اشتراک گذاری

گلس تبلت ایسر

گلس تبلت ایسر از مهم ترین قطعات این دستگاه به شمار می رود. به طور کلی گلس رابط میان کاربر و دستگاه است و هرگونه مشکل در آن در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می کند. گلس ها در دو نوع گلس نوع اول (محافظ) و گلس نوع دوم که بسیار نازک است و در میان lcd و گلس محافظ قرار می گیرد، مورد استفاده قرار می گیرند.

شکستگی و وجود این خط و خش بر روی گلس تبلت ایسر منجر به عدم عملکرد دستگاه خواهد شد. گلس تبلت ایسر در هر نوعی که باشد تحت تاثیر ضرب خوردگی شدید، نفوذ مایعات، افتادن از ارتفاع و وجود خط و خش بر روی آن عملکرد خود را از دست می  دهد.

به یاد داشته باشید تعویض گلس تبلت ایسر خصوصا از نوع دوم آن به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. مراجعه به مراکز غیر رسمی و اشتباه در تعویض گلس در بعضی موارد منجر به شکستگی صفحه نمایش اصلی خواهد شد. به همین دلیل بهره مندی از افراد متخصص از آسیب دیدگی بیشتر تبلت جلوگیری خواهد کرد. تعمیرات تبلت به دلیل پیچیدگی های این دستگاه لازم است توسط نیروی متخصص انجام شود.

گلس تبلت ایسر

 تعویض و تعمیر گلس تبلت ایسر

تعویض و تعمیر گلس تبلت ایسر موضوعی است که بسیاری از کاربران برای بازگرداندن کارایی دستگاه خود آن را مورد بررسی قرار می دهند. آسیب دیدگی هر نوع از این گلس ها اگر کم باشد، نیاز به تعویض ندارد. اما اگر ضرب خوردگی و آسیب دیدگی آن بسیار زیاد باشد برای حفظ کارکرد دستگاه لازم است تعویض شود.

آسیب گلس نوع دوم اگر پیشرفته باشد و به تاچ دستگاه هم منتقل شده باشد با وجود هزینه های سنگین لازم است حتما تعویض شود. محافظ یا گلس نوع اول نیز اگر شکسته باشد، هزینه ی زیادی ندارد و قابل تعویض است. به یاد داشته باشید استفاده از گلس نوع اول به عنوان محافظ در جهت جلوگیری از آسیب دیدگی جدی دستگاه بسیار تاثیر گذار است.

انواع گلس تبلت ایسر

گلس نوع دوم :

گلس نوع دوم یا همان لایه ی نازک میان ال سی دی و محافظ بسیار حساس است و اگر تحت تاثیر مایعات و ضربات شدید قرار بگیرد تاچ گوشی را از کار می اندازد. گوشی های امروزی که با پیشرفت تکنولوژی تمام عملکردشان وابسته به تاچ است در صورت اختلال در این گلس با مشکل مواجه می شوند و نگرانی های بسیاری را برای کاربر ایجاد می کنند.

تعویض گلس نوع دوم تنها از عهده ی افراد متخصص بر می آید هرگونه اشتباه در تعویض گلس نوع دوم شکستگی صفحه نمایش اصلی را در پی دارد. به هنگام برداشتن گلس آسیب دیده نیز لازم است احتیاط کامل داشته باشید.

گلس نوع اول یا محافظ:

گلس نوع اول که استفاده از آن برای حفظ عملکرد تبلت بسیار ضروری است با عنوان محافظ شناخته می شود. این گلس قیمت پایینی دارد و با وجود ضربه ی عادی و خط و خش در عملکرد دستگاه اختلالی به وجود نمی آورد. برای جایگزینی آن با نمونه ی سالم ابتدا لازم است ال سی دی را کاملا تمیز کنید و پس از آن که در محیطی بدون گرد و غبار قرار گرفتید با احتیاط کامل گلس را تعویض کنید.

اگر احتمال می دهید که در انجام این کار اشتباه کنید، حتما از افراد متخصص برای تعویض گلس کمک بگیرید، زیرا در مواردی اگر این کار به درستی انجام نشود، حباب های ریزی را در صفحه نمایش ایجاد می کند که این موضوع ظاهر دستگاه را نامرتب جلوه می دهد.

تعمیرات تبلت ایسر

تعمیرات تبلت ایسر در این واحد توسط کادر فنی مجرب انجام می شود. بد نیست بدانید این واحد به تمام قطعات اورجینال که برای تعمیرات مورد نیاز است دسترسی دارد. همین امر سبب شده تا خدمات ارائه شده در این واحد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر تبلت ایسر بسیار ضروری است ، زیرا کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه را به آن باز می گرداند. استفاده از قطعات تقلبی کیفیت دستگاه را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. واحد تعمیر تبلت ایسر استفاده از قطعات اورجینال را برای کاربران تضمین خواهد کرد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی رسمی ایسر تمام خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی خود را به شما ارائه می کند. دو هدف همیشگی این نمایندگی مجاز حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. نمایندگی ایسر در دو بخش به حمایت از مشتریان می پردازد اول بخش فروش و دیگری خدمات پس از فروش است. فروش انواع محصولات ایسر در این نمایندگی انجام می شود.

محصولات ایسر در این نمایندگی  به صورت اورجینال عرضه می شوند. در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. همان طور که می دانید خدمات پس از فروش شامل گارانتی می باشد. تضمین کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات از ویژگی های خاص این نمایندگی به شمار می رود.

تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر در این مرکز دارای دو ویژگی مهم و اساسی می باشد. اولین ویژگی بهره مندی از متخصصان و مهندسان با تجربه در حوزه ی تعمیرات ایسر می باشد ، دومین ویژگی استفاده از تجهیزات مدرن و کارآمد در خصوص تعمیرات است. تعمیرکاران ما با عیب یابی دقیق دستگاه به تعمیرات می پردازند که این موضوع سبب می شود که تعمیرات با اطمینان بیشتری انجام شود.

این مرکز دارای بخش هایی مجزا برای تعمیرات می باشد که هر کدام دارای متخصصان مربوط به خود می باشد. برخی از پارت‌های موجود در این مرکز عبارتند از: پارت تعمیرات لپ تاپ ایسر، تعمیرات تبلت ایسر، تعمیرات آل این وان ایسر،تعویض و تعمیر گلس تبلت ایسر،  تعمیر دوربین گوشی ایسر و … .

Rate this post