اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311

لپ تاپ ها از متداولترین دستگاه هایی هستند که توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده و همیشه از بازار پرهیجانی نیز بهره مند بوده اند. این همراهان دوست داشتنی دارای انواع و کلاس های مختلفی بوده و قادرند سلیقه و نیازهای بسیار گسترده گروه های متفاوت متقاضی را به خوبی پوشش دهند. از سویی دیگر، طراحان و سازندگان قدری پا در این عرصه از رقابت گذاشته و دستگاه های متعدد و متنوع فراوانی را روانه بازارها کرده اند.

خوشبختانه، از میان خیل عظیم این تولیدکنندگان کمپانی ایسر بسیار چشم گیر عمل کرده و همواره محصولاتش از محبوبیت زیادی بهره مند بوده است. این کمپانی صاحب نام نه تنها لپ تاپ های خود را زیبا طراحی می کند بلکه آن ها را با برترین استانداردها و فن آوری ها همراه کرده و بدین سان طرفداران پر و پا قرص زیادی نیز پیدا کرده است. در این متن به بررسی یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی صاحب نام تحت عنوان لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311 خواهیم پرداخت.

لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311

معرفی لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311

طراحی برای راحتی بیشتر

امروزه حمل پذیری لپ تاپ ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. چرا که طیف گسترده ای از متقاضیان این دست از محصولات، دانش آموزان، دانشجویان، فعالان اقتصادی و یا صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشند. از این رو داشتن دستگاهی سبک و باریک که بتوان آن را به راحتی داخل کیف جا داده و براحتی آن را در هر جایی با خود همراه کرد می تواند بسیار رضایت بخش و خشنود کننده باشد. خوشبختانه لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311 از این قابلیت ارزشمند برخوردار بوده و به دلیل طراحی باریک و سبک خود می تواند بدون ایجاد هیچ دردسری، تمام روز در کنار شما باشد.

تعامل شگفت انگیز با صفحه نمایش لمسی

کمپانی بلند آوازه ایسر از جمله سازندگانی است که همواره محصولات خود را با جذاب ترین امکانات کاربرپسند همراه کرده و با رویکردی کاملأ حرفه ای میزان بهره مندی کاربران از لپ تاپ های خود را به گونه ای قابل توجه بالا برده است. از این رو، به عنوان یکی از ویژگی های لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311می توان به نمایشگر لمسی 10 نقطه ای آن اشاره داشت. اکنون به کمک این قابلیت می توانید به سادگی بروی منو فعالیت داشته و با بازی های رایانه ای پرهیجان خود تعاملی بیش از پیش برقرار کرده و لذتی صدچندان ببرید.

دسترسی آسان با لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311

یکی دیگر از مزایای لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311راه اندازی یا همان بوت شدن چند ثانیه ای این دستگاه و اجازه دسترسی آسان و سریع به فایل های آنلاین و آفلاین می باشد. به هر حال، لپ تاپ هایی که دسترسی سریعی ندارند می توانند در برخی شرایط کاربران خود را بسیار ناامید و مأیوس سازند.

پورت دوگانه

لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311پذیرای مجموعه ای از قابلیت های کلیدی است که هر کدام بر دیگری برتری دارند. این دستگاه حرفه ای از پورت های دوگانه USB3.1 و همچنین Type-c برخوردار بوده که بر اساس آن نه تنها می تواند در انتقال سریع داده ها و اطلاعات، عملکرد خارق العاده ای داشته باشد بلکه قادر است، تماشای ویدئوهای آنلاین و شارژ باتری را نیز برای کابر آسان سازد.

بهره وری در کل روز

از دیگر نقاط قوت لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311می توان از عمر باتری 10 ساعته آن نام برد. این قابلیت به کاربر امکان می دهد تا در پروازهای طولانی مدت، جلسات و یا کلاس های درس پشت سر هم خود همچنان از دستگاه اش بهره مند بوده و به هیچ عنوان نگران گذر زمان نباشد.

وب کم با کیفیت HDR

از آنجایی که لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311از کیفیت نمایشگر HDR برخوردار می باشد، تجربه ویدئو کنفرانس و یا صحبت کردن با دوستان و آشنایان از طریق اپلیکیشن Hangouts (نرم افزاری طراحی شده از سوی گوگل برای مکالمات تصویری و صوتی) با وضوح و شفافیت زیادی، همراه خواهد بود. شایان ذکر است، صفحه نمایش این دستگاه حرفه ای از زاویه دید گسترده 88 درجه ای نیز برخوردار می باشد.

حفظ امنیت با لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311

ایجاد امنیت برای حفظ لپ تاپ و بویژه اطلاعات آن امری غیر قابل چشم پوشی بوده و برای این امر نیز کمپانی کهنه کار ایسر تدابیر چندگانه ای را از قبل پیش بینی کرده و از این جهت قابلیت اطمینان در استفاده از لپ تاپ ایسر CHROMEBOOK 11 CB311را بسیار بالا برده است.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، مرکز معتبر و رسمی فروش و تعمیر محصولات کمپانی ایسر می باشد. کادر فنی و متخصص واحدهای متفاوت این مرکز بنام، از میان بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده ای انتخاب شده اند که با تکیه بر مهارت چندین ساله خود، می توانند خدمات با کیفیتی را در حوزه های مختلف به کاربران محترم ارائه نمایند. همچنین، بخش فروش نمایندگی ایسر در کرج، آخرین لپ تاپ ها، کامپیوترها و لوازم جانبی این شرکت را به صورت اصل و اورجینال وارد کشور کرده و برای فروش به کاربران عرضه می نماید.

لازم به ذکر است، بخش تعمیرات نیز به بررسی اصولی ایرادات و مشکلات عملکردی این محصولات پرداخته و آنها را به گونه ای عالی برطرف می سازند. همچنین، خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی ایسر به کاربران ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به نصب و راه اندازی انواع محصولات، راهنمایی های تخصصی پس از فروش، گارانتی و مواردی مشابه اشاره داشت.

واحد تعمیرات ایسر

بررسی دقیق و فنی محصولات شرکت ایسر در واحدهای تعمیرات ایسر به شیوه ای کاملأ حرفه ای انجام می شود. برای سرعت بخشیدن به فرایند تعمیر و نیز ارتقاء تمرکز کارشناسان، هر واحد به محصولی ویژه اختصاص یافته شده است. به عنوان مثال، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری انواع محصولات لپ تاپ، در واحدهای تخصصی لپ تاپ ایسر انجام می پذیرد.

از سویی دیگر، هر یک از این واحدها متناسب با نوع محصول، به برترین دستگاه ها و پیشرفته ترین ابزارها مجهز شده اند و کارکنان این مرکز با استفاده از آنها، انواع ایرادات و مشکلات را برطرف می سازند. گفتنی است، در واحدهای تعمیرات ایسر، برای تعویض قطعات آسیب دیده دستگاه ها از نمونه های اورجینال استفاده می شود. از این جهت، کاربران می توانند به لحاظ تعمیر دقیق و اساسی دستگاه های خود اطمینان خاطر داشته باشند.

Rate this post