اشتراک گذاری

تعمیرات تبلت Acer

تعمیرات تبلت Acer یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر است که به یُمن وجود کارشناسان زبده و مجرب با  بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیرات تبلت Acer در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد.

در صورتی که شما نیز یکی از کاربران تبلت ایسر می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر تبلت ایسر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. مدیریت مرکز تعمیرات تبلت ایسر به دلیل اطمینان از زبدگی و تبحر کارشناسان مجموعه خویش، تمامی عملیات و تعمیرات انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

تعمیر تبلت acer

عیب یابی تخصصی و تعمیرات تبلت  Acer

نخستین مرحله در تعمیرات تبلت Acer عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند.

مرکز تعمیرات تبلت ایسر در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب، تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربرانشان ارزانی دارد.

تعمیرات تبلت ایسر در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات و تعمیراتی است که ممکن است هر یک از کاربران از تبلت های ایسر به آن نیاز داشته باشند. اگر چه تبلت های ایسر‌ در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات تبلت Acer مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت کنند.

تعمیرات نرم افزاری تبلت Acer

تعمیرات نرم افزاری تبلت Acer از دیگر سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس های این حوزه انجام می پذیرد. دارندگان تبلت های گوناگون ایسر می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیر تبلت Acer مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی تبلت های Acer در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی تبلت تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات تبلت Acer عرضه نمایند.

تعمیرات سخت افزاری تبلت Acer

تعمیرات سخت افزاری تبلت ایسر با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در نمایندگی ایسر انجام می پذیرد. دارندگان هریک از تبلت های ایسر می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت Acer ، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار تبلت پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد.

استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب یابی، کار با پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیرات تبلت Acer  است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیرات تخصصی تبلت Acer

ارائه برخی راهکارهای ساده از سوی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت Acer در ارتباط با مشکلات احتمالی در تبلت Acer:

توصیه ما مراجعه به مرکز تعمیرات است. اما اگر بخواهید برخی راه حل ها را بررسی کنید، موراد زیر وجود دارند.  استفاده از این راهکارها مسئولیتی برای سایت ایجاد نکرده و تمامی تبعات آن بر عهده مخاطب است.

افزایش زمان شارژ دستگاه

جهت افزایش مدت زمان شارژ دستگاه این نکات را رعایت نمایید: ۱٫ امکانات ارتباطی تلفن همراه‌ خود را غیر فعال نگه دارید. ۲٫ تصاویر پس زمینه را به رنگ سیاه و سفید، درآورید. ۳٫  بر روی برنامه‌ها، مدیریت کامل داشته باشید.

فراموش کردن پسورد و الگوی ورود به تبلت

 فراموش کردن رمز عبور یکی از مشکلات شایعی است که بارها برای بسیاری از ما نیز اتفاق افتاده است. در صورتی که چنین وضعیتی برای شما پیش آمده راهکار زیر را دنبال نمایید. ابتدا گوشی خود را خاموش کنید و آن را به شارژ بزنید.

کلید ولوم بالا و پاور رو  باهم بگیرید (کلیدهای کم و زیاد کردن صدا). وقتی آرم گوشی یا تبلت را مشاهده کردید کلیدها را رها کرده و چند بار کلید بالا را بزنید. پس از مشاهدۀ آدمک اندروید کلید Home را بزنید. (اگر کلید هوم ندارید نیازی به زدن آن نیست).

سپس وارد صفحه دیگر شده و گزینه  wip/reset factory  را بزنید. پس از چند دقیقه تنظیمات گوشی و قفل گوشی به تنظیمات اولیه کارخانه بازمی‌گردد و شما می‌بایست گزینه ری‌بوت را بزنید. در صورتی که مشکل رفع نشود به مرکز تعمیرات تبلت Acer مراجعه نمایید.

عدم شناسایی سیمکارت از سوی تبلت Acer

در صورتی که تبلت شما سیمکارت موجود را شناسایی نمی‌کند، به پیام خطای ارائه شده از سمت دستگاه توجه نمایید.

در صورتی‌که شما پیام‌هایی نظیر Insert SIM ،SIM not ready ،SIM error  و یا هر خطایی شبیه به‌ آن‌ها را مشاهده کردید، بهتر است دستگاه خود را خاموش کرده و پس از خارج ساختن سیمکارت مجدداً آن‌را وارد نمایید.

