اشتراک گذاری

برترین لپ تاپ های تجاری ایسر

کمپانی صاحب نام ایسر به تولید و ساخت لپ تاپ های مقرون به صرفه برای مشتریان پرو پا قرص خود معروف شده و کمتر کسی انتظار دارد که این کمپانی محبوب لپ تاپ های تجاری نیز عرضه کرده باشد. اما جالب است بدانید که این سازنده کهنه کار، همواره گزینه های شگفت انگیز و جذابی برای فعالان اقتصادی و مدیران  داشته و توانسته است نیازهای این دست از کاربران را به خوبی پاسخ دهد.

از جمله تولیدات ایسر لپ تاپ های تجاری این کمپانی است که قابلیت های ارزشمندی را در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد. در این مطلب به معرفی و بررسی ویژگی های سه مدل از بهترین لپ تاپ های تجاری ساخت این کمپانی می پردازیم. خدمات فروش و تعمیرات لپ تاپ تخصص ما در نمایندگی ایسر است.

مشخصات کلی برترین لپ تاپ های تجاری ایسر

گفتنی است، این دست از لپ تاپ های ایسر نه تنها بسیار باریک و حمل پذیر هستند، بلکه برای انجام کارهای مالتی تسکنیگ یا همان چند منظوره طراحی شده  و در انواع  ۲ در ۱ تولید می شوند.

بنابراین اگر به دنبال لپ تاپی مقرون به صرفه هستید که بتواند نیازهای کسب و کاری شما را پوشش دهد، می توانید بروی لپ تاپ های ایسر نیز حساب باز کرده و براساس سلیقه خود نمونه متناسب تری را انتخاب کنید.

به عنوان شاخصه های اصلی این دست از محصولات ایسر می توان به کیفیت بالا، ذخیره سازی مناسب، نمایشگر خارق العاده آن اشاره داشت. علاوه بر همه اینها، این محصولات از طراحی بسیار جمع و جوری بهره برده که براساس آن می توانند براحتی در کیف شما جا شده و در کنفرانس ها یا سفرهای کاری و پروازهای طولانی مدت شما را همراهی کند.

لپ تاپ Acer Aspire E 15

به عنوان دومین لپ تاپی که در رده برترین لپ تاپ های تجاری ایسرجای گرفته است می توان از Acer Aspire E 15 نام برد. بدون شک طراحی و ساخت یک لپ تاپ مقرون به صرفه تجاری کار آسانی نیست اما کمپانی بلند آوازه ایسر، با عرضه این محصول نشان داد که به خوبی از پس این کار نیز برآمده است.

این لپ تاپ تجاری از یک نمایشگر۱۵٫۶ اینچی رنگی بهره مند بوده و دارای کیفیت تصویر فول اچی دی با رزولوشن  ۱۹۲۰ x1080 است که به کمک آن تصاویر واضح و شفاف را به همراه آورده است.

همچنین این دستگاه قادر است به مدت ۸:۱۶ ساعت برای شما شارژ نگه داشته که از این بابت دیگر نیازی نیست نگران گذر زمان باشید.

به هرحال، تنوع پورت ها، صفحه کلید راحت و کامل، ویژگی های امنیتی، مقرون به صرفه بودن، پردازنده اینتل Core i3، رم با ظرفیت ۴GB و وزن ۵٫۶ پوندی نیز از دیگر افزونه های مهم لپ تاپ Acer Aspire E 15 محسوب شده و بدین سان این لپ تاپ را به گونه ای زیرکانه در صف برترین لپ تاپ های تجاری ایسر جای داده است.

لپ تاپ Acer Aspire S 13

این محصول از جمله برترین لپ تاپ های تجاری ایسر به شمار رفته و گزینه های ارزشمند فراوانی را در اختیار کاربران تجاری قرار داده است. قلبت تپنده  این دستگاه حرفه ای از پردازنده Core i5 قدرت گرفته و دارای ظرفیت رم معادل ۸GB می باشد.

لپ تاپ Acer Aspire S 13 دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی است. رزولوشن این نمایشگر برابر با۱۹۲۰  ۱۰۸۰ x بوده که براساس آن تصاویری درخشنده و شفاف را به ارمغان آورده است.

