نمایندگی ایسر در شهرستان ها

نمایندگی ایسر در شهرستان ها با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران و دارندگان دستگاه های ایسر ارائه نماید.

کاربران شهرستانی دستگاه های ایسر، صرف نظر از نوع و مدل دستگاه خویش می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی ایسر در شهرستان ها و یا از طریق یک تماس تلفنی کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. فرآیند برخورداری از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر در شهرستان ها در بخش های آتی شرح داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

مشخصات نمایندگی ایسر در شهرستان ها

باتوجه به درخواستهای مکرر کاربران ارجمند شهرستانی مبنی بر فراهم آوردن امکان ارسال دستگاه های معیوب به نمایندگی ایسر و نگرانی آنها به دلیل عدم وجود مرکزی مجاز و استاندارد جهت تعمیرات در شهرستان ها، برآن شدیم تا امکانات و فضای لازم جهت دریافت دستگاه های معیوب از شهرستانها را فراهم آوریم.

از این پس، این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی ایسر در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی ایسر در شهرستان ها :

  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی رسمی ایسر در شهرستانها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی ایسر در شهرستانها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی ایسر در شهرستانها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • گارانتی تمامی خدمات انجام شده در نمایندگی ایسر درشهرستان ها

خدمات نمایندگی ایسر در شهرستان ها

خدمات نمایندگی ایسر در شهرستان ها منحصر به سرویسی خاص نیست و کارشناسان حاضر در این مرکز قادر به ارائه کلیه خدمات و تعمیرات مرتبط با دستگاه های ایسر به دارندگان محصولات این برند می باشند. برخی از خدمات نمایندگی رسمی ایسر در شهرستان ها عبارتند از:

  • سرویس و تعمیر تبلت ایسر
  • سرویس و تعمیر موبایل ایسر
  • سرویس و تعمیر مانیتور ایسر
  • سرویس و تعمیر تی وی مانیتور ایسر
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با گردگیری و سرویس دستگاه های ایسر و ….
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس محصولات ایسر
  • ارائه خدمات همه جانبه در ارتباط با تعمیر محصولات ایسر
  • ارائه تمامی خدمات پس از فروش ایسر
  • سرویس و تعمیر لپ تاپ ایسر
  • سرویس و تعمیر آل این وان ایسر

اخبار شرکت ایسر

تعمیرات ایسر در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها به اثبات رسیده است. کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های ایسر و تدوین اشکالات شایع در آنها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات ایسر بسته‌‌اند.

بد نیست بدانید که کمپانی ایسر در زمینه تولید سرور و سیستمهای ذخیره سازی، پروژکتور، اسمارت فون‌، تلویزیون های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد و برخی شرکت‌های کامپیوترسازی اروپا همانند  Gateway، Packard Bell، eMachines برخی قطعات خود را از این شرکت تأمین می‌کنند. اخبار شرکت ایسر از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات نمایندگی مجاز ایسر در شهرستان ها

کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسر در شهرستان ها علاوه بر ارائه‌ تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ترمیم و تعمیرات ایسر قادر به انجام برخی از خدمات جانبی دیگر نظیر بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته‌ در دستگاه های ایسر و حافظه آنها می باشند. این امر با کمک پیشرفته‌ترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری نظیر pc3000 در این مرکز انجام می‌پذیرد.

جهت بهره‌مندی از تمامی خدمات مذکور می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر بخشی از اطلاعات و مطالب مرتبط با تعمیرات ایسر و دیگر دستگاه های این برند را دریافت نمایید. مقالات نمایندگی مجاز ایسر در شهرستان ها توسط تیمی از زبده ترین و مجرب ترین کارشناسان تعمیر تدوین و تألیف گشته اند.

محصولات ایسر

کارشناسان ما در نمایندگی ایسر در شهرستان ها با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی این کمپانی پیشرو به بررسی و واکاوی محصولات آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از آنها می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. جدیدترین محصولات ایسر از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات ایسر

کاربران دستگاه های ایسر پرسش های متعددی در زمینه ی چگونگی کار با دستگاه های ایسر، قطعات آنها و استفاده ی بهینه از آنها دارند. در این بخش برآنیم تا به ذکر رایج ترین پرسش ها در زمینه ی تعمیرات ایسر بپردازیم. پاسخگویی به این پرسش ها توسط متخصصان تعمیرات ایسر و مهندسان نمایندگی ایسر در شهرستان ها و پس از بررسی و تحلیل تخصصی صورت گرفته است.

در صورتی که شما نیز یکی از کاربران دستگاه های ایسر هستید، مطالعه ی این پرسش و پاسخ ها برای شما بسیار مفید خواهد بود. جهت مطالعه سوالات متداول تعمیرات ایسر با ما همراه باشید.

لینک های مفید

نمایندگی رسمی ایسوس / نمایندگی رسمی ایسر / نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی اچ پی / نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی ریکو / نمایندگی رسمی سامسونگ / نمایندگی رسمی شارپ / نمایندگی رسمی سونی / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی کپی / نمایندگی رسمی کیوسرا / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های ادارینمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلت / نمایندگی اصلی نوت بوک /نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیستو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران