اشتراک گذاری

تعمیرات لبتاپ ایسر

تعمیرات لبتاپ ایسر ، به تمامی اقداماتی اشاره دارد که با هدف تشخیص و رفع مشکلات این محصول انجام می گردد. لپ تاپ محصولی است که فعالیت های آن، به واسطه هماهنگی بین چندین بخش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. هریک از این بخش ها، پیچیدگی های خاص خود را داشته و تعمیرکاران باید تخصص کافی برای بررسی و رفع مشکلات آنها را داشته باشند.

تکنسین های فعال در نمایندگی ایسر، کارشناسان ارشدی هستند که تجربه بالایی در حوزه آی تی داشته و قادر به انجام تعمیرات لپ تاپ در سطحی تخصصی و حرفه ای می باشند. به واسطه همین تخصص و تجربه است که انواع مشکلات این محصول در نمایندگی مذکور برطرف شده و کاربران شاهد دریافت خدمات با کیفتی در زمینه تعمیرات لبتاپ ایسر هستند. برای آشنایی با مراحل و جزئیات این فرایند، شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می نماییم.

تعمیرات لبتاپ ایسر

مشکلات مطرح در تعمیرات لبتاپ ایسر

مشکلات مطرح در تعمیرات لبتاپ ایسر، به دو بخش اصلی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند.

مشکلاتی از قبیل: خرابی هارد دیسک، خرابی رم، خرابی کارت گرافیک، خرابی مادربرد، سوختن cpu، شکستن قاب، خرابی لولا، مشکلات کیبورد، خرابی اسپیکر، خرابی ال سی دی، مشکلات شارژ و خرابی باتری، پاک شدن اطلاعات، کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن سیستم، خاموش یا ریست شدن لپ تاپ و مواردی از این دست، اصلی ترین اختلالاتی هستند که کاربران لپ تاپ ایسر ممکن است با آنها مواجه شوند.

توجه داشته باشید که بروز و تداوم هریک از این مشکلات، می تواند ناشی از وجود از آسیب های جدی در یکی از قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری و یا هردوی این بخش ها باشد. بنابراین لازم است به محض مشاهده این موارد، به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کرده و اقدامات لازم برای تعمیرات لبتاپ ایسر خود را انجام دهید. ترمیم این محصول توسط افراد ناشی، ممکن است مشکلات دستگاه را بیشتر نموده و شما را متحمل هزینه هایی سنگین تری کند.

تعمیرات سخت افزاری لبتاپ ایسر

اقداماتی همچون: تعمیر مادربرد، تعمیر یا تعویض cpu، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، ترمیم رم، تعمیر هارد دیسک، تعمیر تخصصی اسپیکر، تعمیر یا تعویض لولا، تعویض قاب، ترمیم کیبورد، تعمیر ال سی دی، تعمیر یا تعویض باتری و …، در حوزه فعالیت های تعمیرات سخت افزاری لبتاپ ایسر قرار می گیرند.

انجام این اقدامات، نیاز به شناخت کامل قطعات و تسلط بر روش های تعمیری آنها دارد. اگر تعمیرکار مهارت کافی در ترمیم این قطعات را نداشته باشد، تعمیرات لبتاپ ایسر با مشکلات جدی مواجه شده و ممکن است دستگاه دچار آسیب های جبران ناپذیر شود.

این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که در نمایندگی ایسر، تکنسین هایی حضور دارند که با تکیه بر تخصص، تجربه و مهارت خود در حوزه it، می توانند هرگونه مشکل سخت افزاری لپ تاپ شما را برطرف کرده و دستگاه را مثل روز اول به شما تحویل دهند.

تعمیرات نرم افزاری لبتاپ ایسر

تعمیرات نرم افزاری لبتاپ ایسر، شامل اقداماتی است که در جهت اصلاح مشکلات سیستم عامل و برنامه های این محصول انجام می شود. ویروس کشی، نصب و ارتقاء ویندوز، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه ها، حذف برنامه های معیوب، رفع مشکلات ویندوز، رفع مشکلات بوت نشدن سیستم و موارد این چنین، کاربردی ترین روش هایی هستند که برای تعمیرات لبتاپ ایسر در بخش نرم افزار اجرا می شوند.

شاید این اقدامات به نظر ساده بیایند؛ اما لازم است بدانید که گاهی در طول اجرای هریک از روش های ذکر شده، مشکلاتی به وجود می آید که کاربران و حتی تعمیرکاران مبتدی با آنها آشنا نبوده و در رفع آنها ناتوان خواهند بود. به همین دلیل بهتر است تعمیرات نرم افزاری لبتاپ ایسر خود را بر عهده کارشناسان ارشد نرم افزار گذاشته و به این ترتیب، از بروز مشکلات جدی تر در محصول خود جلوگیری نمایید.

پیشگیری از تعمیرات لبتاپ ایسر

برای اینکه از بروز مشکل در لپ تاپ خود جلوگیری کرده و نیازی به انجام مراحل تعمیرات لبتاپ ایسر نداشته باشید، لازم است که نکاتی را در نگهداری از این دستگاه رعایت نمایید. به عنوان مثال، تا حد امکان از بروز ضربه به این محصول و یا افتادن آن جلوگیری کنید. لپ تاپ ایسر خود را در یک محیط تمیز و به دور از گرد و خاک و آلودگی نگه داری نمایید.

