اشتراک گذاری

نمایندگی لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر برای ارائه همه خدمات مربوط به لپ تاپ ایسر آمادگی کامل دارد. این نمایندگی با حضور کارشناسان و متخصصان برتر لپ تاپ ، فرایند خدمات رسانی را برای همه کاربران این کمپانی سهل و ساده کرده است. همه ما می دانیم که امروزه لپ تاپ ها عضوی از خانواده ما هستند و وظایف تعریف شده بسیاری دارند که کوچکترین اختلال در کارایی آنها می تواند بخش وسیعی از زندگی ما را فلج کند. از همین روست که نمایندگی لپ تاپ ایسر برای کاربران خود برنامه ای ویژه تدارک دیده و قصد دارد بهترین ها را برای آنها به ارمغان بیاورد.

هنگامی که کالایی را از یک نمایندگی معتبر خریدار می کنید، با توجه به ضمانت هایی که از سوی نمایندگی دریافت می کنید، اعتماد و اطمینان بیشتری خواهید داشت. بخصوص کالاهایی که از قیمت بالاتری برخوردارند. نمایندگی لپ تاپ ایسر هم با توجه به آنچه بیان شد، موظف است نسبت تعهدهایی که به مشتری می دهد، وفادار بوده و اعتماد مشتری را جلب کند. اعتبار 40 و اندی ساله ی این برند، که حاصل تلاش های متداوم هزاران نفری است که هر کدام به نوبه خود سهم ویژه ای در این موفقیت ها داشته اند.

نمایندگی لپتاپ ایسر هم به عنوان واحد ادامه دهنده این راه در تلاش برای حفظ این اعتبار و جلب رضایت همه جانبه مشتری خواهد بود. در این راستا با توجه به خدمات متنوعی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است و به منظور جلوگیری از سردرگمی، این مرکز به بخش های مختلفی تقسیم شده است. امید است نتیجه تلاش های شبانه روزی همکاران ما در مرکز نمایندگی لپ تاپ ایسر مورد توجه شما مشتریان عزیز قرار گیرد.

امروزه لپ تاپ ها نقش عمده ای در زندگی بشر ایفا می کنند و حجم بالایی از کارهای مختلف را به عهده گرفته اند. ضمانت کیفیت، سلامت و تعمیر این محصولات ارزشمند، کار سخت و سنگینی است. نمایندگی لپتاپ ایسر با پذیرش این مسئولیت عظیم و بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب و با داشتن جدید ترین اطلاعات سعی در جلب رضایت همه روزه کاربران عزیز خواهد داشت.

نمایندگی لپ تاپ ایسر در تهران

نمایندگی لپ تاپ ایسر در تهران

نمایندگی ایسر در تهران از چندین بخش بسیار بزرگ شامل: بخش فروش لپ تاپ ایسر، بخش عیب‌یابی لپ تاپ ایسر، بخش تعمیرات نر‌م‌افزاری لپ تاپ ایسر و بخش سخت‌افزاری لپ تاپ ایسر تشکیل شده است. همانطور که از نام هر یک از بخش‌های نمایندگی ایسر در تهران پیداست، کاربران می‌توانند خدمات فروش انواع مدل‌های لپ تاپ ایسر را از بخش فروش لپ تاپ ایسر در این مرکز دریافت کنند؛ عیب‌یابی دقیق لپ تاپ ایسر، رفع مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن نیز در بخش‌های عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نمایندگی لپ تاپ ایسر ارائه داده می‌شود.

درضمن نمایندگی لپ تاپ ایسر در تهران دارای شعب متعددی است که در مناطق: ستارخان، فرجام، پیروزی، ولیعصر، سعادت آباد، میرداماد و تجریش قرار دارند. برای دریافت خدمات فروش و تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر می‌توانید به یکی از شعب نمایندگی ایسر در تهران مراجعه کنید.

