اشتراک گذاری

تعمیر فن آل این وان ایسر

یکی از قطعات آل این وان ایسر، که احتمال بروز خرابی و اختلال در آن وجود دارد، فن است. خوشبختانه تعمیر خرابی های پیش آمده در فن آل این وان، چندان دشوار نیست و غالب عیوب پیش آمده در آن قابل رفع است.

تعمیر فن آل این وان ایسر و انجام سرویس‌های مرتبط با آن بخشی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر است که تمامی امور مرتبط با آن توسط کارشناسان این مرکز و مبتنی بر اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی شرکت های سازنده انجام می پذیرند.

توجه داشته باشید که خرابی های پیش آمده در این قطعه، از دستگاه می بایست در اسرع وقت مرتفع گردند. چراکه یک فن خنک کنندۀ آسیب دیده و پر سر و صدا نه تنها هوای خنک کافی را به کیس نمی رساند، بلکه به صورت باالقوه باعث می شود آل این وان بیش از حد گرم شود و از درون آسیب الکتریکی ببیند.

تعمیر فن آل این وان ایسر

روش های تعمیر فن آل این وان ایسر

پیش از اِعمال راهکارهای ارائه شده در بخش زیر جهت تعمیر فن آل این وان ایسر، ذکر این نکته ضروری است که این روش ها برای آل این وان هایی است که در آن ها از ویندوز ۸  استفاده می شود. اگر از آخرین نسخه ویندوز ۸ استفاده نمی کنید، برخی از اطلاعات موجود در این مطلب ممکن است متفاوت باشد. شما می توانید آخرین نسخه ویندوز ۸ را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنید.

برخی تنظیمات پاور در آل این وان ایسر، باعث می شود فن این دستگاه برای یک محیط خانگی معمولی بیش از حد فعالیت کند. اگر از رایانه در محیط آرام استفاده می کنید که در آن دمای پایدار و ملایم (تا ۳۰ درجه سانتیگراد یا ۸۶ درجه فارنهایت) است، تنظیمات برق را به یک مصرف انرژی پایین تر تنظیم کنید. برای تنظیم تنظیمات قدرت از مراحل زیر استفاده کنید:

  • کامپیوتر را روشن کنید و صبر کنید تا ویندوز باز شود.
  • در صفحه شروع، برنامه «پاور» را تایپ نمایید و سپس از میان نتایج جستجو، عنوان Choose a power plan را برگزینید.
  • پنجره Power Options نمایش داده می شود.
  • Power Saver را انتخاب کنید و پنجره را ببندید.
  • در این مرحله جهت تکمیل فرآیند تعمیر فن آل این وان ایسر، نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه دارید.
  • پس از راه اندازی مجدد دستگاه، اگر فن آرام شده باشد، مشکل حل شده است.
  • اگر فن هنوز پر سروصدا است، با گام بعدی برای تمیز کردن فن های خنک کننده ادامه دهید.

واحد تعویض فن آل این وان ایسر

واحد تعمیر و تعویض فن آل این وان ایسر یکی از واحدهای فعال در این نمایندگی است که تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش را به متقاضیان ارائه می دهد. البته از آنجا که تعمیر سخت افزاری فن معیوب و از کار افتاده کار چندان به صرفه ای نیست، بیشتر سرویس های ارائه شده در این واحد، مربوط به تعویض فن آل این وان ایسر است.

تشخیص این مسئله که آیا امکان تعمیر فن آل این وان ایسر وجود دارد یا خیر، با بررسی کارشناسان سخت افزاری تعیین شده و به دارنده دستگاه اعلام می گردد. تلاش کارشناسان ما آن است تا حتی الامکان قطعه معیوب تعمیر شود تا دستگاه با قطعات اورجینال و اصلی خود به کار ادامه دهد.

اما در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن آل این وان ایسر بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

تعمیرات آل این وان ایسر

تعمیر آل این وان ایسر به ویژه تعمیر فن آل این وان ایسر در این مرکز با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیرات و به دست مجموعه‌ای از زبده‌ترین کارشناسان تعمیرات آل این وان ایسر انجام می پذیرد.

کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره های تخصصی تعمیرات، قادر به رفع هرگونه اشکال نرم افزاری و سخت افزاری در All-in-one ایسر هستند. جهت تعمیر آل این وان acer کافی است تا با حضور در این مرکز، اشکال ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیرات ایسر

مرکز تعمیرات ایسر در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران این برند، تیمی از زبده ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.

بهره مندی مرکز تعمیرات ایسر از «کارشناسان توانا» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ایسر از جمله تعمیر فن آل این وان ایسر گردد. همچنین کاربران صرف نظر از نوع دستگاه و اشکال ایجاد شده در آن، بتوانند کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابند. 

برای آشنایی با واحد های مختلف این مجموعه به مطلب «تعمیرات ایسر» مراجعه کنید.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی ایسر در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

Rate this post