اشتراک گذاری

تعمیر تبلت Acer

تعمیر تبلت acer، یکی از خدمات تخصصی است که نمایندگی ایسر به کاربران خود ارائه می دهد. در راستای ارائه ی سرویس های هرچه تخصصی تر به کاربران، کلیه ی مراحل ترمیم این محصول زیر نظر زبده ترین کارشناسان حوزه ی تعمیرات تبلت انجام می گردد.

همچنین انواع ابزار و قطعات یدکی مورد نیاز برای رفع مشکلات این دستگاه فراهم شده تا فرآیند تعمیرات با سرعت و کیفیت بیشتری همراه گردد. از آنجا که مدیریت این مجموعه، تاکید ویژه ای بر افزایش سطح اطلاعات کاربران دارد، تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی مواردی در مورد تعمیر تبلت acer بپردازیم. با این امید که مطالب ارائه شده بتوان برای شما عزیزان مفید واقع شود.

AcerService.ir، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی، واحد تعمیر تبلت Acer را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیر تبلت Acer راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت و موبایل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.

همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری این مرکز، با دارابودن آرشیو کامل Firmware کلیه تبلت های اورجینال و چینی ، خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند.

تعمیر تبلت Acer و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته ، مدرن و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع تبلت به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی . ( مشاوره و بازدید رایگان ) این واحد به عنوان اولین گروه تعمیر تبلت Acer در کشور و با دارا بودن مجموعه کاملی از قطعات تبلت از جمله تاچ ، ال سی دی و آی سی های انواع تبلت Acer ، آماده تامین قطعات تبلت و تعمیر تبلت Acer با قیمتی اقتصادی برای همکاران عزیز در سراسر کشور می باشد.

موارد تعمیر تبلت acer

همانطور که اطلاع دارید، تبلت جزء دستگاه هایی است که قطعات بی شماری در آن وجود داشته و با همکاری یکدیگر، عملیات مورد نیاز کاربر را انجام می دهند. بروز مشکل در هریک از این قطعات، می تواند منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد تبلت شده و نگرانی هایی را برای کاربر در پی داشته باشد.

از موارد اصلی در تعمیر تبلت acer، باید به مشکلاتی همچون: بروز بوی سوختگی از تبلت، آبی شدن صفحه ی تبلت، عدم عملکرد پورت های usb و sd card تبلت، شارژ نشدن تبلت و یا خالی شدن ناگهانی باتری، مشکلات صدا و اسپیکر، شکستن صفحه نمایش تبلت و مشکلاتی از این دست اشاره کرد.

البته اختلالات نرم افزاری از قبیل: فرمت شدن خود به خودی تبلت، ویروسی شدن تبلت، پاک شدن اطلاعات و … را نیز باید به موارد تعمیر تبلت acer اضافه کرد. نکته ی قابل توجه اینکه کلیه ی مشکلات مطرح شده، باید تنها توسط متخصصین دو حوزه ی نرم افزار و سخت افزار بررسی و مورد ترمیم قرار گیرند.

دلایل مورد بررسی در تعمیر تبلت acer

از جمله مهم ترین دلایلی که در تعمیر تبلت acer مورد توجه قرار می گیرد، می توان به خرابی و سوختن بردهای این دستگاه اشاره نمود. مشکلاتی همچون نشت آب و نفوذ آلودگی نیز می تواند به بروز اختلالاتی در دوربین، اسپیکر و بلندگوی این محصول منجر شود.

ایجاد ضربه و یا پرت شدن تبلت از ارتفاع نیز به عنوان دلایلی هستند که در ترمیم این محصول اهمیت دارند. خرابی باتری، مشکلات تاچ، خرابی قطعات داخلی ال سی دی، شکست بدنه ی تبلت و مواردی مشابه، دیگر دلایل سخت افزاری هستند که خرابی و بروز اختلالاتی را در عملکرد تبلت به دنبال دارند.

در بخش نرم افزار، نصب برنامه ها و اپلیکیشن ها از منابع غیر معتبر به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل بروز مشکل در تبلت شناخته می شود. این منابع ممکن است امنیت کافی را نداشته و با ارائه ی برنامه های آلوده، دستگاه را با هجوم ویروس ها روبرو سازند. به طور کلی، مجموعه ی دلایل نرم افزاری و سخت افزاری هستند که به خرابی این دستگاه و در نتیجه، تعمیر تبلت acer منجر می گردند.

