اشتراک گذاری

بررسی آل این وان S24 ایسر

آل این وان S24 ایسر که در جریان کنفرانس ایفا ۲۰۱۷ به عنوان یک کامپیوتر بدون کیس معرفی شد، دارای قابلیت های جالبی است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می دهیم. این آل این وان مجهز به صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچ است و باریک‌ترین نمونه AIO این کمپانی است. همه ما می دانیم که Aio ها به خودی خود ترکیب و ساختاری منحصر و استثنایی دارند که همین عامل باعث پیچیدگی و حساسیت بسیار بالای آنها می شود. در کنار این همه پیچیدگی آل این وان S24 ایسر با یک خصوصیت جدید توسط کارشناسان این کمپانی عرضه شده است.

کمپانی ایسر برای تولید این دستگاه تمام قطعات داخلی کامپیوتر را به پایه‌ صفحه نمایش منتقل کرده و موفق شده است کامپیوتر بدون کیسی با ظاهری مینیمال، دلچسب و باریک با ضخامت تنها ۵.۹۷ میلی‌متر تولید کند. صفحه نمایش آل این وان S24 ایسر مجهز به تکنولوژی IPS است و رزولوشن فول اچ‌دی ارائه می دهد. حاشیه صفحه نمایش این دستگاه چیزی در حدود ۲.۷ میلی‌متر است و بیش از ۹۰ درصد محیط جلوی این کامپیوتر را صفحه نمایش آن تشکیل می‌دهد. بدنه آل این وان S24 ایسر مشکی است، ولی حاشیه‌ پایین صفحه نمایش که لوگوی برند ایسر هم روی آن قسمت است، طلایی رنگ است.

بررسی-آل-این-وان-S24-ایسر

درباره آل این وان S24 ایسر بیشتر بدانید

آل این وان S24 ایسر با نسل هشتم پردازنده های اینتل و فناوری شارژ بی سیم یک نمونه از Aio های این کمپانی است که طراحی جالب و منحصری دارد. بد نیست بدانید که تمام نمونه‌های اسپایر S24، از نسل هشتم پردازشگر‌های Core i5 و Core i7 اینتل استفاده می‌کنند. کمپانی ایسر در تولید آل این وان S24 پردازشگری با ولتاژ پایین (U) را انتخاب کرده است. این پردازشگر‌، چهار هسته دارد و این قابلیت را هم دارد که به کمک تکنولوژی هایپر تردینگ، چهار هسته‌ مجازی دیگر ایجاد کند و به‌صورت موازی، هشت محاسبات را انجام دهد.

این مقاله را از قلم نیندازید : مزایای آل این وان چیست؟

جزئیات بیشتر آل این وان S24 ایسر

آل این وان S24 ایسر می تواند حداکثر ۲ ترابایت هارددیسک و ۲۵۶ GB حافظه‌ SSD داشته باشد. صرف نظر از قطعات داخلی، آل این وان S24 ایسر از تعدادی درگاه USB، کارت‌خوان با خدمات رسانی از کارت‌ حافظه‌ SD، درگاه USB نوع C و خروجی تصویری HDMI استفاده می‌کند.

جذاب ترین خصوصیت آل این وان S24 ایسر

جذاب ترین خصوصیت آل این وان S24 ایسر فناوری شارژ بی سیم است. خدمات رسانی این دستگاه از تکنولوژی شارژ بی‌سیم توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به کمک این فناوری اگر گوشی تلفن هوشمندی داشته باشید که از تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi خدمات رسانی دریافت می کند، فقط کافی است که آن را روی پایه‌ پایین صفحه نمایش قرار دهید تا شارژ شود.

نمایندگی ایسر در تهران

نمایندگی ایسر در تهران یکی از معدود و محدود نمایندگی هایی است که خدمات بسیار متعددی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. در این نمایندگی می توانید صفر تا صد محصولات ایسر را در حوزه فروش و پس از فروش و تعمیرات ایسر با بهترین کیفیت دریافت کنید. نمایندگی ایسر در تهران تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است و بسیار حرفه ای خدمات رسانی می کند. در این نمایندگی می توانید به کمک امکانات و تسهیلات بسیار ویژه ای که برای کاربران فراهم است، در هر دو بخش فروش و تعمیرات از بهترین سرویس ها بهره مند شوید.

در این نمایندگی در واحد تعمیرات، تعمیرگاه های بسیار مجهز و تخصصی وجود دارند که هر کدام تنها در حوزه کاری خود به کاربران خدمات رسانی می کنند. تکنسین های نمایندگی ایسر در تهران به کمک ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته این تعمیرگاه ها و با تکیه بر دانش و تجربه درخشان و طولانی خود، پس از یک عیب یابی دقیق و درست، مسیر تعمیرات آل این وان ایسر را انتخاب و اجرا می کنند. تمامی سرویس های این نمایندگی در هر بخش همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post