برای شارژ کردن دستگاه از یک محافظ برق با کیفیت استفاده کنید. برنامه های مورد نیاز خود را از مراکز رسمی و به صورت اورجینال تهیه و نصب نمایید. از نصب یک آنتی ویروس قدرتمند در لپ تاپ ایسر خود و به روزرسانی منظم آن غافل نشوید. با رعایت این نکات ساده، می تواند از بروز مشکل در این محصول جلوگیری کرده و از شر زحمات و هزینه های تعمیرات لبتاپ ایسر رها شوید.

تعمیر لپ تاپ ایسر

اختصاص یک واحد مجزا به تعمیر لپ تاپ ایسر، یکی از خدمات ویژه نمایندگی این شرکت به شمار می رود. این واحد، تجهیزات بسیار پیشرفته ای مجهز شده که فرایند ترمیم محصول را برای تعمیرکاران بسیار راحت تر نموده است. به واسطه حضور کادر فنی قوی و حرفه ای در این واحد، سطح کیفی خدمات ارتقاء یافته و کاربران شاهد رفع کلیه مشکلات لپ تاپ خود هستند.

به منظور استفاده از سرویس های تعمیر لپ تاپ ایسر، می توانید با این واحد تماس گرفته و مشاوره های تخصصی را نیز از همکاران ما دریافت نمایید.

تعمیرات لبتاپ ایسر / تعمیرات نوت بوک ایسر

تعمیرات لبتاپ ایسر و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لبتاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی انجام می گیرد.

AcerService.ir یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات نوت بوک ایسر و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لبتاپ ( نوت بوک ) و انواع بردهای الکترونیکی محصولات ایسر ارائه میدهد.

در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیرات نوت بوک ایسر

خدمات تخصصی تعمیرات لبتاپ ایسر

  •  ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لبتاپ ایسر ، تعمیرات LED لبتاپ ایسر و تعویض LCD و LED لبتاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیرات شارژر لبتاپ ایسر ( آداپتور لبتاپ ایسر )
  • تعمیرات کیبورد لبتاپ ایسر و تعویض کیبورد انواع لبتاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )
  • تعمیرات وایرلس لبتاپ ایسر ، تعمیرات بلوتوث لبتاپ ایسر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لبتاپ ایسر ( wifi , bt )
  • تعمیرات لولای شکسته لبتاپ ایسر ، تعمیرات قاب شکسته لبتاپ ایسر و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لبتاپ ایسر
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

  • تعمیرات مادربرد لبتاپ ایسر ( مادربرد نوت بوک ایسر ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی
  • تعمیرات هارد دیسک لبتاپ ایسر ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک

  • تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لبتاپ ایسر ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )

  • تعمیرات باتری لبتاپ ایسر ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )

  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لبتاپ ایسر یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لبتاپ ایسر ( نوت بوک ایسر )

  • تعمیرات مودم لبتاپ ایسر و تعویض انواع مودم لبتاپ ایسر (Modem )

  • تعمیرات گرافیگ لبتاپ ایسر و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لبتاپ ایسر (VGA)

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لبتاپ ایسر

  •  بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لبتاپ ایسر
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لبتاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لبتاپ ایسر
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لبتاپ های ایسر ( نوت بوک های ایسر )

  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …

  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لبتاپ های ایسر ( نوت بوک های ایسر )

نمایندگی ایسر

کلیه خدمات مورد نیاز کاربران در حوزه های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی ایسر، در نمایندگی ایسر به متقاضیان ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی ایسر، اهمیت بسیاری برای رعایت اصول مشتری مداری قائل بوده و در همین راستا، از کارشناسان مجربی در کلیه بخش ها دعوت به عمل آورده است. این کارشناسان، به واسطه برخورداری از تخصص و تجربه بالا، خدمات و سرویس های بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهند.

نمایندگی acer همچنین با ارائه گارانتی خدمات، توانسته گامی بلند در جهت جلب رضایت کاربران برداشته و در طول سالها فعالیت خود، به عنوان مرکزی مطمئن و تخصصی شناخته شود.

تعمیرات ایسر

واحدهای تعمیرات ایسر، با هدف انجام فرایند تعمیر محصولات این شرکت به صورت تخصصی ایجاد شده اند. در هریک از این واحدها، بررسی و تعمیرات یکی از انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر، گوشی و تبلت، دوربین، تجهیزات جانبی و … ایسر انجام می شود.

هر واحد به ابزار و دستگاه های جدید در زمینه ترمیم محصول مورد نظر مجهز شده و تعمیرکاران مجربی در آنها مشغول به فعالیت می باشند. واحدهای تعمیرات ایسر، به سبب مواردی که ذکر شد، توانسته خدمات متمایزی را به کاربران ارائه نموده و تعمیرات محصولات ایسر را در بالاترین سطح کیفی ارائه دهند.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
Rate this post