اشتراک گذاری

لامپ پروژکتور ایسر

لامپ پروژکتور ایسر یک بخش مهم از  پروژکتور ایسر است که بیشتر نقص های فنی دستگاه مربوط به آن است. با خرابی این لامپ باید به فکر تعمیر یا حتی تعویض آن باشیم. نکته مهم در تعمیر پروژکتور ایسر جایگزین کردن لامپ قدیمی با جدید است که نه تنها باید به شکل اصولی و  درست انجام شود بلکه زمان تعمیر و تعویض آن هم بسیار مهم است.

تنها با رعایت این دو نکته به ظاهر ساده اما فوق العاده مهم است که پروژکتور ایسر سلامت خود را باز خواهد یافت.

لامپ-پروژکتور-ایسر

تعمیر لامپ پرژکتور ایسر

به طور کلی در بیشتر مدل های پروژکتور  از جمله پروژکتور ایسر پیغامی مبنی بر پایان عمر لامپ پروژکتور داده می شود.Lamp Life Exceeded زمانی که با این مشکل روبه رو می شوید، صلاح دستگاه شما در این است که لامپ پروژکتور ایسر را تعویض کنید، حتی اگر مشکلی در تصویری دهی ندارید.

همیشه دقت کنید عمر لامپ پروژکتور هرگز بیشتر از ۲۰ درصد حداکثر آن نشود. در غیر این صورت امکان ترکیدن لامپ در جای خود بسیار بالا می رود. این اتفاق می تواند آسیب جدی به کل دستگاه پروژکتور وارد کند. بهتر است هنگام خرید پروژکتور ایسر یک یا دو لامپ یدکی هم تهیه کنید تا در زمان مناسب و بدون فوت وقت آن را تعویض کنید.

تعمیر و تعویض لامپ پروژکتور ایسر به مدل ویدئو پروژکتور بستگی دارد. لامپ ویدئو پروژکتور ایسر از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است. شدت اختلال در هر یک از این بخش ها تعیین می کند که این لامپ نیاز به تعویض دارد یا تعمیر .

اینو بخون حتما به کارت میاد :ریست کردن تایمر لامپ پروژکتور ایسر

زمان تعویض لامپ پروژکتور ایسر

زمان در تعمیر و تعویض لامپ پروژکتور ایسر بسیار مهم و تاثیر گذار است. گاهی با سوختن لامپ پروژکتور ایسر متوجه می شوید که کارایی لامپ به طور کلی از بین رفته است و باید یک لامپ جدید را جایگزین کنید.  لامپ پروژکتور ایسر قطعه بسیار حساسی است که فاکتورهای محیطی زیادی می تواند عمر آن را کاهش دهد. به این معنی که تغییر شرایط ایده آل به سادگی باعث ایجاد اختلال در آن می شود.

کشیدن برق پروژکتور بلافاصله بعد از خاموش کردن آن، تمیز نکردن دوره ای فیلتر های پروژکتور ایسر و قرار دادن دستگاه در مکان خیلی گرم و خیلی سرد  نیز در ایجاد اختلال و خرابی این دستگاه بسیار مهم است.

تعمیر پروژکتور ایسر

پروژکتور یکی از محصولات کمپانی ایسر است که با توجه به کارایی های بسیاری که دارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این محصول ویژه ممکن است از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دچار ایرادات و اشکالاتی شود که برای رفع آنها نیاز به حضور تعمیرکار و تکنسین باشد. در واحد اختصاصی تعمیر پروژکتور ایسر صفر تا صد خدمات مربوط به عیب یابی، تعمیر و ترمیم این دستگاه حمایت و پشتیبانی می شود.

واحد های تعمیرات ایسر

کمپانی ایسر تولید کننده طیفی وسیعی از کالا های دیجیتالی و تجهیزات وابسته به آنها است. چنانچه هر یک از این محصولات دچار نقص یا اشکال و ایرادی شود، به کمک تعمیرکاران و مهندسان مجرب در واحد های تعمیرات ایسر، بررسی ارزیابی و تعمیر و ترمیم خواهند شد.

این واحد ها هر کدام در فضایی مجزا و مستقل راه اندازی شده اند. آرشیوی قوی از تجهیزات جانبی در اختیار تعمیرکاران است که مسیر تعویض احتمالی قطعه را نیز امن و ایمن ساخته است. با مراجعه به واحد های تعمیرات ایسر همه مشکلات شما به صورت تخصصی و ریشه ای حل خواهد شد.

نمایندگی ایسر

در نمایندگی ایسر می توانید به کمک خدمات و تسهیلات متنوع و گسترده حس خوب خرید و بهره مندی از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید. در این نمایندگی اصل مشتری مداری در راس همه امور قرار دارد و همواره تلاش می شود تا همه حقوق کاربران در حوزه فروش و خدمات پس از فروش رعایت شود.

در تنها نمایندگی ایسر در ایران این امکان برای همه کاربران فراهم است تا با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر اطلاعات مفید و مناسبی به دست آورید و با هوشیاری و آگاهی تمام وارد پروسه خرید شوید.

این نمایندگی به دلیل اینکه همه فعالیت های خود را قانونی انجام می دهد، می تواند خدمات پس از فروش اصل و شرکتی را به کاربران خود ارائه دهد. برای اطلاع از سایر امکانات و تسهیلات این نمایندگی تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post