برخی از خدمات ارائه شده در واحد تخصصی تعمیر تبلت Acer به شرح زیر است:


  • تعمیر باتری تبلت Acer
  • تعویض باتری تبلت Acer
  • تعمیر دوربین تبلت Acer
  • تعویض دوربین تبلت Acer
  • تعمیر آی سی تغذیه تبلت Acer و سایر قطعات سخت افزاری تبلت Acer
  • تعویض تاچ تبلت Acer
  • تعمیر تاچ تبلت Acer
  • تعویض ال سی دی تبلت Acer
  • تعمیر ال سی دی تبلت Acer
  • تعمیر برد تبلت Acer
  • تعویض پلیت آنتن تبلت Acer
  • فلش نرم افزاری تبلت Acer
  • نصب رام تبلت Acer
  • تعویض آی سی تغذیه تبلت Acer
  •  سایر قطعات سخت افزاری تبلت Acer
  • تعمیر اسپیکر تبلت Acer
  • تعویض اسپیکر تبلت Acer
  • تعمیر میکروفن تبلت Acer
  • تعویض میکروفن تبلت Acer
  • تعمیر پلیت آنتن تبلت Acer

روش های تعمیر تبلت acer

عمده ترین روش های تعمیر تبلت acer، به ترمیم و رفع خرابی های قطعات این دستگاه، و نیز حل مشکلات نرم افزاری آن اشاره دارد. به این شکل که پس از بررسی و عیب یابی دقیق و تخصصی و کشف منشأ و دلیل مشکل، قطعه ی مورد نظر مورد تعمیر قرار گرفته و به تبع آن، ایراد دستگاه نیز برطرف می گردد.

به عنوان مثال، با حذف برنامه ی معیوب، فلش کردن، تعمیرات تخصصی اسپیکر و میکروفن، ترمیم تاچ و ال سی دی، تعمیر دوربین و اقداماتی از این دست، می توان اختلالات مختلف تبلت را برطرف نمود. تعویض قطعات نیز به عنوان یکی از روش های مهم در تعمیر تبلت acer مورد توجه تعمیرکاران قرار دارد.

البته این روش، پس از آزمایش کلیه ی راه های تعمیراتی و حصول اطمینان از نتیجه بخش نبودن آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط، تبلت باز شده و قطعه ی معیوب، با یک نمونه ی با کیفیت و اورجینال، جایگزین می گردد.

بدین ترتیب، مشکل برطرف شده و دستگاه جانی دوباره می گیرد. برای اطمینان از تعمیر صحیح و اصولی تبلت ایسر خود، توصیه می کنیم این کار را به افراد ماهر و مراکز معتبر بسپارید.

واحد تعمیرات تبلت acer

واحد تعمیرات تبلت acer، به منظور ارائه ی خدمات تعمیراتی مربوط به این محصول راه اندازی شده است. در این مرکز، متخصصین ماهر و با تجربه ای فعالیت می کنند که با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار روز دنیا، اقدام به تعمیر مشکلات این دستگاه و یا تعویض قطعات معیوب آن می نمایند.

از جمله مواردی که خدمات این مرکز را اراتقاء بخشیده، استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در تبلت خود و لزوم بررسی و تعمیرات آن، می توانید به واحد تعمیرات تبلت acer مراجعه کرده و از خدمات تخصصی این واحد بهره مند شوید.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است. در نمایندگی acer، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. در بخش فروش، تولیدات شرکت acerشامل: دستگاه کپی، پرینتر، اسکنر، دوربین و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی ایسر، مشاوره های بعد از فروش و گارانتی محصولات ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات ایسر

واحدهای تعمیرات ایسر، به منظور ترمیم تخصصی انواع محصولات این شرکت راه اندازی شده اند. در این واحدها، ابزارآلات و دستگاه هایی وجود دارد که می توان آنها را به روزترین نمونه های موجود دانست.

مهندسین مجرب در هریک از واحدها، با بهره گیری از این تجهیزات، دستگاه دارای مشکل را عیب یابی و تعمیر می نمایند. کلیه تولیدات کمپانی ایسر اعم از دوربین، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و … در صورت بروز مشکل باید تنها توسط متخصصین این حوزه تعمیر گردند. در غیر این صورت، ممکن است دچار مشکلات جدی تری گردند. لذا توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه نقص، تنها به واحدهای تعمیرات acer مراجعه نمایید.

Rate this post