اشتراک گذاری

چگونه پروژکتور خوب بخریم؟

چگونه پروژکتور خوب بخریم؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند؛ البته کاربرانی که مجبور هستند در حوزه کاری خود از این دستگاه استفاده کنند؛ انتخاب یک پروژکتور ایسر به موارد بسیاری بستگی دارد که تلاش می کنیم در ادامه آنها را توضیح دهیم.

همه ما می دانیم که امروزه پروژکتورها به یکی از لوازم اصلی آموزش و بیزینس تبدیل شده اند، با این وجود شاید کمتر کسی  بداند که چگونه باید پروژکتور خوب بخریم و نکات اصلی را در خرید آن رعایت کنیم، در این مقاله به بررسی مراحل خرید یک پروژکتور خوب می پردازیم.

پروژکتور خوب بخریم

راه هایی برای اینکه پروژکتور خوب بخریم

اینکه در چه زمینه ای می خواهید از پرژکتور استفاده کنید، بسیار مهم است. هدف شما از خرید پروژکتور ایسر چیست. مشخص کردن ویژگی های پروژکتور ایده آل کمک می کند تا پروژکتور خوب بخریم و در کمترین زمان بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشیم.

اگر می خواهید پروژکتور ایسر را با خود حمل کنید، در خرید و انتخاب خود باید این نکته را در نظر بگیرید. در  صورتی که قابلیت حمل برای شما اهمیتی ندارد. می توانید از پروژکتوری سنگین وزن استفاده کنید. البته نوع کار خود را نیز در نظر بگیرید.

نکته مهم در خرید پروژکتور ایسر این است که اگر قصد ما این است که پروژکتور خوب بخریم که پاسخگوی همه نیاز های ما باشد، باید بدانیم که پروژکتورهای قابل حمل DLP بهتر از پروژکتور های کم وزن LCD هستند، زیرا پروژکتورهای LCD یا Liquid Crystal Display، صفحه نمایش کریستال مایع دارند و پروژکتورهای DLP یا Digital Light Processing، با پردازش دیجیتالی نور،  کار می کنند.

بودجه:

برای اینکه پروژکتور خوب بخریم، بودجه هم تاثیر گذار است. از لحاظ قیمت پروژکتور ایسر محدوده بسیار متنوعی دارد. توجه کنید که کار شما تنها با خرید پروژکتور ایسر تمام نمی شود، بلکه باید بودجه خرید کابل و وسایل جانبی را نیز در نظر داشته باشید.

روشنایی و کنتراست :

وقتی می خواهیم اینکه پروژکتور خوب بخریم باید روشنایی و کنتراست را نیز در نظر بگیریم. محدوده روشنایی پروژکتورها با فاکتور lumens تعریف می شود، محدوده lumens در بین اعداد ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ برای نمایش در ابعاد کوچک است. برای اتاق های بسیار تاریک به روشنایی بیشتر از ۲۰۰۰ نیاز داریم. هرچه سطح نمایش شما بزرگ تر باشد به روشنایی بیشتری نیز نیاز دارید.

رزولیشن:

برای اینکه پروژکتور خوب بخریم، رزولیشن را در نظر بگیرید. رزولیشن یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب پروژکتور خوب است. رزولیشن در نحوه نمایش تصویر و بزرگی و کوچکی و کیفیت آن تاثیر دارند. رزولیشن تصویر ۸۰۰ در ۶۰۰ DPI  ، رزولیشن مناسبی برای نمایش یک فایل پاور پوینت در یک اتاق با ابعاد متوسط است. رزولیشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ و بالاتر مانند ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ این قابلیت را دارند تا جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارید و برای ارائه تصاویر و آثار هنری بسیار مناسب است.

راه هایی برای اینکه پروژکتور خوب بخریم؛ مرحله چهارم:

نوع خروجی و ورودی دستگاه را تعیین کنید، ما به پروژکتور ایسری نیاز داریم تا بتوانیم از خروجی صدای آن نیز به خوبی استفاده کنیم، برای اینکه پروژکتور خوب بخریم، باید نوع خروجی و ورودی دستگاه را تعیین کنیم. قبل از در خرید ویدئو پروژکتور ایسر به این نکته توجه کنید که از خروجی HDMI استفاده می کنید یا از component video inputs  .

راه هایی برای اینکه پروژکتور خوب بخریم؛ مرحله آخر :

یک مرکز معتبر انتخاب کنید. باید دقت کنیم که از کجا می خواهیم پروژکتور خوب بخریم. از مرکزی کمک بخواهید که خدمات تخصصی و مشاوره ای در این حوزه را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار شما بگذارند.

تعمیر پروژکتور

پروژکتور یکی از محصولات ویژه کمپانی ایسر است که به مرور زمان و با کاربری های مداوم، دستخوش ایراداتی در حوزه نرم افزار و سخت افزار می شود. برای اجرای تعمیرات پروژکتور لازم است که با ساختار این دستگاه به خوبی آشنایی داشته باشیم.

تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات پروژکتور ساختار اصلی و کلی این دستگاه را به خوبی شناخته اند. ایرادات آن را دسته بندی کرده اند و راه حل های اساسی برای رفع آنها را به خوبی می دانند. بنابراین می توانید با مراجعه به واحد تعمیر پروژکتور ایسر صفر تا صد خدمات این حوزه را دریافت کنید و از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیرات ایسر

کمپانی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت می کند. به طبع این حوزه کاری واحد های تعمیرات ایسر نیز راه اندازی شده اند. در هر یک از این واحد های تعمیراتی ایسر هر یک از محصولات در کارگاه تخصصی خود مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

امکانات و تجهیزات هر یک از این تعمیرگاه ها مدرن و پیشرفته است. تعمیرکاران برای اجرای تعمیرات از دانش و تخصص ویژه استفاده می کنند و به طور خلاصه می توان گفت که کیفیت خدمات این حوزه بسیار بی نظیر و بی سابقه است.

نمایندگی ایسر

در نمایندگی ایسر همه فعالیت های فروش و خدمات پس از فروش بر اساس قانون و شرایط موجود است. در این نمایندگی می توانید خدمات ریز و درشتی را به همراه گارانتی های اصلی و شرکتی دریافت کنید که نشان از اصالت کالا دارد. در نمایندگی ایسر درخواست ها و تقاضا های کاربران در همه حوزه های تولیدات ایسر شناخته شده است.

مسیر های لازم برای پاسخگویی به این نیاز ها اندیشیده شده است و در نهایت بهترین راه حل برای ارائه خدماتی منحصر به فرد به کاربران در نظر گرفته می شود. مشتری مداری از اصلی ترین اصول نمایندگی تعمیر پروژکتور ایسر است که همواره مورد توجه ویژه پرسنل و مدیریت قرار دارد.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
Rate this post