اشتراک گذاری

اسپیکر تبلت ایسر

اسپیکر تبلت ایسر بخشی از دستگاه است که مسئولیت ضبط و پخش صدا را بر عهده دارد. معمولا خرابی و مشکلاتی که در اسپیکر تبلت ایجاد می شود، با هر دو ریشه نرم افزاری و سخت افزاری است. برای بازگشت کارایی و بهبود وضعیت اسپیکر تبلت ایسر در اولین و ساده ترین گام باید موارد جزئی و پایه ای را چک کنیم. این موارد پایه ای غالبا ناشی از سهل انگاری و بی توجهی کاربران است. باید بدانید که اگر اسپیکر خراب باشد، برای گوش دادن به موسیقی، برقرای تماس، ضبط صدا ، استفاده از اپ ها، بازی ها و… دچار مشکل خواهید شد. برای تعمیر تبلت ایسر باید از یک مرکز تخصصی تعمیرات تبلت کمک بگیرید.

اسپیکر-تبلت-ایسر

راه های تعمیر اسپیکر تبلت ایسر

قبل از ورود به بحث تعمیر اسپیکر تبلت ایسر باید بدانید که در نقشه شماتیک اسپیکر تبلت ایسر هر یک از بخش های سیستم صوتی با نام های مختلف نشان داده می شوند. بلندگوی تبلت با نام های Reciver یا Earpiece ، بلندگوی زنگ یا پخش موسیقی با نام های Speaker، Buzzer یا Ringer و میکروفون نیز با نام های Mic یا Microphone شناخته می شوند. شناخت این بخش ها برای تعمیر این قطعه از تبلت ضروری است.

تمیز کردن اسپیکر تبلت ایسر

رعایت نظافت اولین گام برای بازگشت کارایی اسپیکر تبلت ایسر است. جرم گرفتن حفره قاب اسپیکر در ضعیف شدن صدا موثر است. این حفره را با احتیاط تمیز کنید.

تعمیر میکروفن تبلت ایسر خود را به ما بسپارید

اتصال گجت ها را بررسی کنید

بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث و این قبیل گجت ها بین وضعیت خروجی صدا در اسپیکر تبلت ایسر اختلال ایجاد می کنند. این اتصالات را جدا کنید و وضعیت اسپیکر دستگاه را دوباره بررسی کنید.

از FORCE RESTSRT کمک بگیرید.

دکمه Power و دکمه Volume Down را همزمان برای مدت زمانی در حدود 5 ثانیه نگه دارید تا دستگاه فورس ریستارت می‌شود. این کار می تواند در تعمیر اسپیکر تبلت ایسر موثر باشد.

تنظیات کارخانه یا همان FACTORY RESET

هرچند اجرای این ترفند تبلت را به حالت تنطیمات کارخانه بر می گرداند و اطلاعات را حذف می کند، اما برای تعمیر اسپیکر تبلت ایسر بسیار موثر است. برای اجرای فکتوری ریست مسیر زیر را دنبال کنید.

Setting /Backup & Reset /Factory Reset

کمی صبر کنید تا دستگاه عملیات مربوطه را انجام دهد.

تعویض اسپیکر تبلت ایسر

اگر به هر دلیل امکان اجرای تعمیرات نرم افزای و سخت افزاری در اسپیکر تبلت ایسر وجود نداشته باشد، باید مسیر تعویض را در پیش بگیرید. برای تعویض این قطعه لازم است از حسایت های آن مطلع باشید تا بتوانید به خوبی عملیلت تعویض اسپیکر تبلت ایسر را انجام دهید. استفاده از قطعه اورجینال بحث دیگری است که در این مسیر باید مورد توجه باشد. 

همچنین عملیات تعویض باید توسط متخصصین مجرب انجام شود و هیچ گونه خطایی در آن وجود نداشته باشد. شما کاربران گرامی برای تعویض اسپیکر تبلت acer می توانید از مرکز فوق تخصصی تعمیرات تبلت ایسر کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ایسر

نمایندگی تعمیرات ایسر به شما کمک می کند تا هر یک از محصولات نمایندگی مجاز ایسر را که در اختیار دارید، با استفاده از امکانات و تسهیلاتی که در این نمایندگی فراهم است، عیب یابی، تعمیر و ترمیم کنید. این نمایندگی به همت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. 

همه پرسنل این نمایندگی تلاش می کنند تا با رعایت اصل مشتری مداری و با در نظر گرفتن حقوق مسلم کاربران و مشتریان، خدماتی منحصر و استثنایی ارائه دهند. متخصصان ماهر و کاربلد در نمایندگی ایسر هر کدام در حوزه کاری خود مدارج و مدارک معتبر دارند و مسیر تعمیر را پس از یک عیب یابی دقیق و درست انتخاب و اجرا می کنند.

تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع دستگاه های ایسر در نمایندگی تعمیرات ایسر مرتفع می شود. این نمایندگی در واحد های تعمیراتی مجزا و مستقل راه اندازی شده است. هر واحد به ابزار و تجهیزات پیشرفته مجهز است. این تجهیزات پیشرفته منجر به یک تعمیر با کیفیت می شود که هم کاربر و هم تعمیرکار را راضی نگه می دارد. برای آشنایی بیشتر با واحدها و خدمات متنوع و کاربردی این مرکز از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

Rate this post