از آنجایی که عمرباتری و وزن، دو پارامتر حائز اهمیت در یک لپ تاپ تجاری محسوب می شوند، می توان هر دو گزینه را در این محصول مشاهده کرد. چراکه، این لپ تاپ نیز از طراحی سبک وزنی بهره برده و قادر است به میزان ۹:۴۸ ساعت شارژ نگه داشته و از این حیث، برای سفرهای مکرر نمونه ای ایده آل به شمار می رود.

همچنین دوپورت USB3، اسلات کارت SD، جک هدفون/ میکروفون، پورت  USB Type-cرا نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این دستگاه اضافه کنید.

لپ تاپ Acer Spin 5

ازجمله دیگر محصولاتی که در کالکشن برترین لپ تاپ های تجاری ایسر دیده می شود می توان از Acer Spin 5 یاد کرد. این لپ تاپ نیز علاوه بر ظاهر مرتب، مورد استفاده کسب و کاری قرار گرفته و بسیار کارآمد می باشد.

به یاد داشته باشید، قیمت پایین این دستگاه ۲ در ۱ به هیچ عنوان شما را دل نگران نکند، چرا که این محصول ارزشمند علاوه بر ویژگی انعطاف پذیری خود بسیار قابل اطمینان خواهد بود.

ناگفته نماند، نمایشگر این دستگاه بصورت شیشه ای بوده که برای استفاده تمام مدت، در کل روز خیلی ایده آل نمی باشد. اگرچه، شما می توانید یک فیلتر ضد انعکاسی برای آن تهیه کرده و از این جهت خیال خود را برای همیشه راحت کنید.

شایان ذکر است، بدنه فلزی بسیار باریک، پردازنده قدرتمند نسل هشتم اینتل Core i7، رم با ظرفیت ۸GB، ذخیره شارژ به مدت زمان ۷:۱۵ ساعت، از شاخصه های کلی این محصول برجسته محسوب می شوند.

علاوه برآن، این لپ تاپ نه تنها از یک صفحه کلید بسیار راحت بهره برده بلکه، دارای نمایشگری بزرگ است که این ویژگی به کاربر امکان می دهد تا در یک سفر طولانی مدت یا به هنگام استراحت از تماشای فیلم های مورد علاقه اش لذت بیشتری ببرد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر، عاملیت رسمی و معتبر فروش و تعمیر محصولات کمپانی ایسر می باشد. کادر متخصص و فنی واحدهای مختلف این مرکز، از میان برترین و حرفه ای ترین کارشناسان باتجربه و دوره دیده ای انتخاب شده اند که با تکیه بر تجربه چندین ساله خود، می توانند خدمات با کیفیتی را در حوزه های متفاوت به کاربران ارائه نمایند.

همچنین، بخش فروش نمایندگی ایسر، جدیدترین لپ تاپ ها، کامپیوترها و لوازم جانبی این شرکت را به صورت اصل و اورجینال وارد کشور کرده و برای فروش به کاربران عرضه می نماید.

شایان ذکر است، بخش تعمیرات نیز به بررسی دقیق و مشکلات عملکردی این محصولات پرداخته و آنها را به گونه ای عالی برطرف می سازند. از سویی دیگر،  خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی ایسر به کاربران ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به نصب و راه اندازی  انواع محصولات، مشاوره های پس از فروش و گارانتی فروش و مواردی مشابه اشاره داشت.

واحد تعمیرات ایسر

بررسی اصولی و دقییق محصولات شرکت ایسر در واحدهای تعمیرات ایسر به شیوه ای کاملأ تخصصی و حرفه ای انجام می شود. برای تسریع فرایند تعمیر و نیز افزایش تمرکز کارشناسان، هر واحد به محصولی خاص اختصاص یافته است. به عنوان مثال، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات لپ تاپ، در واحدهای تخصصی لپ تاپ ایسر انجام می گردد.

از سویی دیگر، هر یک از این واحدها متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزارها و قطعات ممتاز مجهز شده اند و کارشناسان با استفاده از آنها، انواع نواقص و ایرادات را برطرف می کنند. همچنین، در واحدهای تعمیرات ایسر، برای تعویض قطعات آسیب دیده دستگاه ها از نمونه های اصل و اورجینال استفاده می شود. از این رو کاربران می توانند از لحاظ تعمیر درست و دقیق دستگاه های خود اطمینان خاطر داشته باشند.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ایسر را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post