فروشگاه مرکزی ایسر

فروشگاه مرکزی ایسر با مدّنظر قرار دادن هدف کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق ایشان به فعالیت میپردازد . از گذشته تا به امروز کاربران برای خرید دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی مایل به دریافت خدمات از نمایندگی اصلی بوده اند . همه ما با خرید از نمایندگی نسبت به اصل بودن دستگاه اطمینان داریم. به همین دلیل پیشنهاد ما به کاربران این است که با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر فروشگاه نسبت به انتخاب مرکزی معتبر اقدام نمایند . شما عزیزان میتوانید تمامی محصولات ایسر را با اطمینان خاطر از فروشگاه مرکزی ایسر بخواهید.

پرسنل  فروشگاه مرکزی ایسر برای کسب رضایت کاربران به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز میپردازند . عدم حضور کمپانیها در کشور موجب پیدایش مراکز فروش نامعتبر گشته است . بدیهی است این مسئله موجبات سردرگمی و وارد آمدن خسارات زیادی به مشتریان را فراهم کرده است . کارمندان ما در فروشگاه مرکزی ایسر ارائه دهنده کلیه دستگاهها با قیمت واقعیشان هستند .

فروشگاه محصولات ایسر

نمایندگی فروش پروژکتور ایسر

ایسر در ساخت پروژکتور نیز عقب نمانده و توانسته است با ساخت انواع ویدئو پروژکتورها، در این بازار نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. پروژکتورها کارکردهای متنوعی در کسب و کارهای مختلف دارند. نقش آنها در آموزش، سیمنارها، مراکز خدماتی، نمایش ویدئو در فضای باز و حتی کاربرد آنها در دورهمی های خانوادگی از کسی پوشیده نیست. ایسر از جمله شرکت هایی است که متناسب با انتظارات کاربران گوناگون، پروژکتورهای باکیفیتی را تولید کرده است. اگر قصد خرید پروژکتور ایسر را دارید می توانید محصولات متنوع آن را در نمایندگی فروش پروژکتور ایسر مشاهده و خریداری نمایید. شما با خرید از این مجموعه از ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش بهره مند می گردید.

نمایندگی فروش لپ تاپ ایسر

فروش جدیدترین و تازه ترین مدل لپ تاپ های ایسر در نمایندگی فروش لپ تاپ ایسر انجام می شود. در این مجموعه تیمی از کارشناسان خبره فروش حضور دارند و با ارائه مشاوره های رایگان به مشتریان، آنها را در خرید دستگاهی مناسب راهنمایی می کنند. از لپ تاپ های پرفروش این مجموعه می توان به لپ تاپ‌هایی چون ایسر Aspire E 15، Acer Aspire S13، Aspire V Nitro Black Edition، Acer Predator 15، ایسر کروم بوک 11 و چندین مدل مختلف دیگر از لپ تاپ های ایسر اشاره کرد.

اگر شما نیز قصد خرید یکی از لپ تاپ های ایسر را دارید می توانید ابتدا از طریق تماس تلفنی با نمایندگی از موجود بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید سپس برای خرید مدل مورد نظرتان به نمایندگی مراجعه نمایید. تمامی لپ تاپ ها در این مرکز با ارائه گارانتی معتبر ارائه شده و از خدمات پس از فروش برخوردار می باشند. اگر در خرید لپ تاپ حساس هستید و یا اینکه نمی دانید چه دستگاهی برای شما مناسب است اصلاً نگران نباشید. همکاران ما در فروشگاه لپ تاپ ایسر شما را برای خرید لپ تاپ مناسب راهنمایی می کنند.

نمایندگی فروش لپ تاپ ایسر

نمایندگی فروش تبلت ایسر

اگر قصد خرید تبلت ایسر را دارید می توانید جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت را از نمایندگی فروش تبلت ایسر تهیه کنید. تمامی تبلت های ارائه شده در نمایندگی فروش تبلت ایسر، با ضمانت اصل بودن عرضه میشوند.. ما در نمایندگی فروش تبلت ایسر تلاش داریم با ارائه باکیفیت ترین تبلت های ایسر نیازهای شما را برطرف کرده و محصولی شایسته عرضه کنیم. تبلت های آیکونیا W4-821 ، Tab A1-811، تبلت ایسر Predator 8،  Acer One 10 S1003 Tablet،   Iconia Tab 7 A1-713HD برخی از تبلت های عرضه شده در این فروشگاه می باشند.

نمایندگی فروش کامپیوتر ایسر

افتخار ما در نمایندگی ایسر این است که توانسته ایم باکیفیت ترین سیستم های کامپیوتری را به هموطنان عرضه کنیم. در این مرکز قطعات اصلی و فابریک کامپیوتر ایسر جهت خرید عموم در معرض دید قرار گرفته است و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی فروش کامپیوتر ایسر آنها را خریداری کنید. تمامی قطعات سخت افزاری کامپیوترهای ایسر از از قدرت پردازش بالایی برخوردار بوده و غالباً از آخرین نسخه های تولید شده هستند. در این مرکز کامپیوترهای متنوعی متناسب با هر سلیقه و نیاز مشتریان ارائه شده است و شما می توانید مطابق با نیاز خود اقدام به خرید یکی از آنها کنید.