چنانچه مشکل همچنان پابرجا بود، سیم کارت دیگری را برروی تبلت امتحان کنید. در صورت تداوم این اشکال به کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت acer مراجعه نمایید.

شیوه حذف برنامه‌های غیرضروری (سیستمی)

در صورتی که حافظه تبلت با چند برنامه سیستمی بی‌استفاده نظیر یوتیوب و گوگل پلاس اشغال شده است و نیاز دارید که این برنامه‌ها را از دستگاه خود حذف کنید، ابتدا لازم است بدانید که بدون روت کردن دستگاه‌تان، امکان حذف برنامه‌های سیستمی وجود ندارد.

به جای حذف، می‌توانید این برنامه‌ها را در بخش Apps منوی تنظیمات طبق مراحل زیر، غیرفعال نمایید: در مرحلۀ نخست وارد بخش تنظیمات شده و پس از مراجعه به قسمت Apps، به‌دنبال برنامه‌های سیستمی بی‌استفاده باشید (توجه نمایید که  باغیرفعال کردن بعضی از برنامه‌ها، برخی از امکانات دستگاه خود را از دست خواهید داد).

در گام بعدی می‌بایست با لمس برنامه مورد نظر، برروی  عبارت Disable ضربه بزنید. در صورت عدم دریافت نتیجه از این راهکار، به کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت acer مراجعه نمایید.

تعمیر قطعات acer

برخی از خدمات ارائه شده در واحد تخصصی تعمیرات تبلت Acer به شرح زیر است:

 
  • تعویض تاچ تبلت Acer
  • تعمیرات تاچ تبلت Acer
  • تعویض ال سی دی تبلت Acer
  • تعمیرات ال سی دی تبلت Acer
  • تعمیرات برد تبلت Acer
  • تعمیرات باتری تبلت Acer
  • تعویض باتری تبلت Acer
  • تعمیرات دوربین تبلت Acer
  • تعویض دوربین تبلت Acer
  • تعمیرات آی سی تغذیه تبلت Acer و سایر قطعات سخت افزاری تبلت Acer
  • تعمیرات اسپیکر تبلت Acer
  • تعویض اسپیکر تبلت Acer
  • تعمیرات میکروفن تبلت Acer
  • تعویض میکروفن تبلت Acer
  • تعمیرات پلیت آنتن تبلت Acer
  • تعویض پلیت آنتن تبلت Acer
  • فلش نرم افزاری تبلت Acer
  • نصب رام تبلت Acer
  • تعویض آی سی تغذیه تبلت Acer و سایر قطعات سخت افزاری تبلت Acer

تعمیرات تبلت Acer

تعمیرات تبلت Acer در این مرکز توسط تیمی از برجسته ترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. با توجه به افزایش سطح کاربرد تبلت و موبایل در میان مردم و نیز سیاست های پیش‌گرفته توسط بسیاری از سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، ادارات و … در استفاده از اینترنت، استفاده از تبلت Acer -در جایگاه یکی از دستگاه‌های موجود در بازار- نیز افزایش یافته است، به ویژه که تبلت های Acer از کیفیت ساخت و قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

به تبع افزایش سطح کاربری این دستگاه، نیاز به خدمات تعمیرات تبلت Acer نیز در میان کاربران آن افزایش یافته است. از همین روست که نمایندگی Acer درصدد برآمده است تا با همکاری تیمی از مهندسان زبده خدمات مورد نیاز کاربران به تعمیرات تبلت Acer را ارائه دهد.

در صورتی که شما نیز دارنده یکی از مدلهای تبلت Acer هستید اما این دستگاه در حال حاضر دچار عیب و نقص گشته می‌توانید جهت تعمیرات آن به مرکز تعمیرات تبلت Acer مراجعه نمایید.

تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه های ایسر ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از دستگاه ها و تولیدات ایسر سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ایسر و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در واحدهای تعمیرات ایسر –از جمله در واحدهای تعمیر تبلت ایسر– به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع نمایند. جهت آشنایی با خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات ایسر به لینک مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیرات acer

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

نمایندگی این برند در بخش فروش مرکزی ایسر ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات ایسر و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های ایسر است. کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی ایسر مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند.

Rate this post