اشتراک گذاری

کارت گرافیک آل این وان ایسر

کارت گرافیک آل این وان ایسر از بخش های مهم این دستگاه است که وظایف مهمی بر عهده دارد. یک قطعه سخت افزاری است که برای رندرینگ تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از رندرینگ، گرافیک رایانه ای است. کارت گرافیک در پردازش تصاویر تاثیرگذار است ، هر چقدر کارت گرافیک قدرتمند تر باشد، کیفیت تصاویر ارائه شده بالاتر خواهد بود. این کارت اطلاعات دیجیتال را می گیرد و آنها را بگونه ای تبدیل می کند كه برای انسان قابل مشاهده باشند. کارت گرافیک آل این وان ایسر معمولا به دو شکل در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد؛ در نوعی از آن تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیک مستقلی ندارد؛ هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد؛ و نوع دیگری از کارت گرافیک آل این وان ایسر علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر دارد تا دستگاه از عهده پردازش‌های سنگین گرافیکی بر آید. کارت گرافیک دوم بکاررفته در این دستگاه‌ها تنها زمانی فعال می‌شود که هسته اصلی گرافیکی پردازنده توان لازم برای پردازش را نداشته باشد. برای تعمیر کارت گرافیکAIO های ایسر حتما از یک مرکز معتبر تعمیرات ایسر کمک بگیرید تا همه اصول و فنون لازم را در این مسیر لحاظ کند.

کارت گرافیک آل این وان ایسر

نشانه های خرابی کارت گرافیک آل این وان ایسر

برای نشانه هایی که در زیر می آوریم، صرفا خرابی کارت گرافیک آل این وان ایسر مطرح نیست و مشکل می تواند از بخش های دیگر هم باشد، اما کارت گرافیک هم با مواجه شدن با این اختلالات همیشه مورد بررسی قرار می گیرد؛

  • دستگاه روشن است، اما تصویری روی مانیتور نشان داده نمی شود
  • وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین
  • خاموش شدن صفحه مانیتور پس از بالا آمدن ویندوز
  • کند و بی کیفیت شدن تصاویر با اجرای کارهای سنگین در آل این وان ایسر

تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر

برای تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر نمی توان خیلی تعلل کرد، زیرا ارتباط مستقیم عملکرد این قطعه با صفحه نمایش، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت که در صورت تداوم آنها عملا دستگاه بلااستفاده می شود. لذا توصیه اکید داریم که حتما به یک مرکز معتبر تعمیرات آل این وان ایسر مراجعه کنید و خدماتی مطمئن و ایمن دریافت نمایید. در واحد فوق تخصصی تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسر تیمی از خبره‌ترین کارشناسان، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر، بهترین و با کیفیت ترین خدمات این حوزه را ارائه می دهند. حرارت و رطوبت ناسازگار با دستگاه می تواند در خرابی کارت گرافیک ALL IN ONE ایسر موثر باشد. قرار گرفتن دستگاه در موقعیتی با درجه حرارت نامناسب، باعث خرابی مهمترین قطعه کارت گرافیک یعنی GPU می شود و همواره احتمال جداشدگی برد و خرابی IC وجود دارد.

نمایندگی مجاز ایسر

نمایندگی مجاز ایسر درگاهی امن و ایمن است که در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسر بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار فراوان و مفیدی وجود دارد که بخش عمده ای از نیاز های کاربران را برطرف می سازد. این نمایندگی مجاز و قانونی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و همواره در جهت تامین رفاه و آسایش مشتریان در حال طرح برنامه ریزی های کاربردی و مفید است. نمایندگی مجاز ایسر برای کاربران و مشتریان خود اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو در تعامل همیشگی با آنها است و با کالبد شکافی و موشکافی نیاز های آنها، خدماتی بهینه و مفیدی ارائه می دهد. می توانید برای استفاده از انبوه خدماتی که در این نمایندگی فراهم است، خریدی متمایز و خدمات پس از فروش متمایز تری را تجربه کنید. تمامی سرویس های بخش فروش و تعمیرات همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post