اشتراک گذاری

هنگ کردن لپ تاپ ایسر

دلایل هنگ کردن لپ تاپ ایسر چیست و دقیقا چه اتفاقی می افتد که لپ تاپ ایسر هنگ می کند، همه این پرسش ها و پرسش هایی مشابه اینها، جز دغدغه ها و موضوعات بسیار رایجی است که بسیاری از کاربران ایسر از تعمیرکاران مرکز تعمیرات ایسر می پرسند و می خواهند قبل از مواجه شدن با این مشکل هر آنچه را که لازم است، رعایت کنند تا یا با این مشکل روبه رو نشوند یا حد اقل زود هنگام روبه رو نشوند. در ادامه این مقاله به تعداد از دلایلی که مربوط به هنگ کردن لپ تاپ ایسر است، اشاره می کنیم؛ با جست و جوی بیشتر در سایت می توانید دلایل دیگری را هم بیابید و از آن ها نیز استفاده کنید.

برای تعمیر لپ تاپ ایسر خود می توانید با شماره های اعلام شده ما تماس گرفته و ایراد آن را با کارشناسان در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

فاکتور های موثر در هنگ کردن لپ تاپ ایسر

منبع تغذیه

در صورتی که از سازگاری سخت افزاری لپ تاپ ایسر خود مطمئن هستید؛ تنظیمات بایوس را به درستی انجام داده‌ اید و از سلامت هارد‌ دیسک، بورد اصلی و حافظه رم هم اطمینان کامل دارید و هچنان لپ تاپ ایسر شما هنگ می کند، حالا نوبت به منبع تغذیه می رسد که باید چک کنید. اگر منبع تغذیه یا همان پاور دستگاه نیم سوز یا خراب شده باشد، انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین نخواهد کرد و در نتیجه هنگ کردن لپ تاپ ایسر کاملا طبیعی خواهد بود.

گرما

گرما هم می تواند عامل هنگ کردن لپ تاپ ایسر باشد. افزایش غیر عادی دما می تواند به قطعات داخلی این دستگاه آسیب وارد کند. در تعدادی از لپ تاپ های ایسر سیستم محافظتی وجود دارد که به ‌صورت خودکار در صورت افزایش حرارت، دستگاه را متوقف می سازد و با این کار مانع از معیوب شدن قطعه مربوطه می‌شود؛ کاربر از این اقدام با عنوان عامل هنگ کردن لپ تاپ ایسر یاد می کند؛ در حالی که اقدامی محافظتی و مراقبتی برای حفظ سلامت دستگاه بوده است. عدم کارکرد مناسب فن دستگاه نیز در افزایش گرما موثر است. با از کار افتادن فن، ناخودآگاه دمای دستگاه بالا می رود و دستگاه هنگ می کند.

نرم‌ افزار‌های دردسرساز

در حالت کلی یک نرم افزار نمی تواند عامل هنگ کردن لپ تاپ ایسر باشد، اما ممکن است وجود باگ ها در یک نرم افزار عملکرد سیستم‌ عامل را با مشکل مواجه کند. خصوصا زمانی که نرم افزار را اجرا می کنید، سیستم هنگ کرده و قفل می کند؛ چاره این است که نرم ‌افزار را از روی سیستم‌ عامل حذف کنید.

نقص در رجیستری

رجیستری در حقیقت قلب لپ تاپ ایسر است و همه تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم عامل ویندوز در آنجا قرار دارد. اگر دچار نقصی شود، هنگ کردن لپ تاپ ایسر کاملا طبیعی است.

نمایندگی لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر یکی از معدود و محدود مراکزی است که در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسر به صورت کلی و هماهنگ خدمات رسانی می کند. نمایندگی ایسر به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و  بهترین و با کیفیت ترین امکانات و تسهیلات را برای کاربران در نظر گرفته است تا نیاز های آنها را در هر سطحی تامین کند. این نمایندگی با حضور کارشناسان و متخصصان برتر حوزه آی تی فرایند خدمات رسانی را برای همه کاربران این کمپانی سهل و ساده کرده است.

استفاده از لپ تاپ در دنیای امروز بسیار رایج و همه گیر است. هر کس بر اساس توان و نیاز خود یک نمونه از لپ تاپ های موجود در بازار را انتخاب و خریداری می کند. لپ تاپ های ایسر یک نمونه از لپ تاپ های محبوب در بازار ایران هستند که طیف گسترده و متنوعی از کاربران را دارند. در نمایندگی لپ تاپ ایسر می توانید با توجه به نیاز خود از امکانات و تسهیلات موجود استفاده کنید. خریدی امن و ایمن داشته باشید. فرصت استفاده از خدمات پس از فروش اصل و اورجینال داشته باشید و از امکانات و تسهیلات تکمیلی مفید استفاده کنید و خرید خود را برای همیشه بیمه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post