نمایندگی لپ تاپ ایسر در شهرستان ها

کاربران شهرستانی نیز می‌توانند برای دریافت خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر، این دستگاه را به شعبه مرکزی نمایندگی ایسر در تهران ارسال کنند. تکنسین‌های متخصص نمایندگی لپ تاپ ایسر در تهران پس از دریافت این دستگاه، آن را به صورت دقیق مورد بررسی و عیب‌یابی قرار می‌دهند و متناسب با نوع مشکل پیش آمده برای لپ تاپ ایسر هزینه تعمیرات آن را برآورده کرده و به کاربر اطلاع می‌دهند؛

پس از تایید کاربر پروسه تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسر را آغاز می‌کنند و پس از اتمام تعمیر این دستگاه آن را مورد تست قرار می‌دهند تا مطمئن شوند هیچ مشکلی ندارد؛ سپس دستگاه را به آدرس مورد نظر کاربر در شهرستان ارسال می‌کنند.

نمایندگی فروش لپ تاپ ایسر

به دنبال کدام یک از مدل‌های لپ تاپ ایسر هستید؟ شما می‌توانید هر کدام از مدل‌های لپ تاپ‌ ایسر را از مدل Aspire گرفته تا مدل‌های Swift، Spin، Switch، Nitro، Predator، Travelmate، Chromebook و … را در نمایندگی لپ تاپ ایسر پیدا کنید. این مرکز خدمات فروش انواع مدل‌های لپ تاپ ایسر را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این دارای کارشناسان خبره‌ای است که با توجه به نیاز و بودجه مشتریان خود آن‌ها را در خرید لپ تاپ راهنمایی می‌کنند. با این وجود حتی اگر ندانید کدام یک از مدل‌های لپ تاپ ایسر برای شما مناسب است، می‌توانید با راهنمایی کارشناسان این مرکز بهترین مدل لپ تاپ ایسر را متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید خریداری کنید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

خوشبختانه خدمات نمایندگی لپ تاپ ایسر تنها به فروش لپ تاپ ایسر محدود نمی‌شود؛ چراکه این مرکز دارای بخشی با عنوان واحد تعمیرات است که خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی انواع مدل‌های لپ تاپ ایسر را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد. با این وجود اگر از لپ تاپ ایسر استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، هم می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید و هم اینکه از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل این مرکز استفاده کنید. با استفاده از این سرویس کارشناس مربوطه به درب منزل شما اعزام شده و لپ تاپ معیوب شده را از شما تحویل می‌گیرد. سپس این دستگاه را به واحد تعمیرات نمایندگی ایسر منتقل کرده و پس از تعمیرات تخصصی در درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

خدمات نمایندگی لپ تاپ ایسر

همانطور که پیش از این بیان شد، نمایندگی ایسر مجموعه گسترده ای از خدماتی را که مورد تایید استانداردهای شرکت مادر است، به مشتریان ارائه می دهد. در این راستا به منظور جلوگیری از ایجاد هرج و مرج و صرفه جویی در وقت و هزینه مراجعه کنندگان، این نمایندگی تصمیم به تقسیم بندی این خدمات به دو بخش مختلف نموده است. بخش خدمات نرم افزاری و دیگری بخش خدمات سخت افزاری. با توجه به این نوع تقسیم بندی می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی در سیستم خود در کوتاه ترین زمان به بخش مربوطه مراجعه نمایید. اولین و مهمترین هدف نمایندگی ایسر کسب رضایت مشتری و بهبود خدمات است.

از آنجا که لپ تاپ ها اجزا و قطعات کوچک و بزرگ بسیاری دارند، بهترین راه برای خدمات رسانی بهتر این است که خدمات مربوط به نمایندگی لپ تاپ ایسر را در بخش ها و پارت های گوناگون و تخصصی خود ارائه دهیم. برای این کار اولین اقدام این است که لپ تاپ را از لحاظ سخت افزار و نرم افزاری به دو قسمت عمده تقسیم کنیم و بعد خدمات مربوط به هر بخش را معرفی کنیم.

نمایندگی لپ تاپ ایسر در ایران

خدمات سخت افزاری لپ تاپ ایسر

شارژر، باطری، صفحه کلید، صفحه نمایش و موس… اینها آشنا ترین قطعات سخت افزاری لپ تاپ ها هستند که نمایندگی لپ تاپ ایسر برای تعمیر هر یک از آنها بسیار هوشمندانه عمل می کند. در واقع هدف اصلی نمایندگی لپ تاپ ایسر در مسیر تعمیرات، اجتناب از تعویض است.

