اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسر Chromebook R 13

در دنیای امروزی سیرتغییر و تحول شگرف در طراحی لپ تاپ ها غیر قابل انکار و چشم پوشی است. امروزه لپ تاپ ها به عنوان همراهانی دوست داشتنی و جداناپذیز از زندگی شخصی بوده و میتوانند به طیف وسیعی از نیازهای متفاوت کاربران پاسخ دهند.

در میان سیل عظیم این دستگاه های کاملأ پیشرفته، لپ تاپ های ایسر نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند و همواره به عنوان رقیبی قدرتمند در بازارهای اصلی جایگاه خود را به شکلی ویژه حفظ کرده اند. به عنوان یکی از لپ تاپ های حرفه ای این شرکت می توانیم به لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 با ویژگی های متمایز و کاربردی آن  اشاره کنیم.

لپ-تاپ-ایسر-Chromebook-R-13

مشخصات لپ تاپ ایسر Chromebook R 13

بهره مندی از لپ تاپ در چهار مدل

چرخش بی نظیر صفحه نمایش این دستگاه به دور لولاهای محکم و قدرتمندش می تواند در چهار حالت چادری، کتابی ( همان حالت استاندارد لپ تاپ)، ایستاده و تبلت در خدمت شما باشد.

مثلا در مدل چادری، صفحه نمایش به گونه فوق العاده چرخیده و لولای مرکزی در بالا قرار می گیرد که در نتیجه این حالت، لپ تاپ سکون بیشتری پیدا کرده و امکان کار طولانی تری را به مانند بازی ها برای شما فراهم می کند.

یا در مدل ایستاده، صفحه کلید به صورت وارونه بروی میز کار قرار گرفته و به شما اجازه می دهد که به راحتی از نمایشگر برای تماشای ویدئوها، کلیپ ها یا فیلم و محتواهای دلخواه تان لذت ببرید.

 با معرفی لپ تاپ Asus zenbook pro 14همراه من شو!

باریک تر از همیشه

امروزه بسیاری از افراد به دنبال لپ تاپ های باریک و کم حجم، اما بهره مند از قابلیت های متمایز و کاربردی می باشند. در این راستا شرکت محبوب ایسر نیز با معرفی لپ تاپ ایسر Chromebook R 13، توانسته است توجه این دسته از کاربران را به گونه ای متفاوت به خود جلب کند.

چرا که این دستگاه به باریکی ۱۵٫۵ میلی متر بوده و می تواند شما را در موقعیت های متفاوت به مانند سفرهای کاری یا محل کار و یا حتی به هنگام مسافرت همراهی کند. باریکی این لپ تاپ به قدری کم است که شما می توانید به راحتی آن را داخل کیف و کوله پشتی خود جا داده و بدون نگرانی از طولانی بودن مقصد از همراهی آن خرسند باشید.

لولاهای شگفت انگیز با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای

لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 از طراحی هوشمندانه و بسیار جالبی بهره مند است. اگر شما جزء آن گروه از افرادی هستید که به ظاهر شیک و لوکس لپ تاپ به همراه قابلیت های هیجان انگیز اهمیت می دهید. ایسر این امکان را برای شما فراهم آورده است و با انعطاف پذیری بسیار زیادی موقعیت های بازی و کار را به شما ارائه می دهد.

برای تعمیر لولای لپ تاپ ایسر با نمایندگی رسمس ایسر همراه باشید. فقط کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بهره وری لذت بخش

استفاده از باتری های قدرتمند در لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 را می توان به عنوان برگ برنده این دستگاه عنوان کرد. این دستگاه به شیوه ای عالی می تواند شارژ باتری شما را تا ۱۲ ساعت حفظ کند که با این ویژگی موقعیتی جانانه را برای یوزرهای پرمصرف فراهم کرده است.

چرا که با این قابلیت کلیدی کاربر می تواند بدون هیچ گونه نگرانی نسبت به اتمام شارژ دستگاه خود، تمام روز برای انجام کارهایش از دستگاه بهره ببرد. از این حیث نیز لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 توانسته است به عنوان یک رقیب جدی نسبت به همتایان و هم نوعان خود باشد.

