اشتراک گذاری

معایب آل این وان

معایب آل این وان اگرچه در قیاس با ویژگی‌های مثبت این دستگاه چندان پررنگ نیست، اما آگاهی از آنها به ویژه برای آندسته از کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند، بایسته و ضروری است. چرا که دستگاه‌های آل‌این‌وان جزو محصولات نسبتاً گرانقیمتی به شمار می‌آیند که متقاضیان، می‌بایست هزینه بالایی صرف تهیه و خرید آنها کنند.

در ارتباط با بازار فروش این محصول بد نیست بدانید که در چند سال اخیر، کامپیوترهای All-In-One توانسته‌اند قدرت برندینگ خود را به اثبات برسانند و فروش مناسبی را نیز رقم بزنند. این در حالیست که بازار فروش PC ها به شکل کلی با کاهش تقاضا مواجه بوده است. این دستگاه نسبتاً جدید، با سرعت رو به رشدی در حال جایگزین شدن با کامپیوترهای شخصی قدیمی است. شاید در آینده‌ای آل این وان ها انتخاب نخست تمامی کاربران خانگی،کارمندان و … گردند و دیگر خبری از کامپیوترهای خانگی با کیس‌های حجیم نباشد.

معیب آل این وان

بررسی معایب آل این وان

پیش از آغاز بررسی معایب آل این وان ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که اگر چه دستگاه آل این وان مبرا از ویژگی‌های منفی نیست، اما در طول سالهی اخیر توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این امر بیانگر آن است که معایب آل این وان در قیاس با با ویژگی‌های مثبت آن، چندان درخور توجه نیست و قابل چشم پوشی است. نظر کارشناسان این حوزه آن است که در یک بررسی اجمالی، به قطع، ویژگی‌های مثبت این دستگاه بر ویژگی‌های منفی آن غلبه خواهد کرد.

اگر برای دانستن معایب آل این وان کنجکاو شده‌اید، باید بدانید که:

  • آل‌این‌وان با توجه به هزینه‌ای که صرف خرید آن می‌شود سخت افزار ضعیفی دارد.
  • آل این وان ها سریع‌تر از کامپیوترهای خانگی قدیمی می‌شوند
  • تمام کامپیوترها دارای بخشی هستند به نام BGA (یا Ball Grid Array) که در واقع، متصل کننده اجزای یک مادربرد به همدیگر است و چیپ ها، روی آن سوار می‌شوند. این بخش در واقع به مادربرد لحیم شده و توسط خود کاربر قابل تعویض نیست.
    در نتیجه شاید پردازنده‌ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد.
  • در بررسی مزایا و معایب آل این وان به این نتیجه خواهید رسید که محدودیت‌هایی در بروزرسانی رم و حافظه داخلی این دستگاه وجود دارد.
  • در آل‌این‌وان ها اگر بخشی از کامپیوتر دچاز اشکال شود این اشکال به باقی قطعات نیز تسری می‌یابد.
  • چندین برابر بودن هزینه تعمیر در این دستگاه در قیاس با کامپیوترهای معمولی شایان توجه است.

ارتقاء آل این وان

کاربران دستگاه‌هایی نظیر لپتاپ، آل‌این‌وان، pc و.. ، غالباً پس از قدیمی شدن دستگاه مورد استفاده‌شان، درصدد ارتقاء آن برمی‌آیند. اما اشکالی که در ارتباط با دستگاه‌های آل این وان وجود دارد، و کارشناسان آنرا یکی از معایب آل این وان برشمرده‌اند آن است که امکان ارتقاء این دستگاه در تمامی قطعات وجود ندارد. در این دستگاه امکان ارتقاء، صرفاً در مورد برخی قطعات نظیر رم (البته ارتقاء این بخش نیز محدودیت‌هایی دارد) و پردازنده وجود دارد.

همچنین می توانید برای دریافت خدمات تعمیرات آل ای وان  ایسر به صورت حضوری و مراجعه به شعب و غیر حضوری از طریق شماره های اعلام شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

برخی AIO ها اجازه می‌دهند تا میزان رم و حافظه داخلی آنها را ارتقا دهید و البته این دو ویژگی، در تعدادی از مدل‌ها نیز وجود ندارند. متاسفانه AIO ها، سریعتر از نمونه‌های عادی، قدیمی می‌شوند. شما در کامپیوترهای عادی، می‌توانید اجزا را به راحتی بروزرسانی کنید. اما یک AIO، بطورکلی برای بروزرسانی شدن طراحی نشده است.

از دیگر معایب آل این وان آن است که در این دستگاه امکان ارتقاء نمایشگر یا بلندگوها نیز وجود ندارد. اگر چه این بخشها دیرتر از پردازنده آل‌این‌وان قدیمی می‌شوند اما، روزی می‌رسد که خارج از رده حساب شوند.

معایب آل این وان چیست؟

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه‌های ایسر است.

کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می‌توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات ایسر نظیر لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، آل این وان (در بخش‌های فوق با معایب آل این وان آشنا شدید)، و تبلت‌های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی ایسر بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است. کاربران این تولیدات می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ایسر تخصصی‌ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. سایر واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می‌گردند.

Rate this post