تعمیرات موبایل ایسر در صورتی که به دست کارشناسان متخصص و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد نه تنها عیوب ایجاد شده در دستگاه را رفع خواهد ساخت بلکه به دلیل اِعمال پاره ای گردگیری ها و عملیات ویژه در حین تعمیر، سبب بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و افزایش عمر مفید آن خواهد گشت.

کاربران گرامی موبایل ایسر به یاد داشته باشند در صورت بروز هرگونه اختلال و خرابی در این دستگاه، تعمیر و واکاوی قطعات آن صرفاً می بایست به دست کارشناسان متخصص و در مراکز مجاز انجام پذیرد زیرا تعمیرکاران مراکز غیرمجاز، غالباً تعهدی دربرابر تعمیرات ناشیانه انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیرات موبایل ایسر، خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیر موبایل حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است.

برخی از ویژگی های یک مرکز مجاز عبارتند از: ارائه خدمات تعمیر همراه با گارانتی، تعهد به پیاده سازی تمامی ضوابط و استانداردهای لازم، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، کسب اجازه از صاحب دستگاه در صورت نیاز به تعویض قطعات، استفاده از قطعات اورجینال و اصل در صورت نیاز به تعویض قطعات، پاسخگو بودن کارشناسان حاضر در مرکز، مشتری مداری و حفظ محرمانگی مشتریان و … .

با خدمات نمایندگی موبایل ایسر آشنا شوید

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات موبایل Acer با حضور در نمایندگی موبایل ایسر قابل دریافت است. کاربرانی که قصد خرید و یا تعمیر موبایل ایسر را دارند می‌توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. در نمایندگی موبایل ایسر تیمی از خبره ترین کارشناسان فروش و تعمیرات موبایل ایسر حضور دارند تا به مراجعان محترم سرویس‌های تخصصی مورد نیازشان را ارائه نمایند.

برخی از خدمات قابل دریافت با حضور در این مرکز عبارتند از: تعمیرات موبایل ایسر (اعم از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ایسر)، تعویض قطعات معیوب موبایل ایسر با نمونه اورجینال و شرکتی، عیب‌‌یابی موبایل و ارائه مشاوره جهت تعمیر و بهبود عملکرد موبایل، ارائه خدمات فروش موبایل ایسر، بازیابی اطلاعات موبایل و …. . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی موبایل Acer دارای گارانتی و ضمانت معتبر است.

خدمات تعمیر موبایل acer

تعمیر برد گوشی ایسر

هر موبایل دارای بردی است که از اجزای مختلفی چون ترانزیستور، سیم پیچ، مدارهای ریز و درشت، خازن ها و اتصالات گوناگون تشکیل می شود. این اجزا در همکاری با یکدیگر پردازش های اصلی گوشی موبایل را کنترل می کنند. یک اختلال جزئی در ساختار سازنده ی برد هر گوشی موبایل می تواند باعث خاموشی کامل موبایل شود. برد موبایل بسته به نوع گوشی و برند سازنده ی آن ویژگی های منحصر به فردی دارد. با حضور در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسر می توانید مطمئن باشید که برد گوشی های ساخت ایسر به بهترین شکل ممکن تعمیر شوند.

تعویض ال سی دی موبایل ایسر

ال سی دی گوشی های هوشمند امروزی از جمله موبایل های ایسر، ساختار ظریف و آسیب پذیری دارند. زمانی که گوشی ایسر و یا سایر برندهای موجود در بازار از دست شما می افتد، اولین بخشی که ممکن است با شکستگی رو به رو شود، ال سی دی است. البته نمایشگر موبایل های امروزی از سه بخش گلس، ال سی دی و تاچ تشکیل می شوند. 

ترک های مرتبط با شکستگی به دو بخش گلس و ال سی دی ارتباط دارند. اما گاهی اوقات به تاخیر انداختن پروسه ی تعویض ال سی دی شکسته می تواند عاملی برای خرابی تاچ باشد. نمایندگی تعمیرات موبایل ایسر فرآیند تعویض ال سی دی را با نمونه ی اورجینال مشابه به اتمام می رساند تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال دستگاه نشود.

تعویض ال سی دی موبایل ایسر

تعمیر هارد گوشی ایسر

هارد بخش جدا نشدنی گوشی های هوشمند است. همان طور که می دانید یک موبایل هوشمند می تواند مکانی برای ثبت و ضبط دائمی اطلاعات مختلف کاربر باشد. خرابی هارد نه تنها دسترسی به اطلاعات موبایل را غیرممکن می سازد، بلکه باعث پیدایش مشکلاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی موبایل، گیر کردن سیستم نرم افزاری موبایل بر روی لوگو و عدم واکنش دستگاه در ثبت اطلاعات جدید می گردد. در واقع تداوم استفاده از گوشی به هنگام خرابی هارد امکان پذیر نیست. ایرادات هارد موبایل در اثر آبخوردگی، حمله ی ویروس ها و یا اصابت ضربه اتفاق می افتند. به هر حال مشکل هر چه باشد؛ در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسر قابل حل است.

تعمیر باتری موبایل ایسر

اگر شارژ گوشی شما طی مدت زمان کوتاهی بدون استفاده ی زیادی خالی می شود، احتمالا زمان تعمیر یا تعویض باتری موبایل فرا رسیده است. باتری هر موبایل عمر مفید تعیین شده ای دارد که پس از چند سال استفاده از گوشی به اتمام می رسد. اما به کارگیری نادرست قابلیت های نرم افزاری گوشی می تواند باعث مرگ زودرس باتری شود. اکیدا توصیه می شود از گوشی در حال شارژ استفاده نکنید. البته برخی از ایرادات مرتبط با شارژدهی نامناسب گوشی نیز می توانند ناشی از خرابی مواردی چون سوکت شارژ، آی سی شارژ و یا مدارهای درونی باشند. با حضور در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسر کلیه ی عیوب باتری و یا اختلالات شارژدهی موبایل طبق پارامترهای استاندارد تعمیر می شود.

تعمیر دوربین گوشی acer

پیش از تعویض باتری موبایل ایسر موارد زیر را چک کنید

تعمیر و تعویض باتری موبایل یکی از پرتقاضاترین سرویس‌های مرتبط با موبایل های امروزی از جمله موبایل ایسر است. با وجود پیشرفت تکنولوژی، سازندگان باتری هنوز موفق به ساخت باتری‌هایی با دوام و عمر بالا نشده‌اند. همین موضوع سبب شده تا باتری های موبایل در کوتاه مدت، -مثلا پس از دو تا سه سال- دچار افت شده و نیازمند تعویض گردند. برخی از نشانه‌هایی که با مشاهده آنها می‌توان پی به خرابی باتری گوشی عبارتند از: موبایل خاموش می‌شود، باتری تنها زمانی که به شارژر وصل است روشن می‌ماند، موبایل در مدت کمی خاموش می‌شود، تلفن همراه یا باتری آن شروع به داغ شدن می‌کند، باتری گوشی باد می‌کند و … .

البته این نشانه‌ها در صورتی دال بر خرابی باتری خواهند بود که مکرراً و در دفعات متعدد مشاهده شوند. به عبارتی دیگر اگر یکی از نشانه‌ها، تنها یک بار، در موبایل شما ظاهر شد نمی‌توان به قطع گفت که اشکال پیش آمده به دلیل خرابی باتری موبایل است. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل ایسر با تجهیزات خاص این حوزه عملکرد باتری موبایل شما را بررسی کرده و نیاز یا عدم نیاز به تعویض آن را به شما اعلام می‌کنند.

برای عیب یابی و تعمیرات موبایل ایسر از نرم افزار استفاده کنید

اگر از کاربران موبایل های ایسر هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در عملکرد گوشی خود شده‌اید، می‌توانید پیش از مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل ایسر، کار عیب یابی گوشی را خودتان انجام دهید. خوشبختانه برای عیب یابی موبایل نرم افزارهای متعددی وجود دارد که می‌توان با نصب و راه‌اندازی آنها نوع اشکال پیش آمده در گوشی را شناسایی کرد. از میان نرم افزارهای عرضه شده برای این کار می‌توان به نرم افزار Phone Check (and Test) Pro 11.8 اشاره کرد. این نرم افزار که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است به شما امکان می‌دهد تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کنید.

این برنامه آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری دستگاه اندروید شما را تست و بررسی می‌کند. برای عیب‌یابی موبایل، برنامه‌های تخصصی‌تر دیگری نیز وجود دارند که البته حوزه فعالیت‌شان محدودتر است. از میان این نرم افزارها می‌توان به برنامه‌ای برای بررسی و تست روت بودن گوشی اندروید با نام Root Check Premium v4.4، نرم افزار اسکن و مشاهده اطلاعات شبکه های WIFI با نام WiScan WiFi Scanner 1.3.18 Final و نرم افزار Phone health check – and Test PRO v3.7 برای بررسی و تست سلامت گوشی اندرویدی اشاره کرد.

تعمیرات موبایل ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر با ایجاد فضایی مملو از امکانات تخصصی و تجهیزات پیشرفته درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و خدمات پس از آن به کاربران ایسر است. نمایندگی ایسر امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی ایسر- در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر را کسب نماید. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و خارق العادۀ کمپانی ایسر، بدیهی است که ما نیز تمامی تلاش خویش را در نمایندگی ایسر به کار گیریم تا همگام با پیشروی‌های این کمپانی سرشناس و محبوب قادر به کسب رضایت بیش از پیش کاربران محصولات ایسر گردیم و ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشیم. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با دیگر واحدهای تعمیرات ایسر آشنا گردید.

اخبار موبایل ایسر و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات ایسر ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران ایسر در زمینه تعمیر و خدمات مرتبط با آن است. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات ایسر را شامل می گردد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به هر یک از تعمیرات ایسر تخصصی‌ترین خدمات مورد نیاز خویش را با حضور در نمایندگی ایسر دریافت دارید. تعمیرات ایسر در این مرکز به دست تیمی از کارشناسان متخصص و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد.

کارشناسان حاضر در این مرکز به منظور ارتقاء دانش فنی خویش ملزم به حضور در دوره های تخصصی هستند که هر شش ماه با حضور اساتید بین المللی این حوزه برگزار می‌گردند. کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر با حضور در این دوره ها به دلیل واکاوی و بررسی جدیدترین تولیدات ایسر، با تکنولوژی های جدید بکاررفته در هر یک از آنها آشنا شده و ترفندهای نوینی را در رفع اشکالات و عیوب ایجاد شده در آنها می آموزند. شما کاربران گرامی می‌توانید بخشی از اخبار این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت دارید.

مقالات تعمیرات موبایل ایسر و دیگر مقالات

مرکز تعمیرات موبایل ایسر با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات موبایل ایسر را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.  واحد تعمیرات موبایل ایسر بدلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب به هموطنان گرامی دارد.

تعمیرات موبایل ایسر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول طرح شده از سوی کمپانی‌ ایسر صورت می‌پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل ایسر با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از آنها، توانایی آن را دارند تا هریک از موبایل‌های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

کارشناسان این مرکز با حضور در دوره های تخصصی-آموزشی تعمیرات موبایل ایسر و با واکاوی و بررسی هر یک از مدلهای جدید عرضه شده به بازار، با تکنولوژی های جدید به کار رفته در آنها آشنا شده و ترفندهای نوینی را در رفع اشکالات و عیوب ایجاد شده آموخته اند.

مدیریت مرکز تعمیرات موبایل ایسر به دلیل اطمینان از عملکرد کارشناسان و مجموعه خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است. کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر مقالاتی را در حوزه تعمیر و تکنولوژی های موبایل ایسر گردآوری نموده و در اختیار کاربران سایت ایسر قرار داده اند. شما نیز می توانید با مراجعه به بخش زیر مقالات مذکور را دریافت نمایید.

انواع موبایل ایسر و دیگر محصولات ایسر

پیش از مشاهده محصولات ایسر نگاهی کوتاه به تاریخچه و موفقیت‌های این کمپانی محبوب خواهیم داشت. شرکت چند ملیتی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه های رومیزی، لپ تاپ و سرور و … فعالیت می کند. مرکز شرکت ایسر در تایوان است و این شرکت در سال ۲۰۱۰ توانست رتبه دوم تولید رایانه شخصی در جهان را به دست آورد.

ایسر در زمینه تولید سرور و سیستم‌های ذخیره‌سازی، پروژکتور، اسمارت‌فون‌، تلویزیون‌های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد و برخی شرکت‌های کامپیوترسازی اروپا همانند  Gateway، Packard Bell، eMachines برخی قطعات خود را از تجهیزاتی با مارک ایسر تأمین می‌کنند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات ارائه شده از سوی کمپانی ایسر آشنا شوید. تمامی محصولات ایسر در بدو ورود به بازار داخلی کشور، توسط مهندسان و کارشناسان نمایندگی ایسر در ایران آنالیز گشته و ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید نتایج بررسی‌ها و آنالیزهای صورت گرفته را با مراجعه به این بخش مشاهده نمایید.

تعمیرات موبایل ایسر و پاسخگویی به پرسش های کاربران

اگر شما نیز دارنده یکی از موبایل های ایسر هستید. لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات موبایل ایسر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ایسر انجام می پذیرد. از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در این مرکز بود.

شما کاربران گرامی می توانید تمامی مشکلات ایجاد شده در دستگاه های خویش را با حضور در نمایندگی ایسر و یا از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات ایسر با کارشناسان ما در میان بگذارید. جهت مطالعه پرسش های مطرح شده از سوی دیگر کاربران و پاسخ های ارائه شده از سوی کارشناسان این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.