سکوت بیشتر

ویژگی ها و مزایایی که این شرکت محبوب تایوانی برای لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 در نظر گرفته است بسیار زیاد وکاربردی بوده به گونه ای که نمی توان گفت کدام یک بر دیگری برتری دارد. به عنوان یکی از قابلیت مناسب در این دستگاه می توان به طراحی بدون فن اشاره کرد، این ویژگی باعث شده است تا سرو صدای اضافه حذف شده و در نتیجه آن آرامش و سکوت بیشتری برای تمرکز کارها به کاربرهدیه شود.

گفتنی است، ایسر برای خنک کردن این محصول از سیستم خنک کننده دیگری به منظور کنترل دمای داخل دستگاه استفاده کرده است.

ارتباطات

فن آوری وای فای ۲x2 MIMO 802.11ac2 نیز برای اتصالات بی سیم در لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 فراهم شده است. پشتیبانی از این سیستم را  می توان به عنوان یکی دیگر از طراحی های سنجیده و هوشمند در این دستگاه نام برد.

کیفیت تصاویر

اکنون با استفاده از لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 می توانید از درخشندگی و ضوح تصاویر لذت دوچندان ببرید. این دستگاه با کمک صفحه نمایش ۱۳ اینچی، نمایشگر IPS و رزولوشن فول اچ دی، طیف های وسیع رنگی و با جزئیات دقیق را برای شما به نمایش می گذارد و از این رو جایگاه ویژه ای در میان نمایشگرها دارد.

علاوه بر همه اینها، این لپ تاپ حرفه ای از قابلیت با اهمیت ذاویه دید گسترده نیز بهره برده است. بر اساس این ویژگی شما می توانید به راحتی و از هر ذاویه ای از تماشای تصاویر و محتواهای متفاوت آن بدون هیچ دردسری و یا کم شدن کیفیت استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا از این دستگاه به صورت گروهی یعنی همراه با دوستان یا همکارانتان بهره مند باشید.

و نکته آخر آنکه، لپ تاپ ایسر Chromebook R 13 از قابلیت گوگل پلی نیز پشتیبانی می کند.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، عاملیت فروش و تعمیر محصولات کمپانی ایسر می باشد. کادر متخصص و دقیق بخش های متفاوت این مرکز از میان کارشناسان آشنا به علم روز و متعهد انتخاب شده اند که با تکیه بر تجربه چندین ساله ی خود، می توانند بهترین و بروز ترین خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه دهند.

بخش فروش نمایندگی نیز، کامپیوترها، گوشی ها و لوازم جانبی این شرکت را به صورت اصل و اورجینال وارد کشور کرده و برای فروش به کاربران عرضه می نمایند. گفتنی است، بخش تعمیرات نیزهمواره  با عملکردی حرفه ای به بررسی دقیق و موشکافانه نواقص و آسیب دیدگی محصولات مشغول می باشند.

از سوی دیگر، خدمات پس از فروش در نمایندگی ایسر به کاربران ارائه می گردد که شامل نصب و راه اندازی محصولات، گارانتی فروش، مشاوره های پس از فروش و موارد مشابه می باشد.

واحدهای تعمیرات ایسر

بررسی دقیق و اصولی ترمیم کلیه ی محصولات ایسر در واحدهای تعمیرات ایسر و به شیوه ای کاملا تخصصی انجام  می پذیرد. برای تسریع روند تعمیر و نیز افزایش تمرکز متخصصان، هر واحد به محصول خاصی اختصاص یافته است. به عنوان مثال، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات به مانند لپ تاپ، در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر انجام می پذیرد.

هر کدام از این واحدها به فراخور نوع محصول، به تجهیزات وقطعات بسیار مدرن مجهز شده اند و کارشناسان با استفاده از آنها، انواع ایرادات و خطاهای دستگاهی را برطرف می سازند. شایان ذکراست، در واحدهای تعمیرات ایسر، برای تعویض قطعات آسیب دیده از نمونه های اصل و اورجینال استفاده می شود.

Rate this post