قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسر

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسر، توسط مدیریت این مجموعه و در راستای تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است. وضع قوانین و مقررات در تعمیرگاه مجاز ایسر، تلاشی است در جهت ارائه خدمات با کیفیت و رسیدن به جایگاهی که در آن امکان ارائه خدمات بر اساس اصول و استانداردهای جهانی وجود داشته باشد.

تعمیرگاه مجاز ایسر ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های ایسر، در حوزه تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء است. دارندگان دستگاه های ایسر در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات ایسر و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند.

تعمیرات ایسر در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسر

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز ایسر

کاربران دستگاه های ایسر با حضور در تعمیرگاه مجاز ایسر می توانند نسبت به رفع ایرادهای ایجاد شده در دستگاه اقدام نمایند. در تعمیرگاه مجاز ایسر فضایی فراهم گشته تا صاحب دستگاه -در صورت لزوم- بتواند در آن حضور داشته باشد و دقایقی را تا تعمیر دستگاه خویش منتظر بماند.

در غیر اینصورت – و در شرایطی که تعمیر دستگاه نیاز به صرف زمان بسیار داشته باشد- این امکان فراهم گشته تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در فرم درخواست، با صاحب دستگاه تماس گرفته شود و زمان دقیق تحویل دستگاه به وی اعلام گردد. نکته دیگر آنکه، در شرایطی که نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه وجود داشته باشد، این کار پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به تعمیرگاه مجاز ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات ایسر نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، آل این وان و تبلت های ایسر، بخش عمده فعالیت نمایندگی ایسر بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به تعمیرگاه مجاز ایسر تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

در بخش های آتی با قوانین و مقررات تعمیرگاه مرکزی ایسر بیشتر آشنا خواهید شد. واحدهای تعمیرات ایسر نیز در بخش زیر معرفی می گردند.

مقررات تعمیرگاه مجاز ایسر

  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسر، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز ایسربا مشتریان گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز ایسرتا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، ایسرسرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسرپس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز تعمیرگاه مجاز ایسر، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته به طول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ایسرمراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند. لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.

کاربران محترم می توانند با مراجعه به دیگر صفحات ما به مطالعه ی محصولات ایسر، مقالات ایسر، اخبار ایسر و سوالات متداول ایسر بپردازند.