیار مشاهده می شوند. جالب است بدانید که  این نوع اختلالات، منشأ سخت افزاری داشته و به دلیل بروز نواقصی در قطعات داخلی این محصول به وجود می آیند.

بروز آسیب در قطعاتی مثل: کارت گرافیک، هارد، مادربرد، اسپیکر، پردازنده یا همان cpu، ال سی دی، کیبورد و باتری، از جمله مهم ترین مشکلات سخت افزاری به شمار می روند که نیاز به بررسی تخصصی و طی فرآیند تعمیرات لپ‌تاپ acer دارند.

پیشگیری از تعمیرات لپ‌ تاپ acer

برای پیشگیری از تعمیرات لپ‌ تاپ acer و به طور کلی بروز مشکل در این دستگاه، سعی کنید پیش از هرکاری، یک محافظ برق مطمئن تهیه کرده و بدین ترتیب، تاثیرات منفی نوسانات برق بر دستگاه را کاهش دهید. همچنین لپ‌ تاپ خود را در جای مناسب نگهداری نموده و از نفوذ گرد و غبار به آن جلوگیری نمایید.

نکته ی دیگری که از خرابی لپ‌تاپ ایسر پیشگیری می کند، نصب یک آنتی ویروس قدرتمند در سیستم است؛ با این کار، جلوی حمله ی ویروس ها و مشکلات نرم افزاری گرفته می شود. با رعایت همین نکات ساده، می توانید هزینه ها و دردسرهای تعمیرات لپ‌ تاپ acer را حذف کرده و به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک قابل توجهی نمایید.

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / نمایندگی تعمیر لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس/ تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ Acer که عبارت است از :

  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ Acer
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ Acer
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های Acer ( نوت بوک های Acer )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های Acer ( نوت بوک های Acer )

واحد تعمیرات لپ‌تاپ acer

واحد تعمیرات لپ‌ تاپ acer ، به عنوان یکی از فعال ترین واحدها در نمایندگی رسمی این شرکت فعالیت می کند. مهندسان ارشد حوزه ی نرم افزار در این واحد حضور داشته و با استفاده از جدیدترین برنامه های روز دنیا، به رفع مشکلات نرم افزاری این دستگاه می پردازند.

همچنین، کارشناسان دوره دیده در حوزه ی تعمیرات سخت افزاری انواع مدل های لپ‌تاپ فعالیت می کنند. این کارشناسان، به واسطه ی تسلط کامل بر قطعات مختلف لپ‌تاپ، قادر به عیب یابی و تعمیر تخصصی آنها می باشند.

لازم به ذکر است که اگر در طول مراحل تعمیر لپ‌ تاپ ایسر نیاز به تعویض قطعه ای باشد، در واحد مذکور تنها از نمونه های اورجینال استفاده می گردد. همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات بسیار با کیفیت به شما کاربران گرامی می باشند.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، خدمات مربوط به فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش این محصولات را به کاربران ارائه می دهد. اقدامات انجام شده در این مرکز، به واسطه حضور کارشناسان خبره و مجرب از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند.

مدیریت این نمایندگی، مشتری مداری را به عنوان شعار اصلی، سرلوحه ی کار کارکنان کلیه ی بخش ها قرار داده و تاکید ویژه بر آن دارد. لذا شما کاربران گرامی شاهد حسن برخورد و کیفیت کاری متمایز کارکنان این مجموعه خواهید بود. ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات به صورت تلفنی و حضوری را می توان در فهرست خدمات نمایندگی acer در راستای جلب رضایت کاربران جای داد.

واحدهای تعمیرات ایسر

وجود ابزار آلات و تجهیزات مدرن در واحدهای تعمیرات acer، این مجموعه را به یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر در میان رقبا تبدیل کرده است. تعمیرکاران فعال در این واحدها، می توانند کلیه ی اقدامات مورد نیاز برای ترمیم تخصصی دستگاه را با استفاده از این تجهیزات انجام دهند.

ویژگی دیگر این واحدها، استفاده از قطعات یدکی اورجینال در محصولات ایسر می باشد. چنانچه هریک از وسایل الکترونیکی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض قطعه داشت، می توانید از جایگزینی نمونه ی اصل در واحدهای تعمیرات ایسر اطمینان داشته باشید.


تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ Acer / تعمیرات صفحه نمایش نوت بوک Acer

تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ Acer / تعمیرات کارت گرافیک نوت بوک Acer

تعمیرات کی برد لپ تاپ Acer / تعمیرات کی برد نوت بوک Acer

تعمیرات صفحه لمسی لپ تاپ Acer / تعمیرات صفحه لمسی نوت بوک Acer

ارتقاء لپ تاپ Acer / ارتقاء نوت بوک Acer

[/vc_column_text][/vc_column]


تعمیرات درایو لپ تاپ Acer / تعمیرات درایو نوت بوک Acer

تعمیرات هارد لپ تاپ Acer / تعمیرات هارد نوت بوک Acer

تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ Acer / تعمیرات قاب شکسته نوت بوک Acer

تعمیرات بلندگو لپ تاپ Acer / تعمیرات بلندگو نوت بوک Acer

تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ Acer / تعمیرات لولای شکسته نوت بوک Acer

[/vc_column_text][/vc_column]
تخصص و جدیت در کار متخصصین ما سبب شده که ۹۰ درصد نوت بوک ها و لپ تاپ هایی را که همکاران در دیگر مراکز تعمیراتی غیر قابل تعمیر تشخیص داده اند را ، تعمیر کرده و برای استفاده مجدد به مشتریان تحویل دهیم.
تعمیر لپ تاپ Acer ، تعمیر نوت بوک Acer ، تعمیرات لپ تاپ Acer ، تعمیرات نوت بوک Acer ، تعمیر لپتاپ Acer ، تعمیرات لپتاپ Acer ، تعمیر لب تاپ Acer ، تعمیرات لب تاپ Acer ، تعمیر لبتاپ Acer ، تعمیرات لبتاپ Acer
تعمیر لپ تاپ Acer ، تعمیر نوت بوک Acer ، تعمیرات لپ تاپ Acer ، تعمیرات نوت بوک Acer ، تعمیر لپتاپ Acer ، تعمیرات لپتاپ Acer ، تعمیر لب تاپ Acer ، تعمیرات لب تاپ Acer ، تعمیر لبتاپ Acer ، تعمیرات لبتاپ Acer
Rate this post