اشتراک گذاری

کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر

کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر با چرخش ۳۶۰ درجه

کمپانی ایسر رسما کروم بوک جدیدش را با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ی نمایشگر  معرفی کرد. ایسر، یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع لپ‌تاپ و نوت بوک در جهان است که محصولاتش از حیث تنوع و کیفیت، از تعریف بی نیازند.

این کمپانی، به تازگی یکی از محصولات جدیدش را معرفی کرده و از امکان چرخش نمایشگر آن تا ۳۶۰ درجه خبر داده است. در ادامه، به معرفی بیشتر از کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر می پردازیم.

کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر

قدرت شارژ بالا و دیگر ویژگی ها

یکی از ویژگی های قابل توجه کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر، قدرت شارژ بالای این محصول است. ایسر اعلام کرده که لپ‌تاپ جدیدش، پس از هر بار شارژ، تا ۱۰ ساعت قابل استفاده خواهد بود. همچنین باید اضافه کرد که این محصول، در چند مدل مختلف با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای پنتیوم یا سلرون به بازار عرضه خواهد شد.

پشتیبانی از گوگل پلی، قابلیت جذاب دیگری است که ایسر برای کاربران کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر فراهم کرده است. در معرفی این محصول، نباید از صفحه نمایش آی‌پی‌اس لمسی ۱۱.۶ اینچی آن غافل شویم؛ رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، خبر از کیفیت بالای تصویر در این لپ‌تاپ می دهد.

کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر

در مورد تاریخ عرضه ی کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر، می توان عبارت ” به زودی ” را به کار برد. به عبارت دیگر، مدیران این کمپانی اعلام کرده اند که قصد دارند محصول جدیدشان در حوزه ی لپ‌تاپ را از ابتدای مارس به بازارهای جهانی عرضه نمایند. با توجه به پر طرفداران بودن لپ‌تاپ های کمپانی ایسر، می توان پیش بینی کرد که کاربران بسیاری منتظر شروع عرضه ی این محصول هستند.

لپ‌تاپ های acer معمولا به کارایی بالا با قیمت های مناسب مشهور بوده اند. طبق گزارش های واصله، کروم‌بوک اسپین ۱۱ ایسر در آمریکا، چیزی حدود ۳۴۹ دلار قیمت گذاری شده است. باید منتظر ماند و دید این دستگاه در ایران با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر ،  مرکز معتبر و رسمی ارائه دهنده ی خدمات مربوط به محصولات ایسر می باشد. این نمایندگی، در بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش فعالیت کرده و توانسته با به کارگیری متدهای نوین، اعتماد و رضایت کاربران را جلب نماید.

فروشگاه های مرکزی ایسر که تحت نظر این مرکز فعالیت می کنند، وظیفه ی عرضه ی تولیدات جدید ایسر به صورت اورجینال را بر عهده دارند. همچنین در این فروشگاه ها، مشاوره های تخصصی فروش خریداران ارائه می گردد. کارشناسان این بخش، به واسطه ی برخورداری از دانش فنی بالا در مورد مشخصات محصولات ایسر، قادر به ارائه ی راهنمایی های کامل و جامعی به شما مشتریان محترم می باشند.

واحدهای تعمیرات ایسر

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت مشتریان، واحدهای تعمیرات ایسر راه اندازی شده اند. در هریک از این واحدها، یکی از محصولات شرکت acer مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این واحدها فراهم کرده است.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام در مورد محصولات ایسر خود، مشاوران ما در واحدهای تعمیرات ایسر می توانند مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند.

Rate this post