اشتراک گذاری

تعمیر نوت بوک ایسر

مرکز تعمیر نوت بوک ایسر یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لپ تاپ در کشور است. این مرکز با بیش از 20 سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات نوت بوک (لپ تاپ) و انواع بردهای الکترونیکی، در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن به کلیه نهادها، ارگانها، سازمانها و مراکز اداري، صنعتي، بازرگاني، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیر نوت بوک ایسر و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان به صورت تخصصی و 100% تضمینی انجام می گیرد.

تعمیرات نوت بوک ایسر

تعمیر تخصصی نوت بوک ایسر

مرکز تخصصی تعمیرات نوت بوک Acer بهترین مکان برای مراجعه آندسته از افرادی است که کاربر یکی از لپ تاپ های هستند اما در طول روزهای اخیر –به هر دلیل- دستگاه مورد استفاده‌شان دچار اختلال و خرابی گشته است. این گروه از کاربران می توانند به مرکز تعمیر نوت بوک ایسر مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ ایسر را شامل می‌گردد. در بخش زیر به برخی از تخصصی‌ترین خدمات قابل دریافت در این مرکز اشاره می‌گردد.

تعمیر و تعویض فن نوت بوک ایسر:

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر نوت بوک ایسر است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. از آنجا که غالب اشکالات پیش آمده در فن لپ تاپ، آلودگی این قطعه و انباشت گردوغبار در آن است، نخستین توصیه ما جهت رفع اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه، گردگیری و سرویس آن است. اگر فن لپ تاپ مورد سرویس قرار نگیرد و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای درون لپ تاپ را از دست می دهد و از کار می افتد.

این اتفاق در نهایت سبب خرابی فن شده و تعمیر آن را ضروری می‌سازد. در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

تعمیرات نرم افزاری نوت بوک ایسر:

خدمات دیگر ارائه شده در مرکز تعمیرات نوت بوک ایسر مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از: نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در نمایندگی تعمیر نوت بوک ایسر، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و… .

تعمیر کارت گرافیک نوت بوک ایسر:

کارت گرافیک که با نام های کارت ویدئو، کارت نمایشگر، آداپتور نمایشگر، آداپتور گرافیک و برد گرافیک نیز شناخته می‌شود -و در لاتین از آن با نام graphics card  یاد می شود،- یک کارت توسعه است که تصاویر خروجی را برای نمایشگر تولید می‌کند. خوشبختانه در ارتباط با اکثریت لپ تاپ های موجود در بازار، امکان تعویض یا ارتقاء گرافیک لپ تاپ وجود دارد. اما باید توجه داشت در حالتی که چیپ گرافیک روی مادربورد لحیم شده باشد تعویض یا ارتقاء گرافیک لپ تاپ خیلی سخت می شود و نیاز به مهارت و تخصص ویژه‌ای دارد.

در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه می‌توانید به مرکز تعمیر نوت بوک ایسر مراجعه نمایید. کارشناسان این مرکز قادر به ارتقاء چیپ گرافیک بوده و این کار را  به صورت حرفه‌ای  بدون آسیب رساندن به چیپ گرافیک و مادربورد لپ تاپ انجام می دهند.

تعمیر کارت شبکه نوت بوک ایسر:

اتصال به اینترنت جز از طریق کارت شبکه لپ تاپ امکان‌پذیر نیست. همین موضوع سبب شده تا کارت شبکه لپ تاپ حیاتی‌ترین جزء در اتصال کاربر لپ تاپ به دنیای اینترنت گردد. اصولاً کارت شبکه لپ تاپ چیزی برای خراب شدن ندارد. اشکالات پیش آمده در این بخش معمولاً یا به دلیل بروز خطا در اتصالات و یا به دلیل وجود ایراد در سیستم عامل دستگاه است.

در صورتی که اشکالات پیش آمده در کارت شبکه با تنظیمات معمول و رایج برطرف نگردند و خرابی سخت افزاری این بخش محرز گردد، کارشناسان تصمیم به تعویض کارت شبکه نوت بوک ایسر می‌گیرند. به دلیل موقعیت سخت افزاری این بخش از دستگاه و وجود قطعات حساس و آسیب‌پذیر در جوار آن، توصیه می‌شود تعویض این بخش از دستگاه صرفاً به دست کارشناسان این حوزه و با استفاده از تجهیزات ویژه این کار انجام پذیرد.

