اشتراک گذاری

رونمایی از دو کروم بوک آموزشی جدید ایسر

ایسر در نمایشگاه bett 2018، از دو کروم بوک جدید آموزشی رونمایی کرد. ایسر سالهاست که خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان مطرح نموده است. این کمپانی در طول بیش از ۴۰ سال فعالیت خود، همواره در حال پیشرفت بوده و محصولاتش همیشه در شمار با کیفیت ترین ها بوده است.

ایسر اخیرا و در نمایشگاه bett 2018، از دو کروم بوک جدید رونمایی کرد که بیش از هر چیز، اهداف و قابلیت های نمایشی دارند. در ادامه، به معرفی اجمالی کروم بوک های آموزشی ایسر خواهیم پرداخت.

رونمایی از دو کروم بوک آموزشی جدید ایسر

کروم بوک ۱۱ C732 ایسر

یکی از کروم بوک های آموزشی ایسر، ۱۱ C732 نام گذاری شده و می توان آن را نسخه ی ارتقاء یافته ی سری قبلی خود به شمار آورد. این محصول، به یک نمایشگر با ابعاد ۱۱٫۶ اینچ مجهز شده و البته باید گفت که کیفیت تصویر چندان مناسبی را برای کاربر فراهم نمی کند.

لولای نمایشگر این کروم بوک، قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای داشته و قرار است در دو مدل لمسی و غیر لمسی وارد بازار شود. جالب است بدانید که این لپ‌تاپ، به پردازنده ی N3450 دو یا چهار هسته ای مجهز شده و از ۸ گیگابایت حافظه ی رم برخوردار است. نکته ی جالب این است که این محصول از کروم بوک های آموزشی ایسر، در برابر سقوط از فاصله ی ۱٫۲ متری مقاوم است.

این ویژگی به این دلیل است که ساختار داخلی کروم بوک ۱۱ C732 ایسر، شبیه کندوی عسل بوده و بسیار مقاوم عمل می کند. قابلیت پشتیبانی از اندروید و گوگل پلی را می توان از جمله آپشن های دیگر این محصول بر شمرد.

کروم باکس CXI3 ایسر

دیگر محصول قابل توجه از سری کروم بوک های آموزشی ایسر، کروم باکس CXI3 نام دارد. ویژگی بارز این دستگاه، بهره مندی از چیپ ست نسل هشتم اینتل می باشد. این باکس، علاوه بر چند پورت متنوع، دارای پورت HDMI نیز هست و از تکنولوژی وای فای MIMO 2.2 و بلوتوث ۴٫۲ بهره می برد.

همچنین این لپ‌تاپ قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز دارد. اندازه ی کروم باکس CXI3 ایسر به گونه ای طراحی شده که می توان آن را از پشت صفحه نمایش مخفی نمود.

قیمت کروم بوک های آموزشی ایسر

ایسر پس از رونمایی از محصولات جدیدش، قیمت های در نظر گرفته شده برای آنها را نیز اعلام نموده است. جالب است بدانید که مدل لمسی کروم بوک ۱۱ C732 ایسر با قیمت ۳۰۰ دلار و مدل غیر لمسی آن، با قیمت ۲۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. البته ایسر هنوز در مورد قیمت و یا زمان عرضه ی کروم باکس CXI3 اطلاعاتی ارائه نداده است.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، عاملیت رسمی فروش و تعمیر محصولات کمپانی ایسر می باشد. کادر فنی بخش های مختلف این مرکز، از بین کارشناسان مجرب و دوره دیده ای انتخاب شده اند که با تکیه بر تجربه چندین ساله ی خود، می توانند خدمات با کیفیت را در حوزه های مختلف به کاربران ارائه دهند.

بخش فروش نمایندگی acer، جدیدترین لپ‌تاپ ها، کامپیوترها، گوشی ها و لوازم جانبی این شرکت را به صورت اورجینال وارد کشور کرده و برای فروش به کاربران عرضه می نماید. بخش تعمیرات نیز به بررسی و رفع نواقص عملکردی این محصولات اشتغال دارد. خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی ایسر به کاربران ارائه می گردد که شامل نصب و راه اندازی محصولات، گارانتی فروش، مشاوره های پس از فروش و موارد مشابه می شود.

واحدهای تعمیرات ایسر

بررسی و ترمیم کلیه ی محصولات ایسر در واحدهای تعمیرات ایسر و به شکل تخصصی انجام می شود. برای تسریع روند تعمیر و نیز افزایش تمرکز کارشناسان، هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. به عنوان مثال، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های لپ‌تاپ، در واحد تعمیرات لپ‌تاپ ایسر انجام می گردد.

هریک از این واحدها به فراخود نوع محصول، به تجهیزات و قطعات بسیار پیشرفته ای مجهز شده اند و متخصصین با استفاده از آنها، انواع نواقص را برطرف می کنند. لازم به ذکر است که در واحدهای تعمیرات ایسر، برای تعویض قطعات معیوب دستگاه ها از نمونه های اورجینال استفاده می شود.

Rate this post