مشاوره پیش از فروش محصولات ایسر

فروشگاه مرکزی ایسر با ارائه اپشن مشاوره پیش از فروش محصولات ایسر سعی دارد موجبات خریدی مطمئن از سوی کاربر را فراهم کند . مشاوره پیش از فروش محصولات ایسر کلیه اطلاعاتی را که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ نیاز پیدا کند شامل میشود. مدیریت فروشگاه مرکزی ایسر تعدادی از کارشناسان مجرب خود را ملزم به ارائه مشاوره ای حرفه ای به کاربران کرده است .

واضح و مبرهن است با بهره گیری از آپشن مذکور میتوانید با چشمانی باز دست به انتخاب بزنید . درحقیقت با اطلاع از خصوصیات هر محصول انتخابی دقیق و عاقلانه در انتظار ماست. گوناگونی محصولات تولیدشده توسط کمپانی ایسر موجب تردید و سردرگمی افراد هنگام خرید میگردد . به همین دلیل به ارائه مشاوره به شما عزیزان میپردازیم . مشتریان از طریق راههای ارتباطی و مراجعه به مرکز میتوانند به اطلاعات کاملی درزمینه محصول مدّنظر خود دست یابند.

نمایندگی فروش ایسر

فروش انواع محصولات ایسر

فروشگاه مرکزی ایسر عرضه کننده تمامی محصولات تولیدشده توسط کمپانی ایسر است . این دستگاهها در پکیجی اورجینال به علاقمندان عرضه میگردد . با مراجعه به این مرکز میتوانید نسبت به خرید هریک از محصولات این کمپانی نام آشنا اقدام کنید . خاطرنشان میسازیم از این طریق در وقتتان صرفه جویی بسیاری میگردد.

دلیل این امر ان است که دیگر نیاز نیست برای خرید هر دستگاه به یک فروشگاه مراجعه کنید . درصورتی که قصد خرید محصولات ایسر را دارید میتوانید  با اطمینان از اصل بودن دستگاه نسبت به خرید آن اقدام کنید . فروشگاه مرکزی ایسر محصولات زیر را به فروش میرساند:

  • موبایل
  • مانیتور
  • دسکتاپ
  • تی وی مانیتور
  • لپ‌تاپ
  • آل این وان
  • پروژکتور
  • تبلت
فروشگاه مرکزی ایسر

نمایندگی فروش ایسر

نمایندگی فروش ایسر به دلیل عرضه کلیه تولیدات این برند در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از محصولات این کمپانی را دارند. متقاضیان خرید محصولات ایسر –اعم از لپ تاپ، تبلت، موبایل، پروژکتور، دسکتاپ، مانتیور و … – می توانند با حضور در نمایندگی رسمی فروش ایسر و کسب اطلاعات و مشاوره‌های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش اقدام نمایند. کاربران و علاقمندان دستگاههای ایسر می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی ایسر، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند.

معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ایسر می باشد. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌‌اند.

فروش قطعات جانبی محصولات ایسر

فروشگاه مرکزی ایسر به عرضه و فروش قطعات جانبی دستگاههای ایسر نیز مبادرت می ورزد. وارد کردن قطعات اورجینال از دیگر فعالیتهای فروشگاه مرکزی ایسر است. به همین دلیل کاربران میتوانند با اطمینان از اصل بودن این قطعات اقدام به خرید نمایند.

هدف از عرضه قطعات جانبی توسط فروشگاه مرکزی ایسر کوتاه کردن دست مراکز غیرمجاز از فعالیت است . تمامی خدمات فروش در این مرکز براساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده انجام میگردد . ما تمام توان خود را بر اصل رضایت شما عزیزان بنا نهاده ایم.

فروش محصولات ایسر با گارانتی / خدمات پس از فروش محصولات ایسر / فروشگاه مرکزی ایسر / فروش موبایل ایسر / فروش لپ‌تاپ ایسر / فروشگاه مجاز ایسر / نمایندگی فروش ایسر / فروش مانیتور ایسر / فروش آل این وان ایسر / نمایندگی تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر و واحد های تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر ، واحد های تعمیرات ایسر را مجزا راه اندازی کرده است . به این ترتیب کاربران درصورت بروز ایراد در دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . یکی از دلایل کیفیت بالای خدمات در این مرکز این است که هر تعمیرکار به رفع ایراد یک دستگاه میپردازد . از این طریق تمامی توجه ایشان معطوف بر ریکاوری همان محصول میگردد . در نتیجه کاربر پس از دریافت محصول با افزایش کارایی آن مواجه میگردد . کادرفنی این مرکز پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی میپردازند.

بدیهی است از این طریق قصد داریم رضایت کاربران را در حیطه پشیبانی نیز جلب نماییم . کارگاههای فنی ما مجهز به کلیه لوام و تجهیزات تخصصی و مورد نیاز برای تعمیر است . به همین دلیل آمادگی کامل خود را جهت ارائه تمامی خدمات اعلام میداریم . چنانچه هر سوالی درزمینه نحوه کار فروشگاه مرکزی ایسر داشتید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.