تعمیر مادربرد نوت بوک ایسر:

مادربرد، عنصری تأثیرگذار در افزایش یا کاهش کیفیت کارکرد یک لپ تاپ است؛ بدیهی است بروز خرابی و نقص در این قطعه سبب افت عملکرد تمامی قطعات دستگاه ‌گردد و تعویض یا تعمیر آن را ضروری گرداند. خرابی مادربرد نشانه‌هایی دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهد شد. یکی از نشانه های خرابی مادربرد نوت بوک ایسر آن است که دستگاه به کلی از کار بیفتد و روشن نشود.

نشانه دوم خرابی مادربرد آن است که با فشردن کلید پاور دستگاه هیچ نوری از ال ای دی های دستگاه ساطع نشود. سومین مورد از نشانه های خرابی مادربرد لپ تاپ آن است که دستگاه روشن شده و شروع به فعالیت می کند اما تصویر تولید شده روی نمایشگر LCD ناقص و درهم است. مورد دیگری که می‌تواند نشانه‌ای دال بر خرابی مادربرد لپ تاپ باشد آن است که لپ تاپ گاه به خوبی با منبع تغذیه کار کند اما قادر به شارژ کردن باتری نباشد. در صورت مشاهده هر یک از نشانه‌ها، می‌بایست بخش مادربرد لپ تاپ بررسی شده و در صورت نیاز جهت تعمیر نوت بوک ایسر اقدام کرد.

بازیابی اطلاعات هارد نوت بوک ایسر:

بدسکتوری بالا و هنگ کردن هارد، ایرادات ماژولی و دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد فرمت یا حذف و دیلت شده، ریکاوری هارد صدادار، بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر یا تعویض برد هارد سوخته، کند بودن و گیر کردن هارد اکسترنال و … برخی از مواردی هستند که کار ریکاوری اطلاعات را دشوارتر و به تبع آن هزینه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ را بیشتر می سازند.

نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد. برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می‌کنند. بسیار متفاوت خواهد بود. مرکز تعمیر نوت بوک ایسر یکی از تخصصی‌ترین مراکز ارائه‌دهنده سرویس‌های مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد انواع نوت بوک ایسر که در این راه از تخصصی‌ترین ابزار مربوطه استفاده می‌کند.

تعویض باتری نوت بوک ایسر:

تعمیر و تعویض باتری نوت بوک ایسر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر نوت بوک ایسر است که در پارتی مجزا و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. خرابی باتری لپ تاپ نشانه‌هایی دارد که برخی از آنها عبارتند از: روشن نشدن دستگاه حتی به همراه شارژر، خاموش شدن دستگاه پس از مدت زمان کمی از روشن شدن، شارژ نشدن دستگاه و… .

خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه که با حضور در مرکز تعمیر تخصصی لپ تاپ قابل دریافت است عبارت است از: احیا باتری لپ تاپ، تعویض سلول باتری لپ تاپ، شوک دادن به باتری لپ تاپ (پس از عیب یابی باتری)، تست باتری لپ تاپ، کالیبره کردن باتری لپ تاپ، عیب یابی آداپتور، عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و … .

خدمات تخصصی تعمیر نوت بوک ایسر :

  • تعمیر مادربرد نوت بوک ایسر ( مادربرد لپ تاپ ایسر ) به صورت فوق تخصصی و 100% تضمینی،
  • تعمیر مودم نوت بوک ایسر و تعویض انواع مودم نوت بوک ایسر (Modem )
  • تعمیر گرافیگ نوت بوک ایسر و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ نوت بوک ایسر (VGA)
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع نوت بوک ایسر یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس نوت بوک ایسر ( لپ تاپ ایسر )
  • تعمیر هارد دیسک نوت بوک ایسر ( مکانیکی و الکترونیکی ) ،
  • سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری نوت بوک ایسر ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیر باتری نوت بوک ایسر ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )

تعمیر نوت بوک ایسر در محل

نمایندگی تعمیر نوت بوک ایسر در محل ارائه دهنده تخصصی ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با لپ تاپ های ایسر به متقاضیان است. در مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند.

برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان مراجعه و تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل لپ تاپ ایسر در محل» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات ایسر، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی انتقال می دهند. لپ تاپ تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

تعمیر لپ تاپ در اصفهان

تعمیر نوت بوک ایسر / تعمیر لپ تاپ ایسر

AcerService.ir یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر نوت بوک ایسر (تعمیر لپ تاپ ایسر) و با بیش از 20 سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات نوت بوک ( لپ تاپ ) و انواع بردهای الکترونیکی محصولات ایسر، در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با 5 ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداري ، صنعتي ، بازرگاني ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیر نوت بوک ایسر و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع نوت بوک ( لپ تاپ ) به صورت تخصصی و 100% تضمینی انجام می گیرد.