این نمایندگی اصرار دارد تا با تعمیر و ترمیم هر قطعه معیوب کارایی اولیه را به قطعه مورد نظر باز گرداند و جلوی تعویض قطعه را بگیرد، زیرا معتقد است که قطعه اوریجینال هر دستگاه اهمیت خاص و کارایی ویژه خود را دارد. بهتر است تا جایی که امکان دارد از تعویض اجتناب شود، البته این مرکز اطمینان می دهد که با تعویض هر قطعه در عملکرد دستگاه اختلالی ایجاد نشود و دستگاه همچون روزهای نخست کار کند.

خدمات نرم افزاری لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر به منظور رفاه حال کاربران عزیز خود در هنگام خرید هر یک از لپ تاپ های این کمپانی مجموعه ای از به روزترین و پرکاربرد ترین نرم افزارهای رایج را روی دستگاه نصب می کند و لپ تاپ آماده به کار را به مشتری تحویل می دهد.

چنانچه پس از استفاده از دستگاه خود در هریک از نرم افزارها اختلالی مشاهده کردید یا نیاز به به روز رسانی داشتید و خود قادر به انجام آن نبودید، می توانید روی کمک کارشناسان و متخصصان ما حساب باز کنید.

تعمیر قطعات لپ تاپ ایسر

اکنون می خواهیم درباره قطعات داخلی لپ تاپ ها به گفت و گو بنشینیم؛ اگر لپ تاپ ایسر را باز کنیم، قطعات زیر قابل مشاهده هستند:

  • VGA (کارت گرافیک)
  • Memory Bus Width ( پهنای با ند حافظه)
  • سیستم عامل (OS)
  • HDD:Hard Disk Drive
  • Cache (حافظه نهان)
  • TDP
  • Features Graphic
  • DirectX
  • Mother board
  • CPU
  • FSB
  • Clock Speed

نمایندگی لپ تاپ ایسر برای تعمیر هر یک از قطعات بالا از کارشناسان ویژه کمک می گیرد

نمایندگی لپ تاپ ایسر

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ ایسر

  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن
  • نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) در نمایندگی لپ تاپ ایسر
  • ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی لپ تاپ ایسر
  • نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ
  • نصب ویندور و دیگر برنامه ها متناسب با مدل لپ تاپ ایسر
  • نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ایسر

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر با کادر حرفه ای و متخصص خود برای ارائه همه نوع سرویس در حوزه علم آی تی و الکترونیک آمادگی کامل دارد. این نمایندگی به دنبال کسب رضایت صد در صدی مشتری است و در این مسیر هیچ چیزی را فدای ارائه کیفیت برتر خدمات رسانی خود نمی کند.

نمایندگی acer با تکیه بر اصل صداقت و تعهد کاری همواره تلاش می کند تا بهترین ها را به کاربران خود ارائه دهد. آنچه از شواهد موجود حاکی است، رضایتمندی همه کاربران این مرکز از نحوه خدمات رسانی نمایندگی ایسر است و این افتخار ماست که حجم عظیم و گسترده ای از کاربران، ما را نقطه امن تکیه گاه خود می دانند.

تعمیرات ایسر

مرکز تعمیرات ایسر برای تعمیر هر یک از محصولات کمپانی ایسر، به طور منحصر و جداگانه وارد عمل می شود. این مرکز تعمیراتی به کمک متخصصان و کارشناسان مجربی که دارد قادر است مرحله نخست تعمیرات، یعنی عیب یابی دستگاه را به درستی و با دقت تمام پشت سر بگذارد و وارد مسیر درست و دقیق تعمیر شود.

 از آن جا که تعمیر هر یک از محصولات ایسر در واحدی مجزا انجام می گردد، کاربران گرامی در هنگام مراجعه به این مرکز لازم است اطلاعات کافی را در ارتباط با واحد مورد نظر کسب نمایند. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات ایسر می پردازیم.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را می توانید در سایر بخش های این وب سایت مشاهده نمایید.

محصولات ایسر
سوالات متداول ایسر
اخبار ایسر
مقالات ایسر
1/5 (1 امتیاز)