اشتراک گذاری

بازیابی رمز فراموش شده تبلت ایسر

رمز در نظر گرفته شده برای تبلت ایسر، کارکردی جز شخصی‌سازی تبلت و افزایش امنیت دستگاه ندارد. از همین رو توصیه شده رمزهای انتخاب شده به عنوان پسورد تبلت حتی‌الامکان دشوار و غیرقابل حدس باشند. اما مشکلی که گاه در این میان پیش می‌آید، فراموش شدن رمز عبور تبلت توسط کاربر است. فراموش کردن رمز عبور تبلت ممکن است به دلیل تغییر دادن‌های مکرر، دشواری آن و مواردی از این دست اتفاق بیفتد. اما در صورت فراموش شدن رمز عبور تبلت چه باید کرد؟ آیا راهی برای بازیابی رمز عبور تبلت وجود دارد؟

خوشبختانه برای بازیابی رمز تبلت ایسر روش هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها رمز فراموش شده را ریکاوری کرد. در بخش‌های اتی برخی از روش‌های کارامد جهت بازیابی رمز تبلت ایسر ارائه خواهد شد. در صورت استفاده از روش های ارائه شده و مواجهه با اشکال در روند بازیابی پسورد تبلت خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت ایسر تماس گرفته و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید.

بازیابی رمز فراموش شده تبلت ایسر

بازیابی رمز تبلت ایسر با استفاده از حساب کاربری گوگل

روش نخست پیشنهادی ما جهت بازیابی رمز تبلت ایسر ، استفاده از اکانت گوگل است. اگر سیستم عامل تبلت مورد استفاده شما اندورید باشد، حتما هنگام شروع به کار با این دستگاه، یک اکانت گوگل ساخته‌اید. یکی از کاربردهای این اکانت، بازیابی رمز عبور تبلت در صورت فراموش شدن آن است. بنابراین اگر رمز عبور تبلت ایسر خود را فراموش کرده‌اید می‌توانید با کمک اکانت گوگل خود، این رمز را بازیابی کنید. اما روند استفاده از این اکانت چگونه است؟

اگر شما رمز عبور دستگاه را برای چندین مرتبه اشتباه وارد نمایید، پیغامی برای شما به نمایش درخواهد آمد که در آن آدرس اکانت گوگل یا جیمیل از شما درخواست می‌شود. پس از آنکه آدرس جیمیل خود را در این بخش وارد کنید، ایمیلی از سوی گوگل برای شما ارسال خواهد شد. این ایمیل حاوی یک کد است که می‌تواند در بازیابی رمز تبلت به شما کمک کند. برای استفاده از این کد کافی است به ایمیل خود وارد شود، کد را یادداشت کرده و از آن برای باز کردن دستگاه خود استفاده نمایید. پس از این کار می‌توانید در صورت تمایل به بخش تنظیمات دستگاه رفته و رمز عبور خود را تغییر دهید.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود : کند شدن سرعت تبلت ایسر

بازیابی رمز تبلت ایسر با استفاده از بوت لودر

روش دوم پیشنهادی ما جهت بازیابی رمز تبلت ایسر ، استفاده از بوت لودر تبلت است. برای استفاده از این روش لامز است تا تبلت ریست فکتوری شده و به تنظیمات اولیه و کارخانه‌ای باز گردد. از همین رو اگر قصد استفاده از این روش را دارید، توصیه می‌شود از اطلاعات موجود در تبلت‌تان یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

  • تبلت خود را خاموش کنید. پس از اطمینان از خاموش شدن تبلت، کلید پاور یا روشن خاموش شدن تبلت را به همراه کلید پایین و یا گاهاً بالا را -هر دو را- به صورت همزمان فشار داده و نگه دارید.
  • فشار دادن این دکمه ها را تا زمانی ادامه دهید که «بوت لودر» تبلت شما کاملاً بالا بیاید. گاه این بالا آمدن 30 ثانیه یا بیشتر به طول می‌انجامد. 
  • نکته: ممکن است تبلت ویبره داشته باشد و مدام لوگوی اندروید را نمایش دهد.این مورد در تبلت های مختلف متفاوت است.
بازیابی رمز تبلت ایسر با استفاده از بوت لودر
  • پس از بالا آمدن بوت لودر و نمایش صفحه زیر می‌بایست برای «بالا و پایین شدن و انتخاب گزینه ها» از کلید های کم و زیاد کردن صدا و برای انتخاب کردن هر گزینه از کلید «پاور یا روشن خاموش کردن تبلت» استفاده کرد. 
  • در این مرحله از بازیابی رمز عبور تبلت، با دکمه های مذکور در جستجوی گزینه‌ای باشید که در آن عبارت factory reset درج گردیده است. روی این گزینه کلید پاور را بزنید تا صفحه دیگر باز شود.
  • در این مرحله از بازیابی رمز تبلت ایسر نیاز است تا گزینه delete all user data را پیداکنید. برای پیدا کردن این عبارت، در صفحه به نمایش در آمده به دنبال این عبارت بگردید. پس از پیدا کردن این عبارت با استفاده از کلید پاور آن را انتخاب کنید. 
  • با انتخاب delete all user data، پاک سازی موارد گفته شده آغاز می شود. کار حذف این موارد، ممکن است کمی زمانبر باشد و چند دقیقه به طول بیانجامد. در پایان این مرحله عبارتی دال بر اتمام عملیات برای شما به نمایش در خواهد آمد. 
  • پس از پایان عملیات در همان صفحه با کلید ولوم در همان صفحه و یا در منوی صفحات قبل به دنبال گزینه reboot و reboot system now بگردید و تبلت خود را با زدن کلید پاور ریستارت کنید. 
  • پس از این کار منتظر بمانید تا تبلت شما خاموش و روشن (ری‌استارت) گردد. با ری‌استارت شدن تبلت بوت لودر تبلت به اتمام رسیده و می‌توان مجدداً برای دستگاه رمز تازه‌ای را تعریف کرد.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر و سایر فعالیت های مرتبط با بازیابی کیفیت دستگاههای معیوب، تنها در صورتی مفید و سودبخش خواهد بود که پس از طی مراحل عیب یابی آغاز شود. به عبارتی دیگر، عیب یابی دستگاه و تشخیص صحیح این موضوع که اشکال پیش آمده در دستگاه، ناشی از کدام بخش است، نقش بسزایی در تعمیرات ایسر و بهسازی عملکرد دستگاه های تعمیر شده دارد. از همین رو مدیریت نمایندگی ایسر، بروزترین تجهیزات عیب یابی را در اختیار پارت های تعمیراتی موجود در مجموعه خویش نهاده و در تلاش است تا برترین سطح کیفی خدمات را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نماید.

مهندسان (انفورماتیک، مکانیک و الکترونیک) حاضر در مرکز تعمیرات ایسر، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های ایسر را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد. این امر، هم به دلیل بهره‌مندی مهندسان این مجموعه از به‌روزترین دانش تعمیر و هم به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلاتی است که بالاترین سطح سازگاری و تناسب را با محصولات ایسر دارند. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر عبارتند از: تعمیرات تبلت ایسر، تعمیر لپ تاپ ایسر، تعمیر آل این وان ایسر، تعمیر پروژکتور ایسر، تعمیر مانیتور ایسر، تعمیر تی وی مانیتور ایسر و …

4/5 (1 امتیاز)