دیگر خدمات تعمیر نوت بوک ایسر :

  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD نوت بوک ایسر 
  • تعمیر LED نوت بوک ایسر و تعویض LCD و LED نوت بوک ایسر ( لپ تاپ ایسر )
  •  نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  •  تعمیر لولای شکسته نوت بوک ایسر ، تعمیر قاب شکسته نوت بوک ایسر و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع نوت بوک ایسر
  • تعمیر شارژر نوت بوک ایسر ( آداپتور نوت بوک ایسر )
  • تعمیر کیبورد نوت بوک ایسر و تعویض کیبورد انواع نوت بوک ایسر ( لپ تاپ ایسر ) 
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  •  تعمیر وایرلس نوت بوک ایسر ، تعمیر بلوتوث نوت بوک ایسر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع نوت بوک ایسر ( wifi , bt )

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع نوت بوک ایسر که عبارت است از :

  • تست کامل قطعات الکترونيکي و در صورت لزوم تعويض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / ديود ها / ترانزيستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سيلندر و مکانيک هارد در تمامی نوت بوک های ایسر ( لپ تاپ های ایسر )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگيري از سوختگي پيکسل ، ضعيف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف (هاي ولتاژ) و …
  • تست کامل فرکانس هاي مختلف و ولتاژگيري از کليه قطعات الکتريکي جهت اطمينان از تقسيم جريان صحيح و رفع اشکالات
  • بروزرساني و باز کردن انواع پسورد بايوس و هارد در صورت امکان نوت بوک های ایسر ( لپ تاپ های ایسر )
  • بررسي و کنترل کليه اجزاي رايانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درايوهاي نوري ، منبع تغذيه و کابلهاي اتصال
  • کنترل ولتاژ کليه مدارهاي الکترونيکي مادربرد ، کارت گرافيک ، مودم ، پاور و غيره
  • روغن کاري کليه فن ها به همراه شستشوي هيت سينگ (هت سينک) پردازنده و کارت گرافيک
  • تخليه گرد و غبار از کليه منافذ ورودي هوا به داخل نوت بوک ایسر
  • انجام تنظيمات کليه نرم افزارهاي موجود جهت هماهنگي بيشتر با اجزاي نوت بوک
  • انجام تنظيمات تخصصي جهت بهينه سازي و افزايش سرعت نرم افزارهاي کاربردي در نوت بوک ایسر

عیب یابی و رفع مشکلات نوت بوک ایسر

  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

تعمیر قطعات نوت بوک ایسر

  • تعمیر صفحه نمایش نوت بوک ایسر / تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ ایسر
  • تعمیر کارت گرافیک نوت بوک ایسر / تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر
  • تعمیر کی برد نوت بوک ایسر / تعمیر کی برد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر صفحه لمسی نوت بوک ایسر / تعمیر صفحه لمسی لپ تاپ ایسر
  • ارتقاء نوت بوک ایسر / ارتقاء لپ تاپ ایسر
  • تعمیر درایو نوت بوک ایسر / تعمیر درایو لپ تاپ ایسر
  • تعمیر هارد نوت بوک ایسر / تعمیر هارد لپ تاپ ایسر
  • تعمیر قاب شکسته نوت بوک ایسر / تعمیر قاب شکسته لپ تاپ ایسر
  • تعمیر بلندگو نوت بوک ایسر / تعمیر بلندگو لپ تاپ ایسر
  • تعمیر لولای شکسته نوت بوک ایسر / تعمیر لولای شکسته لپ تاپ ایسر
تخصص و جدیت در کار متخصصین ما سبب شده که 90 درصد نوت بوک ها و لپ تاپ هایی را که همکاران در دیگر مراکز تعمیراتی غیر قابل تعمیر تشخیص داده اند را ، تعمیر کرده و برای استفاده مجدد به مشتریان تحویل دهیم.

تعمیر لپ تاپ ایسر ، تعمیر نوت بوک ایسر ، تعمیرات لپ تاپ ایسر ، تعمیرات نوت بوک ایسر ، تعمیر لپتاپ ایسر ، تعمیرات لپتاپ ایسر ، تعمیر لب تاپ ایسر ، تعمیرات لب تاپ ایسر ، تعمیر لبتاپ ایسر ، تعمیرات لبتاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر ، تعمیر نوت بوک ایسر ، تعمیرات لپ تاپ ایسر ، تعمیرات نوت بوک ایسر ، تعمیر لپتاپ ایسر ، تعمیرات لپتاپ ایسر ، تعمیر لب تاپ ایسر ، تعمیرات لب تاپ ایسر ، تعمیر لبتاپ ایسر ، تعمیرات لبتاپ ایسر

تعمیر نوت بوک ایسر
Rate this post